Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Via myrouteapp kun je zelf kiezen hoe je hem op wilt slaan als itn of gpx..

Heb de route jaren gelden gemaakt en gereden,weet niet of er inmidels wegen tussen staan waar je nu met de motor niet meer in mag!Veel plezier............
 
Dat stuk Eifel is idd heel leuk rijden.
Maar met alle respect ernaartoe en terug gebeurd er weinig spectaculairs.
Dat is dus de reden dat wij de snelweg naa Aken pakken.
binnen een uur zit je in de Eifel en dan kan je veel meer leuke bochten pakke.
 
Route is voor de Garmin, bedankt voor de route zal er eens naar kijken. Aken is idd niet zo ver rijden denk dat ik dat ook maar eens doe.
 
Ja kan oom inderdaad...wilde eerst altijd alleen alles binnendoor en vpor rit van hele dag fijn zonder snelweg.. ...
Maar snelweg naar aken is een goeie optie ...

Je kunt ook gewoon een weekendje eifel doen dan.....😉
Nog 6 nachtjes slapen dan naar schotland ...zin in😍
 
Nog 3 daagjes werken en dan ga ik hier maar eens 2 weekjes rondtouren....

full
 
wa hedde het toch weer slecht adjuh !

En met de tomtom Rider 4xx 5xx series kun je gewoon met garmin routes werken. Deze kan de tomtom zelf intern omzetten naar het tomtom formaat !
 
Laatst bewerkt:
McV, wat een ballentent, daar kom ik nooit meer. Niet voor niets ze failliet zijn geweest, niet eens het fatsoen om je normaal aan te spreken of je netjes en goed te helpen. Aantal keer geweest daar, in het begin was het nog wel gezellig met de mensen die daar kwamen, maar verder. :W
 
Laatst bewerkt:
Heuj, vorig weekend ons 'ouwehoersetje' binnen gekregen. Kurviger geïnstalleerd op de foon en heerlijk kunnen touren. Nog 2 van onze vrienden gingen mee rijden, ook met beiden een Packtalk. Hadden we veel eerder moeten aanschaffen haha.
 
ook maar eens hier hoi zeggen....

ik woon in helmond, oostelijk gedeelte ;)
en ik ben 27

ik heb een GPZ 900r uit 1988. waar ik nog wel eens regelmatig wat aan moet / wil sleutelen :+ :P


ik heb al een jaar of 5 mijn rijbewijs, maar dit is sinds januari mijn eerste motor :D
ben wel benieuwd of er hier nog wel eens gereden wordt met een groepje :)

Gr,
Martijn
 
ook maar eens hier hoi zeggen....

ik woon in helmond, oostelijk gedeelte ;)
en ik ben 27ben wel benieuwd of er hier nog wel eens gereden wordt met een groepje :)

Gr,
Martijn

Hoi Martijn; welkom op dit forum.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar zit nog in Mexico. Iedereen heeft het maar druk hier, maar die groepsritjes komt wel weer! Mbo mechatronica; waar werk je?
 
Laatst bewerkt:
ook maar eens hier hoi zeggen....

ik woon in helmond, oostelijk gedeelte ;)
en ik ben 27

ik heb een GPZ 900r uit 1988. waar ik nog wel eens regelmatig wat aan moet / wil sleutelen :+ :P
[~[url="http://i.imgur.com/BQhQyUnm.jpg"]afbeelding~][/url]

ik heb al een jaar of 5 mijn rijbewijs, maar dit is sinds januari mijn eerste motor :D
ben wel benieuwd of er hier nog wel eens gereden wordt met een groepje :)

Gr,
Martijn

:W Hoi Martijn,

full

Als je deze ziet rijden,heb je mij gespot :Y .
Ben zelf ook benieuwd,wanneer ik eens op tijd lees,dat er een ritje is _O- !

Groetjes,Judith
 
Hoi Martijn; welkom op dit forum.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar zit nog in Mexico. Iedereen heeft het maar druk hier, maar die groepsritjes komt wel weer! Mbo mechatronica; waar werk je?

is toch niet erg ;)
snap dat als je in mexico zit je leukere dingen aan je hoofd hebt :9

Ik werk in Veghel, bij Vanderlande
maar van de mechatronica doe ik eigenlijk alleen nog de mechanica, de tronica is ergens blijven liggen :+

:W Hoi Martijn,

[afbeelding]
Als je deze ziet rijden,heb je mij gespot :Y .
Ben zelf ook benieuwd,wanneer ik eens op tijd lees,dat er een ritje is _O- !

Groetjes,Judith
:W :]

ja dat op tijd lezen dat er een ritje is is ook wel eens handig,
ik lees ook niet iedere dag dit forum moet ik eerlijk bekennen ;) :P
 
@Martijn137: geloof dat ik je gespot heb vandaag. 1e voor het stoplicht voor rechtdoor Helmond in vanuit A-R. Of een dubbelganger met zo'n Kawa rond 17.45u :)

Ben trouwens ook nieuw hier. Nog aan het lessen dus nog even geduld opbrengen.
 
@Martijn137: geloof dat ik je gespot heb vandaag. 1e voor het stoplicht voor rechtdoor Helmond in vanuit A-R. Of een dubbelganger met zo'n Kawa rond 17.45u :)

Ben trouwens ook nieuw hier. Nog aan het lessen dus nog even geduld opbrengen.

Welkom hier, Cruising!
En veel succes met het lessen! :t
 
Oepzzz; kom hier toch echt te weinig; we zijn alweer 2 jarigen vergeten!

Op 26 mei was Just JK (Joris) jarig en werd 43 jaar.
Op 28 mei was Tamara1985 (Tamara) en werd 33 jaar.

Beiden alsnog gefeliciteerd en mijn welgemeende excuses!

full
 
Aankomende zondag is het weer Truckersday Stiphout, waarbij er met gehandicapten mensen in een vrachtwagen een ritje gemaakt wordt. De meeste uit de regio kennen de stoet vast wel
Nu zijn er een aantal motor begeleiders uitgevallen waardoor ze begeleiding tekort komen. Zitten er hier misschien mensen die As zondag van +/- 9:00 tot 13:00 met de motor de route willen begeleiden ?
Je moet hiervoor wel een (online) E-cursusje volgen zodat je weet wat een verkeersregelaar wel en niet mag ;)
Aanmelden kan via info@truckersdaystiphout.nl

Ikzelf kan helaas niet want heb dan een soortgelijke rit (http://www.savelbergrun.nl/) met het zijspan in Koningslust waar we 's middag na 14:00 pas klaar zijn :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan