Helm kopen, waar?

Nightstalker

Die hard MF'er
1 mei 2006
582
0
Leerdam
ben wat aan het rondkijken voor een helm te kopen, op internet wel een paar mooie helmen gezien, vooral van shark, prijzen rond de 250 euri. en 1 van airoh maar die was maar 69 euro :? goedkoop is duurkoop?
waar kan je op internet rondkijken welke winkel wat heeft liggen of kan je beter gewoon ergens langsgaan. wil namelijk voor aankoop wel goed passen, en bij de meeste site's kan je alleen bestellen op internet...
tips zijn welkom *O*
 
ik zou dan gewoon eens kijken bij de grotere motor-dealers...
denk aan Motorport of iets dergelijks, of Goedhart motoren.. die hebben vast wel een grote collectie aan helmen..

enne oja.. Termaat motoren in Nijmegen schijnt ook heel goed te zijn.

veel succes met zoeken en passen :)
 
Mee eens termaat in nijmegen. Heb mijn arai daar ook gekocht. Hij koste bij safe apeldoorn €530 bij termaat in nijmegen €425. Maar ook bij kalsbeek in zwolle kan je heel goed zijn.
 
Motoport Wateringen :+

Lees even het topic dat gaat over de veel te duur ingekochte helm. ;)

[edit]http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/136745/1

p.s. : Mijn helm heb ik gekocht bij de rijschool waar ik ooit heb gelest. Die verkopen dat soort spullen ook [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens rond bij Motoport, Martijns motorkleding,
of Ter Maat in Nijmegen.
Vooral die laatste heeft veel keus :)

Als je dan eenmaal weet wat je wilt hebben, en je bent tevreden
over de service van de winkel, de voorlichting, enzo,
dan koop je m daar.
Anders kun je op internet op zoek waar je diezelfde helm goedkoper kunt kopen.
 
oke thnx :) als ik terugben van mijn vakantie sjees ik wel naar termaat toe, kom er regelmatig langs met de bus van me werk (langs nijmegen iig)
 
Anders kun je op internet op zoek waar je diezelfde helm goedkoper kunt kopen.
Dat laatste is wel het meest kansloze wat je kunt doen, eerst in de winkel passen en dan op internet bestellen. Ik bestel genoeg op internet, maar dat is gewoon té erg.
 
Dat laatste is wel het meest kansloze wat je kunt doen, eerst in de winkel passen en dan op internet bestellen. Ik bestel genoeg op internet, maar dat is gewoon té erg.

:z

Als ik ergens goed word geholpen (bijv. MotoPort Zelhem) dan koop ik mn spullen daar, ook al betaal je voor service.

Is de service (waar dan ook) qud, dan ga ik naar de concurent. En dat zou zomaar een internet shop kunnen zijn :)
 
Martijns Motorkleiding is Rotterdam !!

Standaard altijd een leuke korting !!

Mijn Shark RSI Alien helm daar gekocht voor 239 euro, bij alle andere zaken waar ik geweest ben moest hij 299 euro kosten.

Goede service en lekkere koffie :} :} :}
 
Dat laatste is wel het meest kansloze wat je kunt doen, eerst in de winkel passen en dan op internet bestellen. Ik bestel genoeg op internet, maar dat is gewoon té erg.


Weet ik. Doe ik zelf ook niet, maar je hebt van die arme lui die
lopen klagen dat ze een helm gekocht hebben, en vervolgens er achter komen
dat ie via internet 50 euro goedkoper te koop is....
Dus om zulke klaagtopics te voorkomen B|

:z

Als ik ergens goed word geholpen (bijv. MotoPort Zelhem) dan koop ik mn spullen daar, ook al betaal je voor service.

Is de service (waar dan ook) qud, dan ga ik naar de concurent. En dat zou zomaar een internet shop kunnen zijn :)

Op die manier bedoelde ik het inderdaad ja.
 
ik zie vaak dat mensen altijd op zoek zijn naar een "goedkope" helm, ik ben van mening, dat een helm je in eerste instantie goed moet passen, en een beetje stil is ook wel lekker. tuurlijk heeft niet iedereen het geld voor het oprapen (ik ook niet) maar ik ben toch wel van mening, dat je deze punten niet mag vergeten. spaar dan een maandje of twee drie door, zodat je een goede helm kunt kopen. en als je dan idd bij de ene dealer hem wat goedkoper kan krijgen dan bij de ander, is daar niets mis mee om hem bij de goedkoopste te kopen. en net wat anderen ook al zeiden, goede service is ook wel wat waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan