Helm kapot

sv arjan

MF'er
14 sep 2005
139
0
slochteren
Ik ben dus gisteren met de motor naar duitsland geweest en onderweg natuurlijk even tanken en ja valt mijn helm op de grond precies op mijn vizier en toe nog een keer op de achterkant van mijn helm dus vizier kapot en een vette kras er op plus het mechanisme wat het vizier op de plek houd stuk nu ben ik alrisk verzekerd is dit te verhalen op mijn verzekring?
 
Niet om je op slechte ideëen (staat de trema goed?) te brengen hoor.

Maar als iemand ánders nou je helm per ongeluk op de grond gestoten heeft, is dat te verhalen op zijn of haar aansprakelijkheidsverzekering...

Maar zoals gezegd, effe bellen.

Groeten, Karl
 
Niet om je op slechte ideëen (staat de trema goed?) te brengen hoor.

Maar als iemand ánders nou je helm per ongeluk op de grond gestoten heeft, is dat te verhalen op zijn of haar aansprakelijkheidsverzekering...

Maar zoals gezegd, effe bellen.

Groeten, Karl

Triest advies... en straks weer huilen dat je AVP duurder is geworden... -O-
 
Kachel84: dat is verzekeringsfraude, en inderdaad wat Clown683 al min of meer zei, mensen zoals jij zijn de reden dat ONZE premie's zo hoog zijn.
 
en paar keer de verzekering tillen en je ben compleet geroyeerd. Is volgens mij een stukje duurder dan een helm van misschien 350 euries.
 
Is het te verhalen?
Ja waarschijnlijk wel. Minus je eigen risico natuurlijk. En je no-claim. Gaat dan dus een hele dure helm worden. Oftwel: gewoon zelf een nieuwe helm kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan