helm waar te koop..

duc11

MF veteraan
29 jun 2005
3.118
0
zwarte gat
Door ducati 11 op 20-03-2006 17:51


ff een vraagje...
laatst een nitro fiberglas helm gekocht (nitro 800V) in M. Nu blijkt ie te groot voor dit hoofd, en heb dezelfde wel op Motorbeurs Utrecht gezien, kweet alleen niet meer bij welke zaak...

wie o wie kan mij verder helpen wanneer iemand dit wel herinnert....
hier een piccie van de verjaardagshelm....

full


greets duc
 
ik ga ze morgen ff wederom bellen, hij kon nu niet met zekerheid zeggen wat ie nog had liggen

thanks alvast

duc :W :Y *O*
 
Ooit gehoord van bonnetjes bewaren....? Ook ik kocht een helm op de beurs, bonnetje is me heilig!
 
kweet wel waar ik de eerste heb gekocht, maar die heeft S ipv M maat niet meer.

en nu dus na de beurs weet ik niet waar ik deze helm ook heb gezien, snap je?

greets duc :W *O*
 
Nog net geen "Red carpet treatment" :+
Wel grote garagedeuren! Anders past de helm er niet door natuurlijk :+

Ik heb een Zwarte Nitro 800V gekocht bij Ap deroue in Nijkerkerveen.

In de geweldige maat S !!! Zit perfect,

Hoe bevalt de winkel uberhaupt?
Zo gauw ik mijn rijbewijs heb wil ik natuurlijk ook mijn motor onderhouden hebben, en aangezien ik het nog niet zelf kan zal ik het in eerste instantie uitbesteden...
Brouwer motoren in Nijkerk is volgens mij geen slechte zaak, maar ze kijken op me neer vanwege mijn leeftijd, ronduit irritant.
Als deroue goeie service biedt, en níet naar me kijkt alsof ze water zien branden, rij ik 'm daar naartoe!

Sorry voor de offtopic-heid..
Als de kleur niet uitmaakt, ze hebben een aanbieding hier
Hier hebben ze m ook
 
Laatst bewerkt:
allemaal bedankt voor de leuke reacties,

roderick, is het lang geleden dat je die helm hebt gekocht, en weet je toevallig voordat ik ze bel of ze nog voorraad matzwart en rood hadden?
heb je een donker vizier erbij geleverd gekregen (ik bij eerdere zaak wel....)

greets duc

:Y _O- :W
 
jaaaaaaaaaaa

kheb mn Nitro helm eindelijk gevonden in kleinere maat.....dankzij jullie in Nijkerkerveen bij Ab Deroue, aardige kerel hoor en ervaring zat daar!

iedereen bedankt voor de tips!!!

greets duc
:Y *O*
 
Wel grote garagedeuren! Anders past de helm er niet door natuurlijk :+Hoe bevalt de winkel uberhaupt?
Zo gauw ik mijn rijbewijs heb wil ik natuurlijk ook mijn motor onderhouden hebben, en aangezien ik het nog niet zelf kan zal ik het in eerste instantie uitbesteden...
Brouwer motoren in Nijkerk is volgens mij geen slechte zaak, maar ze kijken op me neer vanwege mijn leeftijd, ronduit irritant.
Als deroue goeie service biedt, en níet naar me kijkt alsof ze water zien branden, rij ik 'm daar naartoe!

Sorry voor de offtopic-heid..
Als de kleur niet uitmaakt, ze hebben een aanbieding hier
Hier hebben ze m ook

Ap is zo gek nog niet, aardige kerel en hij sleuteld nog regelmatig zelf aan fietsen. Ik doe zelf onderhoud aan mijn fiets omdat dit eigenlijk niet zo moeilijk is zeg maar.... Beetje proberen en kijken , beetje forum afstruinen !!

Kleppen stellen en banden vervangen laat ik wel doen,
Maar olie, accu, remmen, lampjes ... koekie ! O-)

Bij Ap kun je gerust een motor in onderhoud doen, denk ik zo ...
Anders kun je gewoon eens langsrijden voor een praatje, best leuk !!
------------------

Mooi van de helm topicstarter,
Ik heb mijn zwarte vizier erbij moeten kopen !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan