Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 13 -

zo mooi rondje gereden van zon 110 km ,carusoroute hete de route,richting Den Bosch,alles nou ja bijna allemaal landweggetjes en veel bochtjes......super route.......

Even ontladen,daar Maastricht de nieuwe massa in mijn long zeer verdacht vind.
Ze vermoeden dat de kanker door de medicatie die ik slik is doorgebroken!
Best wel een grote massa waarvan Longarts in Geldrop zei,is waarschijnlijk vetmassa...

Nu heeft Maastricht alle scans opgevraagd van afgelopen jaar in Geldrop en bestuderen ze en daarna bespreken ze mij in het team en bellen mij dan 25 oktober op wat de verdere stappen zijn,
waarschijnlijk een punctie zodat ze een biopt kunnen nemen ..
weer spannend dus....pff
En ik was nog wel zo blij,omdat de spierreuma (pmr) waarschijnlijk weg is en de blokkades die de pijnpoli in mijn rug hebben gezet zo goed helpen........
ach ja misschien is het wel iets goedaardig.........duimen maar weer
 
Goed van je Karin, dat je het positief benadert.
Het is zo 25 oktober; dan heb je snel duidelijkheid.
Ik ga iig voor je duimen, dat je een goede uitslag krijgt. :t
 
Ik hoop idd mee voor je dat het meevalt iig. Wel goed om te horen dat het beter gaat met je rug en alles, dat is ik knap waardeloos... Sterkte iig!
 
Dankjewel ,maar ik denk gewoon dat Geldrop gelijk heeft en het vetmassa is (heb ik genoeg hihihi),
heb namelijk mijn foto van ctscan vergeleken op internet en het allemaal bestudeerd hihihihi..

Dus ik ga heerlijk door met plannen maken voor volgend jaar onze motorvakantie........

En hoor volgende week dinsdag wel meer van Maastricht,maar ik maak me nu minder zorgen.....

Wat betreft die route jongens die moeten jullie echt een keertje rijden...caruso route heet hij ,van ons uit tot thuis 121 km...
we zijn om elf uur aangereden en in Maaskantje frietje gehad en waren tien voor 2 weer thuis...
echt zon mooie fijne korte route met lekker wat bochtjes hier en daar...(en drempels uiteraard)..

doei doei karin
 
ja kwart over 5 heeft de professor mij gebeld,het zit tegen longvlies precies op plek waar ze long hebben verwijderd,lijkt op vetweefsel,volgende scan eind december geeft meer zekerheid....

Vooralsnog goed nieuws.......maar die onzekerheid iedere keer pffffff
soms denk ik ,ik stop met alle rotzooi medicatie en ziekenhuisbezoeken en ik zie wel hoe lang ik dan nog leef,wel zonder bijwerkingen en onzekerheden............maar ja je blijft je grenzen verleggen...

groetjes karin
 
Zozo, topic is bijna vol..

Ben nog niemand met een MF sticker tegen gekomen hier in Helmond e.o., rij toch regelmatig..

Wel op zoek naar een tour-motor, heeft iemand een tips van iemand of iets ergens te koop???

Mijn CBR gaat in de verkoop, of inruilen dus voor een tour-motor:

Te koop: Honda CBR 600 F2 met tour-opties

Voor tweedehandsjes kun je eens gaan kijken bij Lemar Motoren in Oostrum.
Lijkt me een verkoper met hart voor motoren :] .
Wel even kijken op hun site,wanneer ze open zijn.
 
Voor tweedehandsjes kun je eens gaan kijken bij Lemar Motoren in Oostrum.
Lijkt me een verkoper met hart voor motoren :] .
Wel even kijken op hun site,wanneer ze open zijn.

Ziet er wel netjes uit, zit alleen helaas niks voor mij bij op dit moment ;)



Ietsjes buiten mijn budget ;)
En, niet mijn type motor, zoek echt een zwaardere tour-motor.
 
Ik zou als ik jou was duckylovernr1 dan voor deze gaan.........niet duur ,wel goei motor..

Default Category


ik heb die ook ,rijden heel comfortabel,mijne is uit 1995 maar deze staan bekend om betrouwbaarheid en halen makkelijk bijna 4 ton.....kijk op diverson 900 topic



ik kwam tussen mijn afbeeldingen in photobucket dit nog tegen...........
was een mooi ritje toen jongens...heerlijk.....




brrr ik wil wel weer meer warmte en lekker rijden,misschien morgen kort stukje naar cacaofabriek,afspraak voor de film van helmond sport supporters........(die ik vroeger fanatiek was bij de AA-side)
 
Haha. klopt.....en nog steeds in hetzelfde pak :X

Hondaatje gaat nu richting de 62k. Langzaam toch maar eens gaan kijken naar groot onderhoud voor het trouwe beest.

Mannen (en dames), scheurneusje heeft natuurlijk wel gelijk. We hebben afgelopen seizoen veelste weinig leuke ritjes gedaan. Voor je 't weet ben je te oud voor zulke ritjes en zit je achter de geraniums.
Volgend seizoen beter!
 
seizoen 2016 eindigt toch pas op 31-12 ?

Ben net nog weg geweest moest ergens wat ophalen. krijg ik de vraag waarom ik niet de auto pak want het regent...

Nou en, er bestaat geen slecht weer, wel slechte kleding ;)
 
Haha groot gelijk, maar pekel en sneeuw is niet echt mijn ding. En in de zomer na weken mooi weer dan de eerste bui, dan is het erna vaak verradelijk glad, dat mijd ik ook liever...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou als ik jou was duckylovernr1 dan voor deze gaan.........niet duur ,wel goei motor..

Default Category


ik heb die ook ,rijden heel comfortabel,mijne is uit 1995 maar deze staan bekend om betrouwbaarheid en halen makkelijk bijna 4 ton.....kijk op diverson 900 topic



ik kwam tussen mijn afbeeldingen in photobucket dit nog tegen...........
was een mooi ritje toen jongens...heerlijk.....

[~[url="http://i384.photobucket.com/albums/oo286/brandweervrouw/2012-03-23153837.jpg"]afbeelding~][/URL]


brrr ik wil wel weer meer warmte en lekker rijden,misschien morgen kort stukje naar cacaofabriek,afspraak voor de film van helmond sport supporters........(die ik vroeger fanatiek was bij de AA-side)


Kèk nah.
Das alweer een tijdje geleden :o
 
Thanks ;)

Zo morgen ook eindelijk eens naar 6 maanden en nu 3 weken mijn c rijbewijs ook echt op de vrachtwagen rijden :] :}

Voelt goed, wel meteen in het diepen met 5 los en laad adressen 8-)
Ga dus alleen op pad met alleen 20 uur rijlessen :$
Maar komt goed heb al voor de baas 50.000 kmter gereden in een kleinere bakwagen maar morgen dus lekker 18 ton en 12 meter lang rijden :o

Intrieurs en rolstoelen enzo laden en lossen 8-)
En dan smiddags nog een keer tesla tilburg *O*

Komt helemaal goed :t

Fijne avond heren en dames :j
 
Mooi dopey alsnog proficiat..
Ik heb ook mijn c rijbewijs, maar nooit chauffeurs diploma gehaald, dus mag tot 7500 kg...Maar volgend jaar rijbewijs verlengen dus zal het wel verliezen...
Groetjes karin
 
Terug
Bovenaan Onderaan