Helm nodig voor een heel groot hoofd

nickname naar bighead ?? neuujj ik ga al sinds jaar en dag over het internet onder de nick biglift .... das een sleepvliegtuig van mij waar ik zwevers mee naar boven trek ....

en dan dat veranderen naar bighead is net zoiets als vragen of een Hayabusa kan afvoeren naar 25 kw om er met klein rijbewijs op te mogen rijden

kun je er net zo goed een motorblok van zon stepje onder leggen en er een geel plaatje op het voorste spatbord schroeven ....
een Hayabusa op de rollerbank lol hahahahahaha dat zou wel een leuk plaatje geven :+


die link van die shop in amersfoort is intressant maar wel een beetje ver van huis .... maar altijd goed om even op te schrijven :)
 
nickname naar bighead ?? neuujj ik ga al sinds jaar en dag over het internet onder de nick biglift .... das een sleepvliegtuig van mij waar ik zwevers mee naar boven trek ....

en dan dat veranderen naar bighead is net zoiets als vragen of een Hayabusa kan afvoeren naar 25 kw om er met klein rijbewijs op te mogen rijden

kun je er net zo goed een motorblok van zon stepje onder leggen en er een geel plaatje op het voorste spatbord schroeven ....
een Hayabusa op de rollerbank lol hahahahahaha dat zou wel een leuk plaatje geven :+


die link van die shop in amersfoort is intressant maar wel een beetje ver van huis .... maar altijd goed om even op te schrijven :)

Yep tikkie ver voor je maar als je deze mensen even belt, dan kunnen ze je vast wel verder helpen, aangezien ze ervaring hebben met grote maten én Fletcher helmen.
 
bedoelde je nou "inkoppertje" of "open deur"?

:)
inkoppertje???? laat dat tje er dan amar af als jullie toch zo bezig zijn ghehehe

sorry voor het vermaak :+ :+ :+

maar ff ontopic

ken je topskin?
das een bedrijf in breda die hebben ook kleren voor grote mannen enzo en zullen dna dnek ikook wle te maken hebben gehad met groothoofden
je kan ze altijd ff bellen die zullenje misschien meer advies kunen geven
en tja voor bellen hoeven ze niet dichtbij te zitten he

nou suxcces6 greetz het menneke
 
found it !

Valt toch best mee......

full


Krijg je de helmen niet over je kop, of zitten ze echt strak als je ze op hebt ?
Anders kun je nl. ook een naar een systeem helm kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan