Helm met achteruitkijk zicht

serverius

Rookie
15 jul 2005
17
0
Antwerpen
check it out... http://www.reevu.com/moto_product.asp

Heb hem keertje op gehad op een moto beurs, is niet slecht hoor alleen raar, is effe aanpassen, je ziet het zicht van achter je op een strook boven aan de binnenkant van je vizier.

Alleen weet niet wat hij kost en natuurlijk ook niet of de kwaliteit te vergelijken is met een helm zoals arai en dergelijke.

greetz and fly safe... :] :]
 
8-) dit gaat vast ook niet lang duren


kijk jij maar lekker achteruit
vooruit zal straks niet meer gaan :W
 
echt wel, met zo'n helm kun je trouwens wel zien of iemand rijkelijk laat zn hand opsteekt als je em eigenlijk al voorbij bent.
Zal dit dan een afname in zwaaitopics betekenen?
:+
 
ja vraag mij af of het echt populair gaat worden, wel geen slecht gedacht, en aangezien je dan geen spiegels meer nodig hebt kan je die er ook afsodemieteren, met als gevolg gewichtsbesparing en snellere bike... LOL ;) *D
 
nee dan pas zal het echt enthousiasme de kop opsteken :+


:W :W :W oh nee, da's een ander topic
 
ja vraag mij af of het echt populair gaat worden, wel geen slecht gedacht, en aangezien je dan geen spiegels meer nodig hebt kan je die er ook afsodemieteren, met als gevolg gewichtsbesparing en snellere bike... LOL ;) *D
zolang de gem. mens steeds vetter wordt maakt die halve kilo aan spiegels ook nix uit _O-
 
check it out... http://www.reevu.com/moto_product.asp

Heb hem keertje op gehad op een moto beurs, is niet slecht hoor alleen raar, is effe aanpassen, je ziet het zicht van achter je op een strook boven aan de binnenkant van je vizier.

Alleen weet niet wat hij kost en natuurlijk ook niet of de kwaliteit te vergelijken is met een helm zoals arai en dergelijke.

greetz and fly safe... :] :]

Ik zie dat je nieuw bent, dus ik zal het even uitleggen voor je.
Bovenin je scherm staan wat woorden zoals: profiel, instellingen enz.
Hier staat ook het woord zoeken bij.
Als je dit aanklikt met je muisaanwijzer verschijnt er een scherm waar je vanalles in kunt vullen. Leef je hier eens uit zou ik zeggen.
Dan hoef je niet gelijk topics te openen over dingen waar al topics over bestaan.
En het mooie is, je kunt vaak ook nog reageren in zo'n topic (tenzij het topic op slot zit)
 
.............. B| ............


hmm.......spiegels verkocht!


old stuff-------->28-01-2004

ów ja....Welkom bij MF... ;)

Trek ff een paar dagen uit om div. topics door te lezen....en laat jezelf tussentijds goed masseren om RSI tegen te gaan.. :Y 8-) ... :P

en gebruik zoals eerder vermeld, ook deze link , puur voor het gemak.....er staat al zóvéél te lezen.... :Y ...en te lachen.. _O-

:9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan