helm laten vallen

Yep dat moet je doen. Het is echt vervelend als iemand dat doet je schikt en de dreun kan ook nogal hard zijn en pijnlijk ja ;( .
Weet je wat ook irri is als je op een teras zit en er komen mensen aan die je kent die je helm bij het vizier pakken en zo ergens anders zetten. Als ik die zie aankomen hou ik mijn helm altijd stevig vast *D zodat er niemand aan kan of hoeft te komen.

van die klungelige mensen, waarvan je zeker weet dat je helm binnen no time op de grond ligt :X

meestal ligt mn helm in mn koffer :)
 
Je stelt je vraag wel heel erg onzeker?? :P
Soms een scheurtje in je helm?

Scheurtje in de schaal van je helm is einde verhaal :Y
Nee, geen scheur in de helm, gewoon uitlokking van meer info.

Als je bij een ongeluk een scheurtje in je gezicht wil zou ik 'm lekker weer opzetten.
Zie quote hierboven: jammer weer van zo'n inhoudloze antwoord. Wel lache, als ik in de toekomst een scheur zie, denk ik gelijk aan Aardappel
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Na een lekker ritje van 't weekend leg ik mijn nieuwe helm even bovenop de wasmachine. De telefoon gaat , en binnen een paar seconde hoor ik boem ! mijn zoontje zat bij de helm, hij is dus van +- 1 meter gevallen. heel klein krasje.

Shit, shit helm laten betekend dat nieuwe kopen?
of valt het nog wel mee ? Veiligheid boven alles maar moet ie echt vervangen ? hoeveel onveiliger zal de helm nu zijn ?

Hangt er vanaf. Heel officieel gezegd, je zou eigenlijk je helm door de importeur/dealer oid moeten laten bekijken. Dat staat als het goed is ook in de handleiding. De buitenkant kan er nog perfect uitzien, de binnenkant, welke zorgt voor de dempende werking, kan ingedeukt zijn.
 
Ja dat is zwaar kl*te B| :Y als iemand dat doet ik had ook een nieuwe helm (agv ti-tech rossi replica) ik denk net 2 dagen, ik loop een cafe binnen voor sigaretten eerst iemand (die ik ook ken) die mijn vizier dichtslaat met vieze bierkleef handen en daarna iemand (die ik ook ken) geeft er ook een mep op. Ik was echt pissed wou terug meppen maar hun weten ook niet beter :N ... heb het ze daarna uitgelegd dat za dat niet moeten doen ...
STELLETJE KL**TZ*KK*N @#$*** :X :X :X

Helm afdoen voor zijn neus en *pok* FF op het koppie van de dader " 'k moest hem FF testen, moet altijd als iemand erop slaat... ben je verzekerd ???? B| "
 
als je onderuit gaat en je stuiterd meer dan een keer met je koppie over de grond heb je ook geen tijd om tussendoor ff een nieuwe helm op te gaan zetten en dan springt hij echt niet meteen aan brokken hoor. Gewoon mee blijven rijden en niet luisteren naar die comercieele praatjes. Als hij niet tegen zo'n klein valletje zou kunnen dan heb je er met het echte werk ook niets aan hoor. Wij hebben trouwens een keer geprobeerd om een oude helm met een moker bedoeld om muren weg te breken te mollen. We kregen hem echt niet kapot. ben benieuwd of de eigenaar het aan de pasvorm gemerkt heeft }) })
 
En nu iets van mijn kant:

ik liep naar en kennis van me, even wat afgeven, had mn helm op mn hoofd (Shoei multitec)
Uit het niets "begroet" die kennis me door me met de vlakke hand tegen mn helm te slaan."Hey Rez!!" "*BAF!*"
ik instant koppijn, half duizelig, humeur naar de klote en de helm zat al niet lekker meer naar mijn gevoel...
(nu wel overigens, maar t blijft me soms een beetje achtervolgen)

kan dat kwaad? (zo een mep)

Was het een onwetend persoon, dan kon het niet weten, maar dit was een persoon met de blauwe pet, op dat moment in zn vrije tijd B| . Sowieso, zoiets doe je niet

Heb ik ook een keer gehad zoiets, en daarna viel hij me nog aan ook :?

Ik weet niet waarom, maar die gast bleef maar met zijn oog op mijn vuist slaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan