Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je ook al wat 'op het oog' kwa oldtimer? Kwa dat je een specifiek merk / model in je hoofd hebt waar je net even wat meer naar kijkt?Klopt.
Als ik kijk naar mezelf, merk ik dat oldtimers (auto's wel te verstaan) me langzaam meer gaan boeien als motorrijden. Zal wel met de leeftijd te maken hebben. Ook de rest op dit forum is, denk ik, druk met andere dingen bezig.
Heb overigens van de week toch nog maar ff een ander pakkie gekocht. Was een aanbieding, waar ik geen nee tegen kon zeggen.Bekijk bijlage 1415183
Dat wordt lastig. Of je moet toch zo'n ouwe Amerikaanse cabrio kopen van 5,5 meter lengte. Zo eentje die Sjonnie van de Flodders had. Sloop je gewoon de achterbank eruit..heb je ook n tweezitterZal zo-wie-zo een 2-zitter cabrio moeten zijn, zoals MGB, Triumph Spitfire, Austin Healy en ga zo maar door...... Maar mijn vrouw vindt die 'lage dingen' maar niks. Moet dus ook niet te laag bij de grond liggen. Hmmmm; keuzes.
Lambal (Eric): van harte gefeliciteerd met je 55e verjaardag!
Bekijk bijlage 1424829
Mijn GPX750R komt uit 1988 en kan dus ook niet tegen E10. Ik ga dus vanaf nu de duurdere benzine tanken. (E5)Wel of niet E10 benzine tanken....
Ik heb zojuist op www.e10check.nl gelezen, dat ik met mijn motor voortaan beter geen benzine met 10% ethanol kan tanken. Ik zou voor de zekerheid de duurdere premiumbenzine (Euro 98 E5) moeten tanken. E10 kan bij oudere motoren problemen geven met rubbers en uiteindelijk lekkages veroorzaken en onderdelen in de motor zouden kunnen gaan roesten. Hoe gaan jullie hier mee om?
de goldwing zat al meestal 98 in omdat die lang blijft zitten omdat die normaal gesproken op LPG rijdt.Wel of niet E10 benzine tanken....
Ik heb zojuist op www.e10check.nl gelezen, dat ik met mijn motor voortaan beter geen benzine met 10% ethanol kan tanken. Ik zou voor de zekerheid de duurdere premiumbenzine (Euro 98 E5) moeten tanken. E10 kan bij oudere motoren problemen geven met rubbers en uiteindelijk lekkages veroorzaken en onderdelen in de motor zouden kunnen gaan roesten. Hoe gaan jullie hier mee om?
De mijne hoeft niet winter-proof; die houdt altijd een winterslaap. Mijn Urban Rider heb ik een tijdje terug nog kunnen redden met een fix. Maar uhhmmm; voorband 19" en achterband 18"?!De fjr weer wat wintergeschikter gemaakt.
Bekijk bijlage 1433924
Kuipverbreders en een nieuwe tomtom aangezien de oude na 11 jaar toch niet meer te redden was. De kuipverbreders lagen alweer 2 jaar in de garage. Nu nog verwarmde handvatten maar ik heb graag dikkere en die kan ik tot op heden niet verwarmd vinden
En nieuwe banden voor de v-rod binnen.
Bekijk bijlage 1433925
Hopelijk geven deze iets meer feedback dan Dunlop D207/D208.
Er zijn gelukkig tegenwoordig iets meer merkenkeuze dan de vorige keer dat ik wisselde. Toen waren de opties de dunlop (welke mij op de FJR1300 goed bevallen als Roadsmart 3 maar de D207/208 vond ik niet echt bij de V-Rod passen) en de Pirelli Night Dragon die toen niet leverbaar waren.
Deze Cruisetec zijn echt een nieuwe generatie en eindelijk ook eens in dual compound.