helmcamera of andere camera

gixxerr1000

Die hard MF'er
28 feb 2005
259
0
st-willebrord
hooi ik wilde graag weten waar je helm camera kunt kopen
of een andere klijne camera voor voor op de motor
heb al bezig geweest met een gewone camera maar dat gaat alleen maar achter op de buddy en dan film je van achter
ik wil graag ook van voor filmen
weet iemand hoe ik dit kan oplossen
wat kost ongeveer een helcamera compleet
of een andere optie
alvast bedankt
groetten martino :] :] :] :] :]
 
hooi ik wilde graag weten waar je helm camera kunt kopen
of een andere klijne camera voor voor op de motor
heb al bezig geweest met een gewone camera maar dat gaat alleen maar achter op de buddy en dan film je van achter
ik wil graag ook van voor filmen
weet iemand hoe ik dit kan oplossen
wat kost ongeveer een helcamera compleet
of een andere optie
alvast bedankt
groetten martino :] :] :] :] :]

Je hebt al een cam :?
Zit er een dv-in functie op :?

Een steun voor op je tank een optie: http://www.motorsticker.nl/producten.php?CatID=25 :)
 
hooi ik wilde graag weten waar je helm camera kunt kopen
of een andere klijne camera voor voor op de motor
heb al bezig geweest met een gewone camera maar dat gaat alleen maar achter op de buddy en dan film je van achter
ik wil graag ook van voor filmen
weet iemand hoe ik dit kan oplossen
wat kost ongeveer een helcamera compleet
of een andere optie
alvast bedankt
groetten martino :] :] :] :] :]

er zijn steunen voor op je tank te zetten, als je dat nog te duur vindt kan je hem altijd nog in een tanktas stoppen .
zoiets dus

full
 
Vriend van me heeft 2 bulletcam's met toebehoren uit Amerika laten komen, welke site weet ik niet precies. Nu heeft ie er 1 op een steun bij z'n balhoofd en 1 op een steun aan z'n voormalige ophanging van de duosteun. Een schakelaartje op z'n stuur om te switchen en de camera onder z'n duokapje. je hebt nog wel aparte voeding nodig voor de 2 bulletcams maar dat wordt geloof ik ook meegeleverd. Ook klittenband om te monteren (bijv aan je helm).

Zoeits bijvoorbeeld (is niet die hij heeft): http://www.bulletcam.com/bullet_cam_faq.htm
 
Vriend van me heeft 2 bulletcam's met toebehoren uit Amerika laten komen, welke site weet ik niet precies. Nu heeft ie er 1 op een steun bij z'n balhoofd en 1 op een steun aan z'n voormalige ophanging van de duosteun. Een schakelaartje op z'n stuur om te switchen en de camera onder z'n duokapje. je hebt nog wel aparte voeding nodig voor de 2 bulletcams maar dat wordt geloof ik ook meegeleverd. Ook klittenband om te monteren (bijv aan je helm).

Zoeits bijvoorbeeld (is niet die hij heeft): http://www.bulletcam.com/bullet_cam_faq.htm

Die bulletcams's werken volgens mij alleen als je cam een dv-in heeft.

Stukie tekst van de link van Fazero:
What do I need to operate the Helmet-Cam?
You will need a camcorder or digital camcorder with VIDEO INPUT capabilities. This is necessary to complete the RECORDING process. Our Helmet-Cams are merely a very nice extension of your camcorder/digital camcorder's own lens. We offer you a small rugged color camera to sit on your helmet with very little weight. You won't even know it's there. Just to be safe, you should always email us with your camcorder make/model number before you buy. This way we can be certain that our products will work for you.
 
eej bedankt allemaal
ik ben er aan uit
gelukkig heb ik een dv camera
sony trv33e
dus dat gaat lukken denk ik
trouwens die tanksteun is ook niet verkeerd

groetten martino :W
 
heb net gekeken av zit er ook op
vanacht ga ik op vakantie na de vakantie ga ik filmen
als tie klaar is zet ik heb gelijk op het forum
 
Doe je wel een beetje verstandig (waar het kan) want een live uitzending van een aangereden fietser hebben we geen behoefte aan.
 
ik zou denk ik een camera op mijn helm nemen... kun je ook later thuis zien of je kijk-gedrag goed is (?)

maar het voordeel van een camera op de tank is dat het volgens mij leuker is om thuis terug te kijken... snelheidsmeter e.d...
 
heb net een tanksteun besteld voor de camera over 2 tot 4 weken is tie binnen ben benieuwd
zodra tie eris gelijk proberen (moet het wel goed weer zijn)
filmpje monteren en dan op het forum
hehe :Y
 



wat filmpjes hoe je een HEEL simpele helmet cam maakt :)

en t werkt ook nog behoorlijk als je de andere videos van ze bekijkt..
 
heb net een tanksteun besteld voor de camera over 2 tot 4 weken is tie binnen ben benieuwd
zodra tie eris gelijk proberen (moet het wel goed weer zijn)
filmpje monteren en dan op het forum
hehe :Y

Ben benieuwd hoe het gaat met je steun.
Vriend van mij heeft ook zo'n steun gekocht, maar tijdens het rijden sloeg zijn camera steeds op tilt door de trillingen.
Was tijdens een van de laatste ritjes dit jaar dus we hebben het niet meer geprobeerd om te kijken hoe het wel te laten werken.

Maar was dan ook wel een ducati :+
 
ik wil ook wel een camera maar dan wel in me helm ( maar om dan zon fototoestel in je helm de douwe :S )
 
Ben benieuwd hoe het gaat met je steun.
Vriend van mij heeft ook zo'n steun gekocht, maar tijdens het rijden sloeg zijn camera steeds op tilt door de trillingen.
Was tijdens een van de laatste ritjes dit jaar dus we hebben het niet meer geprobeerd om te kijken hoe het wel te laten werken.

Maar was dan ook wel een ducati :+

steun op tank gaat prima... :P

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8632547313090281525&q=z1000

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3195214604177847215&q=z1000
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan