Helmhouder voor op de tank

Wat vindt u van dit product?

  • Lijkt mij leuk gratis bij een nieuwe helm.

    Stemmen: 23 15,8%
  • Ik zou rond de 30€ er voor geven, inclusief slot.

    Stemmen: 13 8,9%
  • Ik zou rond de 50€ er voor geven, inclusief slot.

    Stemmen: 5 3,4%
  • Ik zou rond de 70€ er voor geven, inclusief slot.

    Stemmen: 1 0,7%
  • Ik hoef hem niet.

    Stemmen: 104 71,2%

  • Totaal aantal stemmers
    146
stel je neemt het ding mee in je rugzak en je maakt bijvoorbeeld een highsider en je land op je rug......lekker dat staal in je rug?

verder zie ik geen toegevoegde waarde,als ik stop kost het meer tijd om het ding uit de tas en opde tank te zetten.
 
Hoe meer ik ernaar kijk en over nadenk hoe overbodiger het produkt wordt. Ik kan mij ook echt niet voorstellen dat het handig is om een helm te vervoeren, de kans dat dat ding eraf pleurt is volgens mij meer dan aanwezig. De helm zit alleen vast door hem te klemmen tussen de voering aan de voorkant. En borgen aan het balhoofd met een draadje lijkt mij ook niet echt tof aangezien er dan een helm(!) tegen je motor en benen klappert als je hem verliest.
Nutteloos en kansloos produkt dat niet eens een oplossing biedt, of misschien een oplossing voor een niet bestaand probleem.
 
Laatst bewerkt:
Hoe meer ik ernaar kijk en over nadenk hoe overbodiger het produkt wordt. Ik kan mij ook echt niet voorstellen dat het handig is om een helm te vervoeren, de kans dat dat ding eraf pleurt is volgens mij meer dan aanwezig. De helm zit alleen vast door hem te klemmen tussen de voering aan de voorkant. En borgen aan het balhoofd met een draadje lijkt mij ook niet echt tof aangezien er dan een helm(!) tegen je motor en benen klappert als je hem verliest.
Nutteloos en kansloos produkt dat niet eens een oplossing biedt, of misschien een oplossing voor een niet bestaand probleem.
Dit ding is niet ontworpen voor vervoer, volgens mij was dat een bijkomend idee ;)

Degene die zegt dat dat ding in een rugzak moet snap ik ook niet.
Heb gewoon een opbergvak op me motor en anders kan je hem heus wel aan je frame vast zetten en een bandje eromheen bijvoorbeeld.
 
stel je neemt het ding mee in je rugzak en je maakt bijvoorbeeld een highsider en je land op je rug......lekker dat staal in je rug?

verder zie ik geen toegevoegde waarde,als ik stop kost het meer tijd om het ding uit de tas en opde tank te zetten.
Stel je hebt je helm in die rugzak en je maakt een highsider en land op je rug........
 
Stel je hebt je helm in die rugzak en je maakt een highsider en land op je rug........


haalt me de woorden uit de mond

je hoeft alleen op de grond te liggen en overreden te worden door een vrachtwaggel.... zonder rugzak rijdt die over je heen, no sweat, met rugzak word je meegesleurd :+

om maar ff wat te noemen


Het idee is geniaal
geen gedraaide spiegels meer enzo
helm kan op slot

maar (ja daar is de maar)
posers hangen m toch aan de spiegel
of zetten m op de grond
en de rest van de motorrijders neemt m gewoon mee...

(ik wil sowieso mn helm nooit bij mn motor achterlaten ivm vandalisme)
 
Leuk idee,

Alleen waarschijnlijk komt de Helm op de tankdop te liggen, denk dat de helm na een tijdje behoorlijk naar benzine gaat ruiken (komen toch altijd wat dampen uit de dop).

Voor de rest suc6 ermee :)
 
Zoiets bestaat al:

824018.jpg
 
Probleem met zuignappen is ook nog dat ze zeker de lak gaan beschadigen tenzij de motor is hartstikke schoon gemaakt is voor je ze er op plakt.
 
Stel je hebt je helm in die rugzak en je maakt een highsider en land op je rug........
Je hebt niet goed gelezen....

Dit ontwerp is niet bedoeld om een helm rijdend te vervoeren.

Dus dan kom je uit op het feit dat je geen extra helm bij je hebt, alleen diegene die je op je kop hebt. En dit design is voor het opbergen van de helm die je op je kop hebt.

Wat er dus op neer komt dat je dit ding in je rugzak hebt, en niet een helm.

Wat betreft een extra helm, wat dus helaas niet het idee is achter dit ontwerp kun je inderdaad beter de helm op deze manier vervoeren dan in een rugzak!

Maar dat is dus niet de bedoeling... -O-
 
Laatst bewerkt:
LET OP SLECHTS EEN MENING:

zou het liever uitgevoerd zien in een beetje trendy kunststof in gangbare kleuren vin het metaalkleurtje lelijk en oogt een beetje als een cheepoooo wasdroogrekje

bovendien gebruik ik mn helm gewoon als handtas met mn handschoenen en peuken erin (ook handig om vervelende bijbelverkopers mee te hoeken!) O-) })

maar er zal vast een markt voor zijn dus ga ik nu snel ff pattent aanvragen :W :9

maar iig suc6!
 
Je hebt niet goed gelezen....

Dit ontwerp is niet bedoeld om een helm rijdend te vervoeren.

Dus dan kom je uit op het feit dat je geen extra helm bij je hebt, alleen diegene die je op je kop hebt. En dit design is voor het opbergen van de helm die je op je kop hebt.

Wat er dus op neer komt dat je dit ding in je rugzak hebt, en niet een helm.

Wat betreft een extra helm, wat dus helaas niet het idee is achter dit ontwerp kun je inderdaad beter de helm op deze manier vervoeren dan in een rugzak!

Maar dat is dus niet de bedoeling... -O-
Oke vooruit dan maar daar heb je gelijk in.
Maar een ding van 20 cm breedte weet ik heus wel een plekje voor te vinden om me motor, dus vind ik de rugzak die je moet meenemen nog steeds klinkklare onzin :P
 
Wanneer ik een kabelslot gebruik, zou ik de motor gewoon aan het stuur hangen... en het slot aan de zijkant van de motor gebruik ik normaal wel... voldoet prima wat mij betreft
 
Oke vooruit dan maar daar heb je gelijk in.
Maar een ding van 20 cm breedte weet ik heus wel een plekje voor te vinden om me motor, dus vind ik de rugzak die je moet meenemen nog steeds klinkklare onzin :P
Tjah, bij mij krijg ik met moeite mijn (flexibele) kettingslot kwijt...

Dus zo'n massief geval krijg ik dus niet mee!

Maar dan nog, ik neem mijn helm dan wel mee of ik gooi 'm door mijn ketting met een vuilniszak eromheen...
 
IK vind het idee best goed.
Vooral dat een helm altijd ergens hangt te bungelen naast de motor of op de grond.
Ik gebruik een kabeltje (van louis) met een klein hangslotje of een langere kabel van een pc monitor als het 2 helmen zijn.
Eerst hing ik een helm aan mijn stuur.
Nu vaak de helm(en) op de buddy en met de kabel aan de handgrepen van de koffers.
http://picasaweb.google.nl/lh/photo...authkey=Gv1sRgCLGM4suMjqaI-QE&feat=directlink

Maar zo'n simpel opvouwbaar rekje op de tank is wel praktisch.
Zeker als het onverwacht gaat regenen blijft ie van binnen droog.
Omdat het een gadget voor erbij is zou ik er tussen de 20 en 30 euro voor willen betalen.
 
Wanneer ik een kabelslot gebruik, zou ik de motor gewoon aan het stuur hangen... en het slot aan de zijkant van de motor gebruik ik normaal wel... voldoet prima wat mij betreft

Waroom zou je je motor aan het stuur ophangen?
 
Leuk idee,

Alleen waarschijnlijk komt de Helm op de tankdop te liggen, denk dat de helm na een tijdje behoorlijk naar benzine gaat ruiken (komen toch altijd wat dampen uit de dop).

Voor de rest suc6 ermee :)


Benzine ruikt beter als de meur die er nu uitkomt. ;)
 
haalt me de woorden uit de mond

je hoeft alleen op de grond te liggen en overreden te worden door een vrachtwaggel.... zonder rugzak rijdt die over je heen, no sweat, met rugzak word je meegesleurd :+

om maar ff wat te noemen


Het idee is geniaal
geen gedraaide spiegels meer enzo
helm kan op slot

maar (ja daar is de maar)
posers hangen m toch aan de spiegel
of zetten m op de grond
en de rest van de motorrijders neemt m gewoon mee...

(ik wil sowieso mn helm nooit bij mn motor achterlaten ivm vandalisme)

Maar als ie op de tank zit is het een stuk moeilijker om erin te pissen dan wanneer de helm met de opening naar boven naast de motor hangt.
 
Ik zou iets maken wat je bij je tankdop kan vastmaken zoals de beugel voor de passagier. Ook zorgen dat je een helm rijdend mee kan nemen is erg belangrijk.
Als je het zo maakt dat je er een helm ofzo op kan klikken en kan vastzetten (met slot). Voordeel van het vastklikken is dat je bijvoorbeeld alleen een klein plaatje hebt zitten als je niets mee neem en je er verschillende dingen op kan klikken (een helm, een tas, een kaart etc.) dan zou ik in ieder geval wel geinteresseerd zijn.
Wat zeg ik, ik heb bijna zin om het te gaan tekenen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan