Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
ga zondag misschien weer naar de crossbaan. Travis heeft afgelopen week voor het eerst (eindelijk) eens zijn crosser geprobeerd.


Dat ging veel beter dan verwacht en hij heeft de smaak te pakken. nu nog een grote maar dat gaat voor zondag niet meer lukken helaas, moet dus even kijken of we gaan crossen of niet.

Leuk!
Paar weken geleden zei je in de winkel dat ie bang was voor bultjes (en vooral de kans op vallen bij het landen). De bulten vooralsnog dus maar even laten zitten? Of die gewoon niet op film staan? :)
 
Leuk!
Paar weken geleden zei je in de winkel dat ie bang was voor bultjes (en vooral de kans op vallen bij het landen). De bulten vooralsnog dus maar even laten zitten? Of die gewoon niet op film staan? :)
Nee eerst maar eens voertuigbeheersing leren zoals gas geven remmen en sturen...
 
Dopey, wordt de accu wel opgeladen? Mogelijk gelijkrichter of stator niet goed?

Was vandaag een redelijk lang ritje met mooie weggetjes. Prachtig weer ook nog. Toppie.

Volgende keer hopelijk wel wat meer opkomst?!

:]
 
Was wel een lekker rit. Moet wel zeggen dat het ad-hoc zoeken naar wegen me wat moeilijk afging, maar ach, dan kom je wel eens iets anders tegen :]

Volgende keer hopelijk hogere opkomst.
 
Kon er vandaag niet bij zijn mannen; wellicht een volgende keer.
Ondertussen hebben we vandaag ook nog een jarige;


DevilDriver (John)is vandaag jarig en is 35 geworden.
Alsnog gefeliciteerd John!


full
 
Dopey, wordt de accu wel opgeladen? Mogelijk gelijkrichter of stator niet goed?

Was vandaag een redelijk lang ritje met mooie weggetjes. Prachtig weer ook nog. Toppie.

Volgende keer hopelijk wel wat meer opkomst?!

:]
ja accu wordt geladen maar is helaas toch overleden naar 2 maanden niet gebruikt te hebben |( |(

Nieuwe is al onderweg en misschien wel de laatste want de vfr gaat er toch wel ooit uit :Y
 
Was wel een lekker rit. Moet wel zeggen dat het ad-hoc zoeken naar wegen me wat moeilijk afging, maar ach, dan kom je wel eens iets anders tegen :]

Volgende keer hopelijk hogere opkomst.

helaas moeten missen, toch ook het forum wat beter in de gaten houden merk ik.... :X
:P
 
Harley, kun je nog twee pedaalrubbertjes voor de MV bestellen? Eentje is nu helemaal doorgescheurd en ahngt met tyrap aan elkaar :X Ken nie op een emvee.
 
Ga deze zondag niet mee, zoontje wegbrengen naar scouting kamp. 1 hele week zonder papa en mama op pad....


Harley, kun je nog twee pedaalrubbertjes voor de MV bestellen? Eentje is nu helemaal doorgescheurd en ahngt met tyrap aan elkaar :X Ken nie op een emvee.
Mail ff model en bouwjaar door dan zorg ik dat de juiste afgestuurd worden ;)
 
Laatst bewerkt:
Adjuh nog bedankt voor de felicitaties en Harley en alle andere die ik in tussen gemist heb ook nog van harte! Hopelijk kan ik binnenkort weer van de partij zijn aangezien mijn brommert bij Harley staat atm. Wordt voor veel te veel geld aan versleuteld xD
 
Alhoewel ik al een hele tijd niet meer heb gereageerd op het forum, kijk ik zo af en toe nog wel mee.

De laatste jaren heb ik maar weinig kilometers gereden op mijn Gilera GP800. Gemiddeld 1.000 km per jaar, zonde.

Voor mijn Gilera had ik een Bandit 1200S (in verleden wel vaker meegereden met Lambal en Adjuh), een lekkere toersport.

Onlangs heb ik weer eens proefgereden op een "echte" motor i.p.v. een motorscooter. Ik merkte dat ik weer plezier had in het rijden toen ik bij Harley op de Bandit 650 stapte. De Bandit 650 reed heel lekker maar deed me achteraf toch twijfelen, ben ik het niet weer gauw beu als ik wat "zwaarder" gewend ben?

Daarom ook maar weer eens op een zwaarder exemplaar proefgereden. De Yamaha FJR1300A. Wow, wat een verschil! Ben dus overstag gegaan, ik mag de Yamaha volgende week ophalen! Insteek is om weer meer motorkilometers te gaan maken en dat gaat met dit toerkanon zeker lukken!

Ik zal zo wat pics posten.

@ Adjuh, kun jij in de openingspost de foto bij me aanpassen? Thanks!
full
 
Dikke brommer, Robert; veel plezier ermee!
Heb 'm omgewisseld in de O.P.

Net een minirondje gedaan, aangezien het er in de weekenden niet van komt; elke keer is er wel weer wat. Gisteren met vrienden lekker gevaren op het Leukermeer. Heb het nu kort gehouden, want de temperatuur loopt snel op en da's met rijwind niet meer te koelen. Maak te weinig kilometers om daarvoor een doorwaaipak aan te schaffen.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je je nog bedenken Adjuh, ik kan voor weinig geld de Rev'it Eclipse wel aanraden. €110, is nog te overzien: Eclipse

Heb 'm zelf (de witte, extra koel), maar moet zeggen dat 30 graden er ook nog steeds niet leuk mee is. Dan moet je weer aan koelvesten gaan denken en dan wordt het toch weer stiekem een prijzige aangelegenheid. En zoals je zelf al aangeeft, het moet het wel waard zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan