helm versieren

deezjebeezje

Rookie
29 dec 2007
23
0
geldrop
nu wil ik binnenkort een nieuwe helm gaan kopen, en deze eigenlijk mat zwart of gewoon zwart kopen, zolang ie maar niet te hard blinkt, en hier een mooie tekening op laten maken.... heeft iemand een idee waar/bij wie ik dat kan doen, het liefst in de omgeving van eindhoven.

groetjes desiree
 
Zoiets heet air brush... Of het in omgeving eindhoven kan weet ik niet. Trouwens ik zou het eerder op een witte helm laten doen... waarom weet ik niet :P
 
nu wil ik binnenkort een nieuwe helm gaan kopen, en deze eigenlijk mat zwart of gewoon zwart kopen, zolang ie maar niet te hard blinkt, en hier een mooie tekening op laten maken.... heeft iemand een idee waar/bij wie ik dat kan doen, het liefst in de omgeving van eindhoven.

groetjes desiree
www.jansmitgraphics.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat matte helmen niet te airbrushen zijn......misschien kun je wat googlen?
 
je kan overal verf op spuiten, dus waarom niet op matte verf?

Als het matte verf is zal het inderdaad geen probleem zijn, bij sommige van die matzwarte helmen is het echter geen verf maar een laagje van een of andere kunststof coating of zo. Het voelt dan een beetje ruw en rubberachtig aan (zit dus ook geen laag blanke lak over)
 
Als het matte verf is zal het inderdaad geen probleem zijn, bij sommige van die matzwarte helmen is het echter geen verf maar een laagje van een of andere kunststof coating of zo. Het voelt dan een beetje ruw en rubberachtig aan (zit dus ook geen laag blanke lak over)

Ja ! DAT heb ik gelezen! Heb zelf een jethelm gehad met zo'n rubberlaag...

(Vind trouwens dat je mooie dingen maakt Haasje01, die tank: een plaatje! :Y )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan