Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Ja heb je ook wel weer gelijk in. :Y Gewoon alleen motoren met volledig onderhoudsboekje zoeken.

@Harley : kan me voorstellen dat je af en toe hoofdschuddend bij je brug staat.
Dat lijkt bij motoren vaak een nog grotere opgave te zijn dan bij auto's. Vooral in de budgetten waar ik zoek. Mijn duurste motor was 2400 euro. Gewoon goed opletten waar je naar kijkt.

 
Vanaf een bepaalde leeftijd zit er vaak geen boekje meer bij en soms zou je inderdaad denken dat bepaalde zaken wel opvallen bij een aanschaf. Maar dan blijkt toch weer dat als je er niet veel mee bezig bent het je ook niet opvalt.

Maar neem dan iemand mee liefst met verstand van zaken en anders laten controleren voor aankoop. Wij gaan wel eens mee met klanten kijken bij een occasion en dan heb je in ieder geval een idee van de staat van de motor
 
acey_nl (Koen): van harte gefeliciteerd met je 36e verjaardag!
drunk.gif
 
Woon sinds kort in Asten, mochten er na de winterstop leuke dag ritjes worden gedaan (rondje Eifel?) Hoor ik het graag :)
Hou zelf van sportief doorrijden ;) :]
 
Vandaag het windscherm van de FJR maar (weer) aangepast.
Links de originele recht die ik er sinds begin vorig jaar op had. Wegens teveel last van wind vol op mijn gezicht en turbulentie. En dat vaanf 30+ Km/h
Dus meestal altijd in de hoogste stand en dan nog wel wat last van turbulentie :(

Toevallig een tijdje terug op een andere gereden en daar geen last van turbulentie. Was een amerikaans merk (kom er nu ff niet op) maar de prijs was toen rond de $200 en dan nog invoer en verzendkosten :( en dat terwijl ik er net die andere op had.
Maar ik had wel gezien dat er een kleine opening onderin zat wat ik bij geen enkel ander FJR scherm had gezien. Dus dan maar zelf aan de slag met boor en decoupeerzaag :

windscherm.jpg


Nog niet echt proefgereden doe ik maandag maar in de 2 kilometer die ik vandaag ermee reed leek de turbulentie weg te zijn en hoef ik hem daarvoor niet in de hoogste stand te hebben :D

(toevallig ook een stukje zonder scherm gereden en dan heb je er ook geen last van maar boven de 80 wel van de wind :P)
 
Vond het gisteren maar rustig op de weg qua motoren, zeg maar gewoon geen enkele tegengekomen.
Had zelf wel expres de V-rod gepakt want die is het minst gevoelig voor wind
:D
 
Ik zag op de A9 nog een dappere dodo op een rode Yamaha FJR. Leek me toch geen pretje met die wind. M’n CX-5 werd er niet zuiniger op ook met wind tegen B|
 
Ik moet wel, heb geen ander vervoersmiddel en moest een dikke 40km verderop zijn, dat ga ik nu ook niet op de fiets doen :D
Dit weekend weer treffen, deze keer het Altes elefantentreffen op de nurburgring.
 
En weer terug van elefanten.
Was gezellig blubberig en winderig vooral de terugweg. Thuis alles meteen afgesproken incl mezelf in pak en daarna alles te drogen gehangen en zelf gaan douchen.
FB_IMG_15818612028041859.jpg
 
Trein is veel makkelijker joh. Kun je daar ook nog een biertje drinken en je loopt niet te zeulen met je pak.
 
Trein is veel makkelijker joh. Kun je daar ook nog een biertje drinken en je loopt niet te zeulen met je pak.

Nee dankje haha. Doe bijna alles met de motor. Sla ik het biertje wel over. Pak kan in koffer of evt in de garderobe.
Trein is overigens niks mis mee met zo'n combideal
 
Ben er vandaag met de trein, maar ging behoorlijk fout. Begon al met vertraging in Deurne. Daarna onverwacht over moeten stappen in Eindhoven, daarna in Boxtel en ook nog een keer in Den Bosch. Bleek wat aan de hand met de wissels. Ruim een uur vertraging.
 
Ben er vandaag met de trein, maar ging behoorlijk fout. Begon al met vertraging in Deurne. Daarna onverwacht over moeten stappen in Eindhoven, daarna in Boxtel en ook nog een keer in Den Bosch. Bleek wat aan de hand met de wissels. Ruim een uur vertraging.
En op de terugweg een aanrijding, er reed helemaal niks meer -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan