Helm-proof make-up!

9 feb 2017
15
0
Hilversum
Dames! Ik ben al tijden op zoek naar een goede veeg-proof eyeliner, aangezien ik mijn favo matte liquid liner altijd over mijn hele gezicht smeer wanneer ik mijn helm af zet -O- En een zwoele oogoopslag is natuurlijk onmisbaar wanneer je met je vizier open rijdt 8-) Iemand tips??? *D
 
Ik ben altijd heel praktisch. Dit werkt zeker weten goed:

9508041.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe de F*** zet jij je helm af ? Kan je eens een youtube-je posten van deze techniek ?

Dat vraag ik mij ook af?

Kan me niet voorstellen dat je met je ogen ook maar iets aanraakt wat 'vegen' kan veroorzaken.
Mijn vriendin zit ook regelmatig met make-up in de helm :+ en die heeft er geen last van.
 
Ik heb een systeemhelm dus geen last.
Eyeliner moet je toch al om de tig uren bijwerken is mijn ervaring ik heb diverse merken gebruikt maar de goede nooit gevonden.
Voor de mascara gebruik ik Mylene die is heel goed.
 
gezicht inspuiten met haarlak nadat je de eyeliner hebt gedaan, zelfde idee als blanke lak over gekleurde lak.
 
Ik heb een systeemhelm dus geen last.
Eyeliner moet je toch al om de tig uren bijwerken is mijn ervaring ik heb diverse merken gebruikt maar de goede nooit gevonden.
Voor de mascara gebruik ik Mylene die is heel goed.

Ja het is sowieso een enorme zoektocht naar de perfecte eyeliner, zelfs zonder helm issues! Thanks voor de mascare tip, ik ga m proberen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan