Helm kopen via internet

Dus als ik het goed begrijp ga je bij je dealer passen en vervolgens kopen op internet.
Dat moet je natuurlijk zelf weten maar je kunt je ook afvragen of dat wel slim is. Die dealer biedt de service van een advies- en probeermogelijkheid maar verkoopt jou dan toch geen helm. Als we dit lang genoeg volhouden gaat de gewone zaak op de fles en moeten we alles via de internet-dozen-schuiver kopen.
Dan moet je de motor ook via internet kopen en kun je een proefrit downloaden of zo.
Ik blijf gewoon kopen waar ze mij het best kunnen adviseren en dat is toch bij mijn dealer. Dat kost inderdaad meer maar op de lange duur ben je toch beter af.
 
Dus als ik het goed begrijp ga je bij je dealer passen en vervolgens kopen op internet.
Dat moet je natuurlijk zelf weten maar je kunt je ook afvragen of dat wel slim is. Die dealer biedt de service van een advies- en probeermogelijkheid maar verkoopt jou dan toch geen helm. Als we dit lang genoeg volhouden gaat de gewone zaak op de fles en moeten we alles via de internet-dozen-schuiver kopen.
Dan moet je de motor ook via internet kopen en kun je een proefrit downloaden of zo.
Ik blijf gewoon kopen waar ze mij het best kunnen adviseren en dat is toch bij mijn dealer. Dat kost inderdaad meer maar op de lange duur ben je toch beter af.

Beste Boxer,

Waarom teveel betalen dan nodig is. Uiteraard wil ik hem via mijn dealer kopen, maar ik wil gewoon weten wat er te handelen valt. En ja, motors koop ik gewoon via internet en dat bevalt prima. echter díe proefrit downloaden is een probleem op een 56K lijntje :P
 
probeer het eens op http://www.motorgoedkoop.nl
werkte prima voor mij.

jep, werkt prima. en een stuk goedkoper ook (mijne was iets van 30 euro goedkoper dan in de winkel, (ze nemen direct van fabrikant af en hanteren geen voorraad) daardoor is levertijd wel ongeveer 10 dagen.

maar eerlijk is eerlijk, passen in een winkel geeft altijd meer zekerheid
 
Toen een gulden nog een gulden was en de deuro nog niet was bedacht kocht ik een quantum F voor F 569,- Helemaal huilen is het als je weet dat de laatst geziene bedragen voor een afgeprijsde quantum F € 599,- was!
 
Dus als ik het goed begrijp ga je bij je dealer passen en vervolgens kopen op internet.
Dat moet je natuurlijk zelf weten maar je kunt je ook afvragen of dat wel slim is. Die dealer biedt de service van een advies- en probeermogelijkheid maar verkoopt jou dan toch geen helm. Als we dit lang genoeg volhouden gaat de gewone zaak op de fles en moeten we alles via de internet-dozen-schuiver kopen.
Dan moet je de motor ook via internet kopen en kun je een proefrit downloaden of zo.
Ik blijf gewoon kopen waar ze mij het best kunnen adviseren en dat is toch bij mijn dealer. Dat kost inderdaad meer maar op de lange duur ben je toch beter af.

Bedenk dat er zo'n 400.000 motorrijders zijn in dit land, niet iedereen koopt via internet. Daarnaast verdient een dealer ook met andere zaken zoals reparetie.
En degenen die bij de dealer hun spullen kopen laten genoeg geld achter om de dealer te laten leven.
Heb laatst remblokken gekocht bij motozzom voor in totaal 60 euro, kostte bij de dealer zo'n 110 euro.
Als dealers door eerder genoemde reden failliet gaan ga ik stoppen met motorrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan