Helmentest van 'Motorrad'

Arai heeft een grote naamsbekendheid en levert helmen in veel verschillende designs , helaas loopt de ontwikkeling 10 jaar achter (veel lawaai)
daarom heb ik gekozen voor de Schuberth S1 deze helm kan ik iedereen aanraden,het is gewoon de nieuwe maatstaf voor de andere fabrikanten !
helemaal toppie is het ingebouwde zonnevizier ,ideaal,nooit geen gedoe meer met je zonnebril op en af
maar goed er blijven natuurlijk altijd mensen die voor de looks gaan , koop dan een Arai (heb ik zelf ook 8 jaar gehad)
 
Duitsers zijn lieve mensen maar raken nogal op drift wanneer ze in een test een Duits product tegenkomen. :z

Verder zal 't me worst zijn. Ik heb een 180+ km/h crash overleefd met exact dezelfde Arai als waar Joey Dunlop het tijdelijke met het eeuwige verwisseld heeft. Leuk om te weten maar je hebt er verder geen fuck aan. Hij trouwens ook niet. :P
 
Ik zie niet in waarom dit merk méér Nederlands (of minder Japans) zou zijn dan b.v. Shoei. Die worden ook gewoon geimporteerd hier door een Nederlands bedrijf.


Shoei wordt in Europa gedistribueert door een Franse firma.

Het hoofdkantoor van Arai Europe, (inc de hele marketing machine) zit in Nederland.
De nederlandse vestiging is dus véél meer als slechts een importeur.
 
In het overzicht staat bij de Dainese Airstream Course dat aanvullende gegevens nog volgen, zijn deze al bekend? Ik wil namelijk deze helm kopen in de Bluetooth variant en de overige cijfers zien er heel goed uit. Ben dus zeer benieuwd
 
volgens mij heeft Schuberth al kant en klare Bluetooth setjes liggen voor de S1.
 
In het overzicht staat bij de Dainese Airstream Course dat aanvullende gegevens nog volgen, zijn deze al bekend? Ik wil namelijk deze helm kopen in de Bluetooth variant en de overige cijfers zien er heel goed uit. Ben dus zeer benieuwd

Volgens het bijbehorende artikel kon de schokdempingstest niet uitgevoerd worden op de Dainese, deze volgt later en de resultaten daarvan komen nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan