Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Een bizar dagje achter de rug. Vanochtend kreeg ik op het werk heftige buikpijn en een half dagje later lig je in het ziekenhuis en hebben ze je blinde darm eruit gehaald. Hoop dat ik snel weer de oude ben....
 
Een bizar dagje achter de rug. Vanochtend kreeg ik op het werk heftige buikpijn en een half dagje later lig je in het ziekenhuis en hebben ze je blinde darm eruit gehaald. Hoop dat ik snel weer de oude ben....
Hesoes! Das niet zo mooi Ad, beterschap!
 
Thnx Marc. Leuk, dat je hier nog meeleest! We moeten deze zomer toch echt een ritje bij jou in de buurt komen rijden?! :]

Heb al 3 jaar geen motor meer...dus laat maar ff op tijd weten dan..dan kan ik nog ergens wat huren :X. In die CX-5 erachteraan crossen wordt ook niet wat denk ik hahaha.

Begon van de winter weer een beetje te kriebelen..maar heb vorig jaar (september - december) net een grote en DURE (snik ;( ) verbouwing van het huis achter de rug...dus dit jaar eerst maar eens wat huren en dan volgend jaar eens kijken of er weer een motor komt. Maar lezen doe ik wel weer ja. Leuk om te zien dat er nog zoveel oudgedienden aanwezig zijn hier :}
 
Heb al 3 jaar geen motor meer...dus laat maar ff op tijd weten dan..dan kan ik nog ergens wat huren :X. In die CX-5 erachteraan crossen wordt ook niet wat denk ik hahaha.

Begon van de winter weer een beetje te kriebelen..maar heb vorig jaar (september - december) net een grote en DURE (snik ;( ) verbouwing van het huis achter de rug...dus dit jaar eerst maar eens wat huren en dan volgend jaar eens kijken of er weer een motor komt. Maar lezen doe ik wel weer ja. Leuk om te zien dat er nog zoveel oudgedienden aanwezig zijn hier :}
Dat zal dan wel een BMW 1000 R naked worden voor jou; daar ben je onderhand wel oud genoeg voor?! 😈😎
 
Dat zal dan wel een BMW 1000 R naked worden voor jou; daar ben je onderhand wel oud genoeg voor?! 😈😎
Nou..die S 1000 R is idd wel HEEL erg mooi..of maar meteen de S 1000 XR :X..maar zit budget-technisch gesproken eerder te denken aan een KTM 990 SM
 
Ja hoor, nog geen maand mijn motor, en mijn eerste "ongeval" al gehad.

Reed zojuist naar mijn werk, waarbij ik iedere ochtend langs een school passeer.
Ik zag al een groepje "schooljeugd" staan, die met supersoakers/waterkanonnen bezig waren.

Een van die KUTJANUSSEN besloot dat het wel grappig was om mij met zijn waterkanon nat te spuiten.
geen probleem als je in een auto zit natuurlijk, maar iets minder grappig op een motor met alleen een vizier voor je ogen.

Vizier nat, schrikreactie, gas open gedraaid van de schrik, en motor ging op zijn kant.

FURIEUS opgestaan en richting de idioot in kwestie gelopen, om maar eens even verhaal te gaan halen!.

Snel kwam er al een docent/decaan bij staan, die meteen al begon met 'rustig, rustig, het zijn maar kinderen'.

HET ZIJN MAAR KINDEREN!? WAT VOOR KUTSCHOOL BEN JE ALS JE STUDENTEN NIET EENS IN KUNNEN ZIEN DAT DIT SOORT GEINTJES GEWOON LEVENSGEVAARLIJK ZIJN!.

Ik ga uiteraard geen kind bijvegen maar je kan begrijpen dat ik WOEDEND was.
Zeker omdat de docent daarna ook nog eens ff vrolijk aankwam met te zeggen
"misschien had je de motor ook niet echt goed onder controle?!"

MAFKEES.

Ben hierop samen met die persoon en de leerling in kwestie naar binnen gegaan, waar ook de directeur van de school mij opwachtte.

Hierop heb ik maar even wat contactinformatie uitgewisseld.

wordt vervolgd....
 
Laatst bewerkt:
Aiiiii; da's een heel naar verhaal. Ik weet niet of je veel schade aan je motor hebt; maar dat komt meestal wel goed. Belangrijker is, dat je er zelf goed vanaf komt. Succes met een goede afwikkeling!
 
Aiiiii; da's een heel naar verhaal. Ik weet niet of je veel schade aan je motor hebt; maar dat komt meestal wel goed. Belangrijker is, dat je er zelf goed vanaf komt. Succes met een goede afwikkeling!

Ja zwaar klote, was ook goed over de zeik, begin nu wel te merken dat ik beetje last van mijn schouder heb, maar denk dat dat misschien ook stukje schrik is.

Anyway, menneke zal wel verzekerd zijn, en anders regel ik het wel via die school.

mag hopen dat 'ie zijn lesje wel geleerd heeft.
 
Gijs en Debbie: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk van gisteren!
1386323
 
Tis redelijk druk op de weg zag ik net.
Zometeen ffnaar liberator Aarle rixtel en daarna weer verder met de keukenkastjes.
 
Vandaag even op en neer naar Zwolle en daar een mooie route gereden. 400km en een hoop lol gehad, maar vanochtend afgestorven. :+

Nog mensen naar HMC Liberator geweest? Buurman hier zei dat het een mooi feestje was!

En feli nog aan alle jarigen en heel veel sterkte aan Adjuh!
 
ja, maar niks anders dan voorgaande jaren. En ondanks dat het eigenlijk helemaal geen slecht weer was viel de opkomst mij tegen. genoeg auto's maar amper 50 motoren....
 
Goedemorgen
Ik wil heel graag mee maar op een of andere manier is het sinds gisteren avond in me bolletje geslagen ofzo.

Hoe maar te bukken of omhoog te kijken en dan draaid de wereld en lig in op me kont.
Barstende koppijn ook en net in de douche ging het lampje weer uit.

Mooi verhaal, mooi kort
 
Idd goed weer voor een ritje
Wou mooi Brabant van gpstracks.nl rijden of ff oefenen op de as....
Kan pas zaterdag na 12uur
 
Terug
Bovenaan Onderaan