Helm te leen gevraagd voor morgen overdag (Assen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobbe

MF veteraan
14 apr 2006
1.301
0
Ik ben heel erg dom geweest... Had mijn beste vriendin beloofd om motor te gaan rijden morgen..Heb een pak voor haar geregeld, maar.. ben in de haast van het vertrekken vanuit Nijmegen vergeten mijn reservehelm mee te nemen...

Het volgende: Is er iemand in Assen of de buurt die morgenochtend/middag zijn/haar helm wil uitlenen? Ik kom hem dan ff ophalen met de motor en ook weer terugbrengen.

Ze heeft een niet zo groot hoofd. Een M of een S zal passen denk ik...

Ik hoop dat ik haar niet teleur hoef te stellen.. eventueel is een kleine vergoediing mogelijk..

Bij voorbaat dank,

Job;
 
denk dat er wel mensen zijn die een "oude" helm hebben liggen...
heb zelf nog een motorhelm liggen maar dies al een jaartje of 5 oud...
goede helm maar is wel eens gevallen...
omg Almelo
 
@pork... Almelo... is niet echt dicht bij de deur... maar toch bedankt voor het aanbod...

Job
 
Ik woon in Assen en heb nog wel een helm te leen.
Het is mijn reservehelm een rode dainese maatje M ofzo.
Mail me maar even.

Edit.. als je me je mobiel nummer mailt dan bel ik je wel even waar je de helm kan halen. Als je rap bent bel ik je vanavond nog, en anders kijk ik morgen sowieso rond een uur of half tien wel even naar mijn mail.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Assen en heb nog wel een helm te leen.
Het is mijn reservehelm een rode dainese maatje M ofzo.
Mail me maar even.

Edit.. als je me je mobiel nummer mailt dan bel ik je wel even waar je de helm kan halen. Als je rap bent bel ik je vanavond nog, en anders kijk ik morgen sowieso rond een uur of half tien wel even naar mijn mail.

ik zoek ook nog een motor om ff te lenen, heb je die ook


:+
 
als ik bij jou achterop mag, zal ik me zeker goed vasthouden O-)

[me]dat is zoiets als starten in veilige modus[/me]
 
hahahaha..... laat maar erop zitten, we rijden wel samen, jij met je 1100 en ik met mijn 900.
Kom jij naar Belgie of moet ik naar jou komen?
 
hahahaha..... laat maar erop zitten, we rijden wel samen, jij met je 1100 en ik met mijn 900.
Kom jij naar Belgie of moet ik naar jou komen?


[me]2x posten is ook overdreven[/me]
 
hahahaha..... laat maar erop zitten, we rijden wel samen, jij met je 1100 en ik met mijn 900.
Kom jij naar Belgie of moet ik naar jou komen?

Ben net terug uit Frankrijk. Via Luik binnendoor naar Verdun en dan verder... vijf dagen, 2700km pasjes en bochtjes gepakt. Motor morgen cleanen... 't is een beest! Duurt wel weer even voordat ik die kant op ga.
 
Ben net terug uit Frankrijk. Via Luik binnendoor naar Verdun en dan verder... vijf dagen, 2700km pasjes en bochtjes gepakt. Motor morgen cleanen... 't is een beest! Duurt wel weer even voordat ik die kant op ga.

ben je moet een groep meegegaan, of samen met je vriend???
Is wel gaaf he, die bergpassen, was 3 weken geleden ook in de Vogezen (mega mf tourtocht),
kicken die bochten, terug thuis alles vlak.... is dat ff saai, hebbie geen foto's van je tocht.
 
ben je moet een groep meegegaan, of samen met je vriend???
Is wel gaaf he, die bergpassen, was 3 weken geleden ook in de Vogezen (mega mf tourtocht),
kicken die bochten, terug thuis alles vlak.... is dat ff saai, hebbie geen foto's van je tocht.

Nee foto's amper.. ben gereden :
dag1. assen luik en dan binnendoor naar verdun.
dag2. verdun naar beaune
dag3. beaune naar col de bussang in de vogezen
dag4 rondraggen in de vogezen
dag5 nog 100 km binnendoor en de overig 760 via de autobahn.

Was met een vriend gegaan die ook nog een truckload aan vakantiedagen over had.
Maar was al het derde interlandtripje dit jaar.
Begin juli zat ik nog met acht vrienden in Oostenrijk.
In zeven dagen 3600 km...

maar het geld is nu weer op, en ik moet even sparen want over minder dan een maand ga ik naar Azie.

edit.. en ik ga maffen.. nog geen mail gekregen over die helm dus ik kijk morgenochtend wel even. :W
 
Laatst bewerkt:
Nee foto's amper.. ben gereden :
dag1. assen luik en dan binnendoor naar verdun.
dag2. verdun naar beaune
dag3. beaune naar col de bussang in de vogezen
dag4 rondraggen in de vogezen
dag5 nog 100 km binnendoor en de overig 760 via de autobahn.

Was met een vriend gegaan die ook nog een truckload aan vakantiedagen over had.
Maar was al het derde interlandtripje dit jaar.
Begin juli zat ik nog met acht vrienden in Oostenrijk.
In zeven dagen 3600 km...

maar het geld is nu weer op, en ik moet even sparen want over minder dan een maand ga ik naar Azie.

naar Azie, toch niet met de motor????
We hebben praktisch dezelfde tour afgelegd door de Vogezen, alleen de terugtocht ben ik door Luxemburg richting Antwerpen gereden, dat goedkoop tanken in Luxemburg was ook niet sensatie, wel goedkoper 1,20 euro
:Z

WELTRUSTEN
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan