Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Ben wel ff voorzichtig. Lees net op het ED al drie verschillende berichten over motorrijders die een ongeluk hebben meegemaakt......
 
Zag dat ik hier nog niet gespamd heb voor dit jaar ;)

Vandaag paasopening bij DCA Motorcycles :
15% Korting op onderdelen en accessoires, 5% op navigatie en onze toch al superlage bandenprijzen en stapelkorting op alle kleding ( jassen broeken helmen handschoenen laaren schoenen enz) van 15% bij 1 25% bij 2 en 35% bij 3 artikelen !
 
Oepzzz: bijna vergeten;
Gijs; nog van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag!
1388671
 
Harley, heb jij die rubber voor de schakelpook v d MV nog ooit besteld?
Er staat me vaag wel iets van bij maar kan er zo even niks van terugvinden in mijn priveberichten of op mijn werkemail. Mail anders even naar info@dcamotorcycles.nl
Dit soort zaken via een forum/facebook hebben de neiging om niet goed af te lopen omdat ik tijdens werktijd hier niet lees en als ik thuis ben niets kan opzoeken.
 
Even een vraag naar wat ervaringen hier met het onderhoud van een BMW motor, in Deurne zitten 2 bedrijven die daar wat mee kunnen, Quispel of Motor Arena, of heeft iemand anders een beter idee/betere ervaring?

Mijn monteur wilt er iig niet aan beginnen. :)
 
Even een vraag naar wat ervaringen hier met het onderhoud van een BMW motor, in Deurne zitten 2 bedrijven die daar wat mee kunnen, Quispel of Motor Arena, of heeft iemand anders een beter idee/betere ervaring?

Mijn monteur wilt er iig niet aan beginnen. :)
Motor Arena heb ik geen ervaringen mee. Bij Quispel kom ik al ruim 10 jaar over de vloer. Heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Staan altijd voor je klaar; goede service, geen gezeur, geen tegenvallende rekeningen. Ik weet van anderen, dat ze goed zijn met BMW's; maar met mijn Kawasaki weten ze ook goed raad! Top!
 
Even een vraag naar wat ervaringen hier met het onderhoud van een BMW motor, in Deurne zitten 2 bedrijven die daar wat mee kunnen, Quispel of Motor Arena, of heeft iemand anders een beter idee/betere ervaring?

Mijn monteur wilt er iig niet aan beginnen. :)

Bij quispel een aantal keer binnen geweest. Zeer vriendelijke mensen die weten waar ze over praten en ze vinden het ook geen probleem als je in de werkplaats bij je motor meekijkt.

Motor arena ook zeer goede ervaring. Heb daar mijn bmw gekocht. Vriendelijk famillie bedrijfje.
Had wat met de verlichting van de bmw, langs gereden en er werd meteen een nieuwe opgezet.
Mn pa startte laatst motor niet. Motorarena gebeld en na telefonische tips startte nog niet en ze zijn meteen met busje gekomen om motor op te halen.

Dus bij beide goed over te spreken. Dus zou zeggen ga beide informeren welke het beste aansluit bij jou wensen 😊
 
Na lange tijd weer eens een ritje gemaakt. Ondanks dat het maar kort was, kreeg ik toch al weer snel last van kramp in mijn rechterhand. Moet méér kilometers gaan maken! Was ff naar Motoport Veldhoven geweest. Daar was gister en vandaag een zgn. "more-in-store-days / de mega motorroadshow".Mwoahhh; stelde niet zoveel voor en het was er ook niet echt druk. Via een kronkelroute maar weer naar huis gereden. Ach:......we zijn ff van huis geweest! :]
 
Zo.... hier ben ik ook alweer een tijdje niet geweest....

Erg druk de laatste paar maanden met werken en ook leuke dingen. Ben ook nog wel aan motorrijden toegekomen maar nog niet met dit clubje hier. Voor mijn werk heb ik een motorrit georganiseerd met 17 man over dijkjes en de veluwe, was 400km op 1 dag vanuit Eindhoven. Is dit iets waar mensen hier op zitten te wachten ergens in een weekend?

Ik zal proberen weer wat tijd te vinden hier te volgen... komen wel wat weekenden aan waarin we wat kunnen rijden.
 
Ritje lijkt me mooi. 400 km is een flinke route en een lange dag als je onderweg ook nog een lekker terrasje zou wille pakken.
Maar mocht je n datum weten wil ik wel proberen er bij aan te sluiten :]
 
Vandaag de nieuwe ruit van de FJR maar een getest en 250km gereden (belgie limburg en duitsland)
Bevalt goed. Zit vrijwel helemaal uit de wind in de hoogste stand :D

full.jpg


full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan