helm niet goed

caberg is ook een zeer slechte helm ,ik heb er ook een keer een gekocht
nu een schoei en tevreden is wel een stuk duurder maar dan heb je ook wat .
 
Als je goed leest rewd schrijf ik precies dat wat jij ook schrijft alleen ik gebruik er veel minder woorden voor dan jij.

Voor je uit je dak gaat is het goed misschien eerst een lees cursus te volgen in begrijpend lezen.

Ik word nooit persoonlijk en wil graag discusieren op argumenten soms echter gaat dit niet gewoon omdat de ander of niet goed leest of niet goed luistert, jij lijkt me 1 van beide gebreken te hebben.
 
Het is altijd erg leuk om te zien dat mensen helemaal uit hun slof schieten over zoiets simpels:) Ik ben net even bij de winkel geweest en heb een nieuwe HJC IS16 gekocht, moest er 75 euro bijleggen dus kreeg zo'n 125 euro terug voor mijn oude helm. Verkoper tevreden, ik tevreden met een helm die niet meer openschiet en 1tje die een stuk beter zit :)

SLOTJE EROP :D
 
Dat palletje van Shoei is niet om het vizier te vergrendelen, maar om het een heel klein stukje open te houden.

Dat grendeltje van Arai is de reden dat ik geen Arai heb gekocht: je hebt te veel aandacht nodig om het vizier te openen.
Die aandacht hou ik liever op de weg, multitasken bestaat namelijk niet.

Heb jij een Shoei? Palletje is om je vizier te vergrendelen, niets meer niets minder.
 
Misschien kan je een uurtje eenzelfde type helm van de motorzaak lenen? En kijken of het alleen met jouw helm gebeurt (technisch foutje?) of met alle helmen van dat type(ontwerpfout)?


ik begin het idee te krijgen dat het aan het merk ligt.

heb zelf een Caberg Solo.
op zich redelijk fijne helm, maar ook ik heb dit probleem.
heb het zelf opgelost door klein stukje zwart iso-tape over het nokje te plakken.
nu blijft ie wel goed dicht zitten ,maar das niet de bedoeling natuurlijk.

volgende helm zou ik een wat duurdere( betere?) aanschaffen en geen Caberg
 
Wettelijk gezien moet het probleem gewoon verholpen worden. Als dat niet lukt dan behoor je je geld terug te krijgen. Briefje sturen, in gebreken stellen, en een oplossing eisen binnen 14 dagen. Na die termijn lekker doorsturen naar de rechtsbijstand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan