Helm op of af, als je gaat tanken .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je naar binnenloopt met je helm op, kan je niet wegrijden zonder te betalen...
En aangezien dat er nooit een overval gepleegd is, waarbij de overvaller eerst uitgebreid zijn motor ging aftanken, hoeft het tankpersoneel niet bang te zijn als iemand met zijn motor komt tanken en de helm op houdt... da's namelijk gewoon een motorrijder... :)

Overvallers komen snel naar binnen gerend, beginnen meteen te schreeuwen enz. enz...
Een motorrijder gaat rustig zijn bike aftanken en de wil enkel afrekenen... :)

mag ik hierop reageren ondanks mijn irritatie op dit al maar lopende topic *D

het gaat dan niet alleen over overvallen...maar ook over doorrijders zonder te betalen ;)
dan zeg je ; als je met je helm op naar binnen komt kan je niet wegrijden zonder te betalen... :? bedoel je vooraf betalen? in dat geval lijkt mij het ook angstig voor de kassiere aangezien ze je niet heeft zien tanken en met helm op binnen komt
 
Als je naar binnenloopt met je helm op, kan je niet wegrijden zonder te betalen...
En aangezien dat er nooit een overval gepleegd is, waarbij de overvaller eerst uitgebreid zijn motor ging aftanken, hoeft het tankpersoneel niet bang te zijn als iemand met zijn motor komt tanken en de helm op houdt... da's namelijk gewoon een motorrijder... :)

Overvallers komen snel naar binnen gerend, beginnen meteen te schreeuwen enz. enz...
Een motorrijder gaat rustig zijn bike aftanken en de wil enkel afrekenen... :)


hier in mijn directe omgeving zijn aanzienlijk veel tankstations overvallen.

die mensen zijn toch wel een beetje bang ook al is dat vanuit ons oogpunt overdreven.

ik kom 5x per week peuken halen bij tankstation naast ons huis.
was dus ook een meisje overvallen en de schrik zat er goed in.
kwam een keer binnen terwijl ze aan het vakken vullen was
"hoi pakje marlboro"

meid schrok zich dood dat ik opeens aan de balie stond (nee zo lelijk ben ik niet :+).

kun je je voorstellen dat er iemand met een helm op binnen komt
 
vooraf betalen kan natuurlijk enkel alleen bij de pomp zelf...dus dat is een beetje stomme gedachte van mij :+
 
Laatst bewerkt:
Het topic is vol! We made it!

Na relatieproblemen, sex, snickers, overvallers , marokanen, burgeroorlogen , Belgen , Nederlanders , pinnen, held, economie, bloemenwinkels , sexshops , cafés , voetbal , bekende Nederlanders , bananen, emoties en tankstations is er dan toch een einde aan gekomen.

En de conclusie is ?

ik doe mijn helm wel af.

Denk ik....... ;)




Gilles jongen , je natte droom is uitgekomen!

Mgg pinkt een traantje weg en neemt een biertje.




Proost!
 
Laatst bewerkt:
Het topic is vol! We made it!

Na relatieproblemen, sex, snickers, overvallers , marokanen, burgeroorlogen , Belgen , Nederlanders , pinnen, held, economie, bloemenwinkels , sexshops , cafés , voetbal , bekende Nederlanders , bananen, emoties en tankstations is er dan toch een einde aan gekomen.

En de conclusie is ?

ik doe mijn helm wel af.

Denk ik....... ;)

finally :} :} :}

bedankt voor de opsomming; heeft mij gelukkig veel onzinnige tijd bespaard :') :+
 
mag ik hierop reageren ondanks mijn irritatie op dit al maar lopende topic *D

het gaat dan niet alleen over overvallen...maar ook over doorrijders zonder te betalen ;)
dan zeg je ; als je met je helm op naar binnen komt kan je niet wegrijden zonder te betalen... :? bedoel je vooraf betalen? in dat geval lijkt mij het ook angstig voor de kassiere aangezien ze je niet heeft zien tanken en met helm op binnen komt
omdat tankstations alles willen verkopen wat maar geld opbrengt hebben ze geen tijd meer om te doen wat ze moeten doen: brandstof vekopen en uitkijken voor doorrijders,
maar als een motard (al dan niet met helm op) naar de kassa komt na rustig in 't oog van camera 's en medemens getankt te hebben is hij toch niet bepaald bedreigend me dunkt!
 
Laatst bewerkt:
hier in mijn directe omgeving zijn aanzienlijk veel tankstations overvallen.

die mensen zijn toch wel een beetje bang ook al is dat vanuit ons oogpunt overdreven.

ik kom 5x per week peuken halen bij tankstation naast ons huis.
was dus ook een meisje overvallen en de schrik zat er goed in.
kwam een keer binnen terwijl ze aan het vakken vullen was
"hoi pakje marlboro"

meid schrok zich dood dat ik opeens aan de balie stond (nee zo lelijk ben ik niet :+).

kun je je voorstellen dat er iemand met een helm op binnen komt
conclusie: je rookt te veel! _O-
meid had niet gescrokken als jij niet gerookt had, weeral een bewijs dat de helm op of af niks met de feiten te maken heeft!
;)

(is dit 't einde nog niet??)
 
mag ik hierop reageren ondanks mijn irritatie op dit al maar lopende topic *D

het gaat dan niet alleen over overvallen...maar ook over doorrijders zonder te betalen ;)
dan zeg je ; als je met je helm op naar binnen komt kan je niet wegrijden zonder te betalen... :? bedoel je vooraf betalen? in dat geval lijkt mij het ook angstig voor de kassiere aangezien ze je niet heeft zien tanken en met helm op binnen komt

Is lezen nou zo moeilijk... :?
Als je naar binnenloopt, kan je op dat moment niet wegrijden... :P

Maar goed, wat betreft het doorrij gezever...
Die identificatiesmoes is een nono... de beelden van die camera's zijn zo beroerd, dat ik het niet hoef te zijn geweest. Met of zonder helm baseren ze zich toch op het kenteken en laat die nou vals zijn... :)
 
hier in mijn directe omgeving zijn aanzienlijk veel tankstations overvallen.

die mensen zijn toch wel een beetje bang ook al is dat vanuit ons oogpunt overdreven.

ik kom 5x per week peuken halen bij tankstation naast ons huis.
was dus ook een meisje overvallen en de schrik zat er goed in.
kwam een keer binnen terwijl ze aan het vakken vullen was
"hoi pakje marlboro"

meid schrok zich dood dat ik opeens aan de balie stond (nee zo lelijk ben ik niet :+).

kun je je voorstellen dat er iemand met een helm op binnen komt

We hebben het over tanken en je helm ophouden, niet over peuken kopen met je helm op...
Is overigens een slechte gewoonte... roken... en beroerder voor je gezondheid, dan je helm ophouden en langs dat meiske lopen... ;)
 
'(
We made it... meer dan 2500 posts over de vraag: helm op of af als je gaat tanken... het merendeel nog on-topic ook, of direct voortvloeiend uit het topic.. schitterend...

*O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan