Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Net terug met de goldwing van een gehandicaptenrit. en zometeen weer op pad met de fjr naar Amsterdam voor een concert.
 
Bommes klopt voor het eerst aan in dit topic... :W
Ik wil graag eens wat meer gaan rijden, dus dacht eens opzoek te gaan naar regio genoten.
Alleen komt het er (afgezien van mijn motortrips) niet echt van misschien als ik hier wat mede rijders rijders vind uit de buurt dat daar wat verandering in komt.

Ik woon in Nuenen, en heb de keuze uit 2 motoren. Mijn Vespa 250 GTS en een Suzuki V-strom 1000.
Ben geen racer (wel te zien aan mijn motor keuzes denk ik) maar ben ook niet altijd de braafste en ga er soms wel graag aan hangen zeg maar })
Tot een jaar of 2 terug had ik met mijn (ondertussen) ex zwager nog wel een actief rijders groepje waar mee we regelmatig door de weeks een avond rit reden.
Zeker met alle gezinnen met kinderen was dat meestal de makkelijkste oplossing om de agenda's op 1 lijn te krijgen.

Nou ja lang verhaal kort:
Is dit een beetje een topic waar regelmatig ritjes uit komen met groepjes? en zo ja dan sluit ik graag eens aan als het past in mijn agenda.
 
johanH (Johan): van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag.
79027155-proost-twee-mokken-van-het-roosteren-van-het-bier-die-plons-creëren-die-op-witte-acht...jpg
 
Bommes klopt voor het eerst aan in dit topic... :W
Ik wil graag eens wat meer gaan rijden, dus dacht eens opzoek te gaan naar regio genoten.
Alleen komt het er (afgezien van mijn motortrips) niet echt van misschien als ik hier wat mede rijders rijders vind uit de buurt dat daar wat verandering in komt.

Ik woon in Nuenen, en heb de keuze uit 2 motoren. Mijn Vespa 250 GTS en een Suzuki V-strom 1000.
Ben geen racer (wel te zien aan mijn motor keuzes denk ik) maar ben ook niet altijd de braafste en ga er soms wel graag aan hangen zeg maar })
Tot een jaar of 2 terug had ik met mijn (ondertussen) ex zwager nog wel een actief rijders groepje waar mee we regelmatig door de weeks een avond rit reden.
Zeker met alle gezinnen met kinderen was dat meestal de makkelijkste oplossing om de agenda's op 1 lijn te krijgen.

Nou ja lang verhaal kort:
Is dit een beetje een topic waar regelmatig ritjes uit komen met groepjes? en zo ja dan sluit ik graag eens aan als het past in mijn agenda.
Welkom op dit Topic, bommes!
Vraag me niet, waar het aan ligt, maar de volgers van dit Topic (incl. mijzelf) zijn dit seizoen met van alles en nog wat bezig; behalve met groepsritjes. Er wordt ongetwijfeld wat individueel gereden. Misschien kun jij hier een nieuwe frisse wind laten waaien, door de boel eens wakker te schudden en eens een ritje te regelen? 😉
 
Ik volg op Facebook al langere tijd "politiecontroles Helmond e.o.". Er zijn daar dagelijks meldingen te vinden van snelheidscontroles in- en rond Helmond. Ik vraag me af, wat daar achter zit. Is het werkelijk noodzakelijk door vele hardrijders of is er meer aan de hand? In ieder geval oppassen geblazen mocht je wat enthousiaster aan het toeren zijn. 😎
 
Welkom op dit Topic, bommes!
Vraag me niet, waar het aan ligt, maar de volgers van dit Topic (incl. mijzelf) zijn dit seizoen met van alles en nog wat bezig; behalve met groepsritjes. Er wordt ongetwijfeld wat individueel gereden. Misschien kun jij hier een nieuwe frisse wind laten waaien, door de boel eens wakker te schudden en eens een ritje te regelen? 😉

Ik ben wel vootstander om is met wat mensen uit de regio n ritje te gaan doen.
Dat moet toch wel n keer te regelen zijn.
 
hahaah zeker wel ;)
Eerst maar eens een nieuw achterbandje regelen :o

Zit alleen te twijfelen :o
200 euro voor een pilto road 4 gt weer of 85 voor de power ct2
VFR is niet meer jong en wil hem einde dit seizoen weg hebben.
 
Ik volg op Facebook al langere tijd "politiecontroles Helmond e.o.". Er zijn daar dagelijks meldingen te vinden van snelheidscontroles in- en rond Helmond. Ik vraag me af, wat daar achter zit. Is het werkelijk noodzakelijk door vele hardrijders of is er meer aan de hand? In ieder geval oppassen geblazen mocht je wat enthousiaster aan het toeren zijn. 😎
Ik ben (dankzij jou berichtje) nu ook lid van die groep maar inderdaad genoeg controle's maar nog nooit 1 meegemaakt !
hahaah zeker wel ;)
Eerst maar eens een nieuw achterbandje regelen :o

Zit alleen te twijfelen :o
200 euro voor een pilto road 4 gt weer of 85 voor de power ct2
VFR is niet meer jong en wil hem einde dit seizoen weg hebben.
Als je hetm toch weer wegdoet dan voldoet de power 2ct toch ook gewoon ? Heb genoeg klanten die erbij zweren en nog steeds niks anders willen.
 
Moest vandaag in Maastricht zijn dus tomtom aangeslingerd kronkelwegen en hele stukken kwamen me bekend voor. Waren die stukken uit de route die we vorig jaar achter Bart Beumer hebben gereden met de pauze bij het pontje :D
 
Oei, oei; het gaat helemaal mis hier.
We zijn met z'n allen afgelopen maandag de verjaardag vergeten van DevilDriver alias John. Hij werd toen 36 jaar. Sorrie John en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
1407372
 
Vandaag maar eens een tourritje naar luxemburg gedaan.
eerst over de snelweg nederland uit en dan de tomtom op kronkelwegen ingesteld.
Wat blijven de wegen in belgië blijven toch echt slecht, wat een verademing als je luxemburg binnen rijdt !

Ritje Luxemburg 8-7-2019
Totale afstand 705 Km (tomtom en telefoon heb ik in luxemburg stad niet gebruikt vandaar de paar km afwijking)
12 uur onderweg 08:00 - 20:00
5 Landen : Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland

full.jpg
 
Vandaag maar eens een tourritje naar luxemburg gedaan.
eerst over de snelweg nederland uit en dan de tomtom op kronkelwegen ingesteld.
Wat blijven de wegen in belgië blijven toch echt slecht, wat een verademing als je luxemburg binnen rijdt !

Ritje Luxemburg 8-7-2019
Totale afstand 705 Km (tomtom en telefoon heb ik in luxemburg stad niet gebruikt vandaar de paar km afwijking)
12 uur onderweg 08:00 - 20:00
5 Landen : Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland

full.jpg
En nu lig je met een houten kont op de bank thuis? 😨
 
Tijdens het rijden op een gegeven moment wel wat last van ja. Dus iets verbetering van het zadel mag wel dus ga hem na de vakantie laten herbekleden met een gel vulling (en misschien maar meteen verwarming voor de winter alhoewel ik niet verwacht het te gebruiken voor die paar tientjes meer heb ik oog de keuze)

Maar eenmaal afgestapt is het ook binnen een half uurtje weer weg. Wel ook wat laat van mijn knieën onderweg dus wil verlaagde voetsteunen erop
 
@lambal;
Kan het zijn, dat ik jou vanavond heb gespot op de Honda in Deurne? Je haalde me in (witte Quasqai) op de Binderendreef; draaide daarna de Deurneseweg op en nam meteen weer de afrit centrum Deurne?!
 
Niet veel loos hier trouwens.Hooguit verjaardagsfelicitaties.....
Klopt.
Als ik kijk naar mezelf, merk ik dat oldtimers (auto's wel te verstaan) me langzaam meer gaan boeien als motorrijden. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Ook de rest op dit forum is, denk ik, druk met andere dingen bezig.
Heb overigens van de week toch nog maar ff een ander pakkie gekocht. Was een aanbieding, waar ik geen nee tegen kon zeggen.
FCL017_1600MF_300RGB08.jpg
 
Niet veel loos hier trouwens.Hooguit verjaardagsfelicitaties.....
Voel je niet bezwaard, hier ook wat te posten. Overigens; voor wie het hier gemist heeft; Op 19 april heeft Nick hier het initiatief gemeld voor een whatsapp groep "Motor rijders Helmond eo". Daar zijn door verschillende leden diverse voorstellen voor (groeps-)ritjes geplaatst. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan