Helm spuiten

N.Holgerson

‘74 Guzzi
27 okt 2005
7.409
382
Noord-Holland
Heeft hier iemand weleens zelf een helm gespoten? Uiteraard kun je naar een spuiter gaan, been there...
300 euro, ja daag.
Begrijp wel dat er vakwerk is, goldflake, airbrush, pinstripe.... maar dit ging over schuren en 1 kleur. (Kun je dus beter een nieuwe helm kopen

99% van het resultaat is denk ik net als een tank spuiten: perfect glad schuren, korrel 1500? Dan 2k erop.. (en druipers aanschouwen)
 
Ja, maar vergis je niet in de materiaalkosten. Ik zou zeggen probeer het gewoon.
 
Ik haak even in. Wil deze helm laten airbrushen. Wie kan mij hiermee helpen of weet een bedrijf die dit kan doen..
20200315_210654.jpg
 
Heeft hier iemand weleens zelf een helm gespoten? Uiteraard kun je naar een spuiter gaan, been there...
300 euro, ja daag.
Begrijp wel dat er vakwerk is, goldflake, airbrush, pinstripe.... maar dit ging over schuren en 1 kleur. (Kun je dus beter een nieuwe helm kopen

99% van het resultaat is denk ik net als een tank spuiten: perfect glad schuren, korrel 1500? Dan 2k erop.. (en druipers aanschouwen)

Als het een kleur is, is euro 300 mijn inziens wel aan de hoge kant maar euro 150 ben je toch zeker wel kwijt.
 
Vraag het eens aan een van die gasten, de goede kunnen je zo uitleggen waarom het kost wat het kost. En als je een simpele, effen kleur wilt zal het inderdaad lang zo veel niet kosten. Maar met overleg kom je veel verder, dus vraag het ze.
 
Geen probleem hoor zo rolt het topic lekker door:t*O*

Oké ;-) ik weet een zeer goede hobby motorspuiter in Rotterdam. Die heeft o.a. mijn beide motor gespoten. Als je wil kan ik zijn nummer geven in een PB. Heeft ook de helm van mijn broer gespoten. Is echter geen airbrusher anders was ik naar hem gegaan.
20200427_122422.jpg
 
Kun je niet kijken als je niet op Instagram zit :? Nooit geweten.
Ik heb in één keer drie stuks laten doen, dus dat maakt het niet reëel. Geld. En genoeg. Maar er zijn teveel variabelen om je daar iets zinnigs over te vertellen, dus vraag het alsjeblieft aan de gene die het moet doen.
Voor wat meer plaatjes kun je op de links hieronder klikken en wat bladeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan