Helm / Pak / Laarzen !! (Shark / Spyke / Gaerne)

Jurriaan Hoogslag

Die hard MF'er
14 feb 2002
269
0
Alkmaar
Wegens het aanschaffen van een nieuwe outfit, bied ik aan;

SHARK RSR-2 K. Fujiwara replica, blw/wit/zwt, maat L, nieuwprijs € 579,00 nu € 275,00.
Wordt op dit moment bij Shark in Frankrijk voorzien van nieuwe binnenvoering en heeft daarom de pasvorm van een nieuwe... op de achterkant mist een klein stukje van de blanke lak, voor de rest gewoon een nieuwe helm! Ook het vizier is nieuw.
(deze helm is speciaal op bestelling geleverd, je komt niet snel een tweede tegen in de Benelux!)
shark.JPG



SPYKE MAG-RACING, ééndelige raceoverall, zwart/wit maat 54, nieuwprijs € 849,95 nu € 475,00.
Tevens in nieuwstaat, op een paar dode vliegjes na, die ik er gratis voor je afhaal. Voorzien van verse kneesliders! Pak is een dag of 10 gedragen.
spyke.JPG


GAERNE G-RW racelaarzen, maat 43, wit, nieuwprijs € 210,00 nu € 80,00
Laarzen zijn in goede staat, maar het wit is hier en daar voorzien van een grijs veegje. Voorzien van nieuwe toe-sliders.
gaerne.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb interesse in de laarzen. Wanneer heb je ze gekocht en dagelijks aangehad of af en toe.
Kom dagelijks in Alkmaar voor school, dus kan makkelijk langskomen om te passen. Ik heb zelf maat 43/44 afhankelijk van de schoen.
 
Ze zijn ongeveer een jaar oud, en heb ze gedurende een maand of 4 zo nu en dan gedragen. Hierna heb ik een ander paar gekocht (G_RS) waardoor deze eigenlijk min of meer ongebruikt in de kast bleven staan...

Wanneer schikt het je eventueel om te komen passen?
 
Belangrijk vragie :) welke kleur is de schoen. Moet wel bij de motor passen tuurlijk. Vrijdagavond komt voor mij beste uit om langs te komen om te passen indien de kleur juist is :)

Wanneer je zegt wit is hier en daar grijs, dat de laars witte accenten heeft en niet compleet wit is. Anders haak ik jammer genoeg af.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist de kleuren maar ff bij de omschrijving gezet. Voor het geval dat er met een monochrome monitor wordt gesurfd of de afbeeldingen niet goed laden ;)
 
Hehe, bij mij laden de afbeeldingen niet. Maar wit past helaas niet bij de motor. Ik moet jammer genoeg passen. Veel succes verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan