Helm-proof make-up!

Zonder gekheid hoor maar hoe watervaster de eyeliner of welke make up dan ook. Des te moeilijker het is met reinigen.

Ik ben dan geen meid maar ik mag mijn vrouwelijke collega's geloven als ze zeggen dat je sommige van die petroleum basis meuk niet rond je ogen wilt hebben. Liever iets wat wellicht wat wateriger is zodat het ook nog een beetje verzorgt.

Denk aan een basis van bijenwas, jojoba(hohoba) olie, of rozenwas of tarwegras.
En ja ik weet hier vrij veel vanaf en dat moet prima kunnen als man.
 
Leuk dat je je hiervoor aanmeldt. Wat is het volgende topic? Help, mijn inlegkruisje verschuift bij een kneedown?

Maar goed, zelf heb ik hier ook erg veel last van, en ik heb dan ook erg veel baat bij de tips op deze website:
Make up tijdens het sporten.
2015-12-28-15.07.16-HDR-2-595x5951.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je je hiervoor aanmeldt. Wat is het volgende topic? Help, mijn inlegkruisje verschuift bij een kneedown?

Maar goed, zelf heb ik hier ook erg veel last van, en ik heb dan ook erg veel baat bij de tips op deze website:
Make up tijdens het sporten.
[afbeelding]


Nope, inlegkruisje blijft prima zitten hier. Heb soms wel wat problemen met de strings van sapph, super oncomfortabel op de motert. ik zal je een topic besparen ;(

Maar ff serieus, ik ben niet de enige met het eyelinerprobleem, toch..? -O-
 
Nope, maar ik accepteer gewoon dat ik er aan het einde van de dag uit zie als een wasbeer. :P
Zelfde met het haar. Wasbeer met punkkapsel.


Je kan ook gewoon je helm ophouden natuurlijk.
zie:

Gewoon heel serieus bij blijven kijken, dan wordt het vanzelf een trend: probleem opgelost.
Wasberen zijn tegenwoordig trouwens enorm hip, liet ik me onlangs wijsmaken.
 
Nope, maar ik accepteer gewoon dat ik er aan het einde van de dag uit zie als een wasbeer. :P
Zelfde met het haar. Wasbeer met punkkapsel.




Je kan ook gewoon je helm ophouden natuurlijk.

Ja ik vind het ook verder geen enorm drama ofzo, heb altijd een eyeliner-reparatiekit bij me voor de zekerheid *D Maar toch blijf ik speuren naar een veegvaste eyeliner, je weet nooit!
 
Ik gebruik al jaren een zijden helmmuts. I-de-aal ! Door de zijde is het niet warm of benauwd. En je helm blijft prima schoon. Je haar blijft ook veel beter zitten en is snel weer in 'model'
 
Nope, maar ik accepteer gewoon dat ik er aan het einde van de dag uit zie als een wasbeer. :P
Zelfde met het haar. Wasbeer met punkkapsel.




Je kan ook gewoon je helm ophouden natuurlijk.
Wasberen zijn best schattig.
Tot ze de boel beginnen te verbouwen :+
 
Leuk dat je je hiervoor aanmeldt. Wat is het volgende topic? Help, mijn inlegkruisje verschuift bij een kneedown?

Maar goed, zelf heb ik hier ook erg veel last van, en ik heb dan ook erg veel baat bij de tips op deze website:
Make up tijdens het sporten.
[afbeelding]

Er is ooit een user van dit forum geweest die dit tot op de puntjes had uitgezocht, een string van dainese bracht daar de uitkomst.

EDIT: Dit topic dus!

String op de motor
 
Laatst bewerkt:
:') :') :')

Zo kom ik mijn werkdag wel door!

Tja je moet toch wat als je niet met de motor op pad kan :+

(En ik weet hoe het is, ik ben vorige week geopereerd aan een hernia en zal voorlopig ook geen motor kunnen rijden. Op dit moment ben ik allang blij als ik even een paar uurtjes pervdag uit bed kan/mag)
 
Laatst bewerkt:
Maar als je op de motor zit heb je toch geen makeup nodig? Of verwacht je de man van je leven aan te treffen? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan