helm reparatie

Creed

Rookie
16 apr 2009
2
0
hey allemaal,
ik had een vraag over het laten repareren van een motorhelm.
Het ziet namelijk zo: mijn vader heeft een extreem grote helmmaat, namelijk maat 70. In Nederland is zo'n helm niet te krijgen. En nu is de voering uit zijn helm gescheurd, is dat nog te repareren? En zo ja waar?
alvast bedankt!
groetjes Creed
 
ik zou em vervangen de hele helm.
voeringen zijn wel aan te passen,tot een bepaalde voering.
te veel of te weinig voering,zal niets goeds brengen als deze nodig zal zijn.
ik raad je pa aan om een hem te kopen,die vrij groot uitvallen.

ik weet niet wat die zoekt intergraal of jet ?

mischien dat ik kan informeren bij een maatje van me.
 
hey allemaal,
ik had een vraag over het laten repareren van een motorhelm.
Het ziet namelijk zo: mijn vader heeft een extreem grote helmmaat, namelijk maat 70. In Nederland is zo'n helm niet te krijgen. En nu is de voering uit zijn helm gescheurd, is dat nog te repareren? En zo ja waar?
alvast bedankt!
groetjes Creed

Iets wat in het buitenland te krijgen is, is hier ook te koop.. de vraag blijft alleen 'waar'?

:)

Wat is het merk?
 
Heeft jouw vader een dikkere kop dan een Duitser ??

Een helm moet in principe toch elke 3-5 vervangen worden, dus als de binnenvoering losgescheurd is, zal dat ook wel iets met de leeftijd en het gebruikt te maken hebben.
 
Bedankt voor alle reacties!
het is echt alleen de voering die eruit is, voor de rest is de helm prima in orde...
het was niet dat de helm te oud was, dat de voering eruit viel. Maar het was een klein jongetje met zijn handen in de helm die het eruit heeft getrokken..
Het is een jet helm, maar niet van een merk. Hij kwam namelijk uit een speciale productie speciaal voor mensen met zo'n groot hoofd.
Maar het is dus niet zo, dat iemand een adresje kent waar je dat kan laten doen?
 
Neem eens contact op met Arai in Hoevelaken, zij hebben een service afdeling en misschien kunnen zij je helpen ook al is het hun merk niet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan