Helmcamera bij 1dayfly

Status
Niet open voor verdere reacties.

ConQuestador

MF'er
15 mrt 2008
50
0
ActionCam_large.jpg


1DayFly.com | Al 11 jaar elke dag super aanbiedingen

Wie heeft hier ervaring mee, het lijkt mij wel wat om wat actiefilmpjes te maken. Iemand ervaring met dit ding ?
 
Ik kan je een ding zeggen: NIET kopen. Kwaliteit is uitermate teleurstellend en het geluid is enorm slecht.

Ik heb zelf een tijd geleden een bulletcam 420 en een recorder bij xsportscam gekocht. Kost wat, maar dan heb je tenminste wel goede kwaliteit.

Hoe aantrekkelijk dit ding ook geprijst is, je wilt uiteindelijk toch een beetje kwaliteit neem ik aan, en dat krijg je absoluut niet.
 
Ik heb indd. even gelezen in wat topics over deze camera en meteen maar besloten 'm niet te kopen :P Het lijkt zo cheap, maar als de kwaliteit echt zo bagger is dan heb je er nog niks aan natuurlijk.
 
Je moet eerst nog een smsje versturen a 1,50 om een KANS te maken om dit, blijkbaar slechte, ding te mogen KOPEN.
Dus nooit doen, het ruikt naar oplichting en vervolgens als het niet zo is moet je nog veel betalen voor een prul.....


@Testa-Rossa:
Oeps :$
Je hebt helemaal gelijk, blijkbaar fout gelezen
 
Laatst bewerkt:
Je moet eerst nog een smsje versturen a 1,50 om een KANS te maken om dit, blijkbaar slechte, ding te mogen KOPEN.
Dus nooit doen, het ruikt naar oplichting en vervolgens als het niet zo is moet je nog veel betalen voor een prul.....

Nee hoor, je kan hem kopen voor de genoemde prijs, of de gok nemen en eerst een SMSje sturen met de kans dat je hem voor 1,50 euro wint.

Wat betrefd de camera, resolutie 640x480???? Als je een beetje rondkijkt koop je voor het zelfde geld een normale 8MP/5x optische zoom camera die je met een beetje improvisatie ook zo op je helm hebt O-)

Of je moet ook nog wens hebben om onder water te kunnen filmen nadat je op een dijkweggetje uit de bocht bent gevolgen O-) dan kan je toch beter voor deze camera gaan

Of natuurlijk met de inmiddels befaamde 'Lidl cam holder' op je kuipruit/toerenteller :+
 
640x480 bij hoeveel frames per seconde?
zal wel 15 zijn.
als je motor rijd wil je minimaal 30 frames per seconde, anders gaat t beeld schokken.
kijk op ebay onder mini dvr, bullet cam erbij kopen en klaar ben je voor zo'n 250 euro.
 
heeft heeft wel 30 fps

U filmt met een hoge resolutie 640 x 480, 320 x 240 of 160 x 120 pixels bij 30 of 15 beeldjes per seconde

30 zal wel zijn bij 160 x 120
en 15 bij 640 x 480
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan