Helmen in de uitverkoop??

Had je dat met Pasen niet kunnen bedenken })
Spuut elf. Allerlei kortingen en extra kortingen.

Zou het niet weten waar.....Motorzaken met websites rondstruinen een idee?
 
Had je dat met Pasen niet kunnen bedenken })
Spuut elf. Allerlei kortingen en extra kortingen.

Zou het niet weten waar.....Motorzaken met websites rondstruinen een idee?
Wat een eikel he :z

Ik had mijn helm op marktplaats gezet,ik denk als
ik hem kan verpatsen ;)
Belt vanmiddag een kerel voor die helm,half uur later verkocht!!

Dus ben nu ff helmloos...
 
safe zoetermeer aantal replica suomy helmen en aantal arai's met behoorlijke kortingen maar dan moet wel je maat dr tussen zitten.
 
Bij motorcentrum Kruisinga in Gouda zijn er een aantal helmen in de aanbieding. Geen flauw id wat voor merken en maten,maar misschien eens langsrijden.

(blonde jonge grietje achter de balie als je binnenkomt ben ik)
 
Hier heb je ook weinig aan :P Tis niet eens mijn motor en je ziet mijn gezicht niet. Maargoed, de mooiste die ik heb:

zx6r-2.jpg
 
Was laatst bij motoport almere, die hadden ook nog replica's in de aanbieding. Ik denk een kwestie van ff beetje shoppen bij wat motorzaken, dan vind je vast wel iets. (mooie smoes voor een lekker ritje langs de verschillende zaken :P )
 
Was laatst bij motoport almere, die hadden ook nog replica's in de aanbieding. Ik denk een kwestie van ff beetje shoppen bij wat motorzaken, dan vind je vast wel iets. (mooie smoes voor een lekker ritje langs de verschillende zaken :P )

Daar ga ik wel ff kijken ja :]
Lekker dichtbij.
 
Let wel even op de datum van de helm, want een polycarbonaat helm moet je na 3 jaar vervangen. Als je dus een helm van 2 jaar koopt, heb je er eigenlijk nog maar 1 jaar wat aan. Van kevlar zeggen sommigen dat je die ook na 3 jaar moet vervangen en anderen zeggen dat die wel 10 jaar meegaan, maar dat weet ik niet....
Suc6
 
Let wel even op de datum van de helm, want een polycarbonaat helm moet je na 3 jaar vervangen. Als je dus een helm van 2 jaar koopt, heb je er eigenlijk nog maar 1 jaar wat aan. Van kevlar zeggen sommigen dat je die ook na 3 jaar moet vervangen en anderen zeggen dat die wel 10 jaar meegaan, maar dat weet ik niet....
Suc6
KLopt niet helemaal, het ligt eraan hoevaak je hem gebruikt en waar je hem neerlegt.
De reden dat de polycarbonaat helm niet zo lang meegaat heeft te maken met blootstelling aan zonnetstralen en dergelijke.
Plaatje hem niet direkt in de zon en en gebruik je hem niet vaak dan kan die veel langer mee. Maar nooit zo lang als een glasvezel.
 
ik heb afgelopen zaterdag een helm gekocht bij motoport in venlo.
30% korting.
Prima advies. Het merk "een nolan".
Ze hadden ook de andere merken die je noemt
 
Terug
Bovenaan Onderaan