Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
ik ga morgen met kaartjes van MF :P

toch gratis nu...
En gefeliciteerd heren tim en alex.

Ben benieuwd of we motoren gaan passen al want de vfr is rijp voor de sloop :+
Wordt nu een woonwerk fiets?
Of een VFR X 800 wat een leuke fiets is alleen weer klote met in de schuur draaien.
Of het wordt een vespa gt :+
Maar ja of dat het nu is :?
 
En alweer hebben we vandaag een jarige:

rob_noijen (Rob) wordt vandaag 26 jaar;
Rob; van harte gefeliciteerd!

full
 
Gefeliciteerd heren!
Ik zit ook te twijfelen over mijn vfr of verkopen of opknappen.
Harley wat kost het bij jullie om voorvork volledig te reviseren en zandstralen/spuiten?
 
Gefeliciteerd heren!
Ik zit ook te twijfelen over mijn vfr of verkopen of opknappen.
Harley wat kost het bij jullie om voorvork volledig te reviseren en zandstralen/spuiten?
stuur ff een emailtje met details, kijk ik daar dinsdag ff naar.
 
Kont spuiten moet ik even bekijken denk als het weer wat mooier is. Maar misschien t weekend al haha.

Bekleden moet ik ook ff kijken, ik heb van dir schuimpadding liggen die ze op racers gebruiken ook al in vorm gesneden dus die plak ik er eerst gewoon op. Misschien nog een x n zadelpan maken en laten bekleden maar dat zien we dan wel weer.

En bedankt. Ben er zelf ook tevreden over.
 
vandaag de eerste metertjes van dit jaar gemaakt en in ruim n jaar met de vfr :D moest en zou eventjes controleren of dat alles werkte enz haha

nu nog wat kleine dingetjes doen en dan lekker ff genieten van de vfr
 
Cracker proficiat met je verjaardag............ *O*


Loyd ,vdM-racing mooi resultaat al,al ben ik dan misschien een beetje zeikerig,want ik zou die roestige ,hoe noem je zo deel die naar de uitlaat gaat ook alweer hahahahah,
dan ook vervangen voor een rvs variant ..........in ieder geval zie ik dat de rest aluminium is? frame en petje van koplamp............ben benieuwd hoe het eruit ziet met gespoten kontje ,en wat je er nog meer aan gaat doen............... :t


Ger heeft vorige week mijn stickers op mijn motor geplakt,is was nog aan het twijfelen of ik niet toch een lichtere motor zou gaan kopen...........maar ik blijf deze zolang mijn gezondheid het toelaat te mogen motorrijden ,maar rijden,want het kost iedere keer weer geld. ......... :]






en velgen ook natuurlijk...........




en mijn stickers moeten er natuurlijk ook op,al heb ik ze niet meer allemaal...

 
Bedankt Karin,

mn naam bijna goed geschreven haha LLoyd is het ;) om even zeikerig te zijn haha


maar ja de uitlaat is roestig, had een rvs uitlaat van iemand over willen kopen was het niet zo dat hij er van afzag omdat hij de uitlaat toch zelf ging gebruiken. Dus voorlopig doen we heb hier maar mee. wat je precies met de koplamp bedoeld is me even onduidelijk maar ja het frame is aluminium

ben nu bezig met het kontje af te tapen zodra dat gedaan is word er weer met spuitbussen gespeeld.
 
LLoyd.....hahaha ja sorry je hebt gelijk te vlug getypt...
Ik heb nog eens goed gekeken naar die lamp....
Weet je op mijn gsm (Sony xperia. 3 compact... Leek het op een soort aluminium kapje (zitten op sportster ook vaak), maar ik zag het verkeerd dat is gewoon glas.......
Hmmm moet echt naar oogarts... Sorry verkeerd gezien.

Groetjes karin
 
haha geeft niets Karin. ;)

lijkt dmv het licht inval ook wel op en alu kapje. Maar idd het is van t glas zelf. Ofja glas. kunststof.

ben nou bezig met lijnen trekken met van die pinstripe tape.. wat een werk zeg...
 
Dank je!

Sinds ik in september m'n hand gebroken heb er er dystrofie aan heb overgehouden ben ik hier niet meer zo actief... de vraag is of ik ooit nog motor kan rijden (langer dan een paar minuten in ieder geval). M'n rechterhand slaapt bijna 24/7 dus buiten het feit dat het niet fijn rijdt is het nog onverantwoord ook. Hoop dat het snel minder wordt!

Wie weet tot een (kort) ritje binnenkort!!!
 
gvd Johan.. dat is mooi kut man.

Hopelijk kun je er van herstellen. Zou zonde zijn als je hierdoor het motor rijden moet stoppen.
Maar net zoals je zegt als je hand 24/7 slaapt dan is het ook onverantwoord.

beterschap en succes
 
Crackerr,
Oei das niet goed, volgens mij gaat dystrofie niet over....kijk eens op
Www.mmvg.nl

Sterkte ermee,al in Tilburg geweest ermee... Waarschijnlijk ook zenuw klem?

Groetjes karin
 
Terug
Bovenaan Onderaan