Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Ziet er goed uit hoor! Scheelt dat een hoop knaken t.o.v. het in Nederland laten doen? In 3 weken tijd meer dan 6K op de teller gezet op een racer, respect. :]

Eigenlijk wordt het wel (weer) eens tijd om een ritje te doen met z'n allen! Voelt iemand zich geroepen om een mooie route uit te stippelen *kruipt onder de tafel* :+
 
Heeft wel geteld 244 euro gekost en dat is inclusief het voorwerk. Het enige wat ik zelf heb gedaan is de kappen eraf halen en weer terug erop gezet.
Dus behoorlijk wat goedkoper dan hier!
Het was ook wel echt nodig want de vorige eigenaar had het volgens mij zelf gespoten. Echt enorm slechte kwaliteit met veel verschil in kleur.
 
Alweer tijdje geleden geweest dat ik mee ben gegaan maar wel hier rond gekeken. Morgen (vrijdag) Word het goed weer. Iemand zin om ergens naartoe te rijden? Kleinland, mergellandroute of iets anders?
 
Laatst bewerkt:
Gaat MF Helmond morgen toevallig een stukkie rijden?

Lambal, ik wil wel een stukkie gaan rijden. Ik kan van 09.00 tot circa 14.30 uur.

Voorstel: 09.15 bij de Mac? Hoop dat je het nog op tijd leest, en anders wat later aanrijden is ook prima.

Hoor wel of je wil gaan en of er meer mee gaan.
 
Laatst bewerkt:
Om 9.30 ook niemand. Volgende keer maar weer. Ik had geluk, een maat van me appte ik om 9.30 en die ging toevallig met een ander groepje rijden uit Mierlo. Mooie rit richting Nijmegen gedaan, circa 170 kilometers gereden vandaag. Vanmorgen heerlijk weer, na de lunch werd het toch wel weer warm in het pak.
 
Is er misschien een groep whatsapp voor motorrijders in Helmond en omgeving?
Zo ja, dan zou ik graag toegevoegd worden!
 
Door een tip van iemand in het Eindhoven topic heb ik mezelf aangemeld bij een gesloten Facebook groep (Motorclub Regio Eindhoven). Ontzettend veel mensen hebben zich daar aangemeld. Gezellig groep er wordt erg veel georganiseerd.

Er is tevens een Whatsapp groep speciaal voor oproepen om te gaan rijden, waar ook actief in wordt gereageerd. Sinds pak-en-beet een halve week lid van de groep en al een stuk of 4/5 oproepen voorbij zien komen, waardoor ik o.a. afgelopen zaterdag al een 2 uurtjes met een man of 5 (toevallig 4 man uit Helmond) ben gaan rijden na etenstijd :)
 
Whats-app vind ik ook wel handiger, maar hangen ook meteen weer meer privé gegevens aan.
vind het toch wel fijn om de mensen te kennen voor ik zo'n groep in ga.
ben toch ook nog een beginnende motorrijder en ben bang dat ik in een te snelle groep terecht kom, aan de andere kant bepaal ik toch altijd nog zelf hoe snel ik rij natuurlijk. :+
misschien moet ik gewoon eens kijken :P

maar ik ben in ieder geval van plan om te gaan rijden op zondag.
denk zo tussen 10.30 / 11.00 weg te gaan uit Helmond, als er geïnteresseerde zijn zie ik dat hieronder wel :)

als er iemand is met route suggesties hoor ik het ook graag :)
 
Whats-app vind ik ook wel handiger, maar hangen ook meteen weer meer privé gegevens aan.
vind het toch wel fijn om de mensen te kennen voor ik zo'n groep in ga.
ben toch ook nog een beginnende motorrijder en ben bang dat ik in een te snelle groep terecht kom, aan de andere kant bepaal ik toch altijd nog zelf hoe snel ik rij natuurlijk. :+
misschien moet ik gewoon eens kijken :P

maar ik ben in ieder geval van plan om te gaan rijden op zondag.
denk zo tussen 10.30 / 11.00 weg te gaan uit Helmond, als er geïnteresseerde zijn zie ik dat hieronder wel :)

als er iemand is met route suggesties hoor ik het ook graag :)

Misschien dat ik wel mee ga, even kijken hoe fit ik zondag ben :+
 
Whats-app vind ik ook wel handiger, maar hangen ook meteen weer meer privé gegevens aan.
vind het toch wel fijn om de mensen te kennen voor ik zo'n groep in ga.
ben toch ook nog een beginnende motorrijder en ben bang dat ik in een te snelle groep terecht kom, aan de andere kant bepaal ik toch altijd nog zelf hoe snel ik rij natuurlijk. :+
misschien moet ik gewoon eens kijken :P

maar ik ben in ieder geval van plan om te gaan rijden op zondag.
denk zo tussen 10.30 / 11.00 weg te gaan uit Helmond, als er geïnteresseerde zijn zie ik dat hieronder wel :)

als er iemand is met route suggesties hoor ik het ook graag :)

Helaas ga ik dan niet mee.
Al zoveel te doen in Helmond *O* !
 
Nog net op de valreep;
Vandaag is Jeroen_K_90 (Jeroen)jarig en wordt; 28 jaar.
Van harte gefeliciteerd kerel!

full
 
Kon vorige week niet mee omdat we toen nog in oostenrijk zaten.
Inmiddels weer terug van de vakantie.
Dit jaar eindelijk weer eens met de motor.
Eerst naar duitsland geweest vlakbij de tsjechiese en oostenrijke grens. Na een weekje doorgereden naar oostenrijk niet heel ver van italie en daarna via duitsland en europa park weer naar nederland. Niet belachelijk veel km;s gemaakt ongeveer 3200 in 18 dagen maar wel een paar bergpassen gereden (niet allemaal die ik wilde, maar zo houden we er nog een paar tegoed ;) )
De motor had het een en ander aan nieuwe onderdelen gekregen voor vertrek, en we hebben dan ook geen problemen gehad op 1 defecte knipperlichtlampje ( welke ik al reserve bij had) en het feti dat LPG in oostenrijk bijna nergens te verkrijgen is :(

full


full
 
Laatst bewerkt:
ziet er leuk uit Harly!

voor morgen dacht ik om deze route te rijden:
Achelse kluis
ik heb hem "gejat" en aangepast voor vertrek en aankomst in helmond :+
(suggesties nog altijd welkom ;) )

ik probeer morgen zo rond kwart voor 11 bij de McDonalds te zijn. en dan rond 11 uur te vertrekken.

wie zin heeft, tot morgen!
 
Is een prima initiatief Martijn; top!
Ik heb mijn roes allang uitgeslapen, maar ben er straks ook niet bij. Mijn zoon is vandaag jarig....

Ja dan kan je niet weg zijn, gefeliciteerd!

@Lambal, ik zie je wel verschijnen dan ;)
 
Kon vorige week niet mee omdat we toen nog in oostenrijk zaten.
Inmiddels weer terug van de vakantie.
Dit jaar eindelijk weer eens met de motor.
Eerst naar duitsland geweest vlakbij de tsjechiese en oostenrijke grens. Na een weekje doorgereden naar oostenrijk niet heel ver van italie en daarna via duitsland en europa park weer naar nederland. Niet belachelijk veel km;s gemaakt ongeveer 3200 in 18 dagen maar wel een paar bergpassen gereden (niet allemaal die ik wilde, maar zo houden we er nog een paar tegoed ;) )
De motor had het een en ander aan nieuwe onderdelen gekregen voor vertrek, en we hebben dan ook geen problemen gehad op 1 defecte knipperlichtlampje ( welke ik al reserve bij had) en het feti dat LPG in oostenrijk bijna nergens te verkrijgen is :(

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice ik benook die gloknerpass over gegaan geweldige pass leuker dan steviol
ik ben net ook terug van een vakantie met de auto en ga nog met de motor even weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan