Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Harley

MF veteraan
6 jun 2001
7.377
3.450
Helmond
:] deel 15 :]

Voor motorrijd(st)ers uit Helmond, Mierlo, Deurne e.o.:
Allereerst een dankwoord naar Adjuh welke dit topic al die tijd heeft bjigehouden maar door de verkoop van zijn motor helaas minder op motor-forum aanwezig zal zijn. Ik heb de openingspost bijgewerkt en zal deze up to date gaan houden, vandaar ook dit nieuwe topic !

Ken je meer mensen in je vrienden of vage kennissenkring uit de regio wijs ze dan op dit topic om het lekker gezellig te houden.
Afspreken kan altijd, meestal is de McDonalds de vaste ontmoetingsplaats, maar het kan natuurlijk overal!

Voor onderhoud en onderdelen ga je natuurlijk naar :
DCA Motorcycles
Binnendijk 6
5705CH Helmond
www.dcamotorcycles.nl
dca-motorcycles.png

Hier vertoeven vaak de volgende coureurs en kletsers;
(wil je ook toegevoegd worden stuur dan een berichtje naar @Harley met daarin je nickname, echte naam en je motoren en eventueel een foto)

Nickname : @Adjuh
Echte naam : Ad
Motor : (op zoek naar iets anders)

Nickname : @BartBeumer
Echte naam : Bart
Motoren : Honda CBF600 & Yamaha FJR 1300
bart-beumer.jpg

Nickname : @Clank
Echte naam : Cas
Motoren :BMW K100 Kawasaki ZZR600


Nickname : @Da Gista
Echte naam : Gijs
Motor :
da-gista1.jpgda-gista2.jpg

Nickname : DevilDriver
Echte naam : John
Motor : Triumph Street Triple R
DevilDriver.jpg

Nickname : @dopey85
Echte naam : Ivo
Motor : Triumph Street Triple
2021-05-01-17-25-26-jpg.1630925


Nickname @Harley
Echte naam : Harley
Motoren : Buell XB12Ss ( 2009) | Honda GL1800 (2005) | Honda GL1500 (1989) met diligence zijspan
XB12SS-2009.jpgharley-gl1800.jpgharley-gl1500.jpg

Nickname : @Juudje39
Echte naam : Judith (
Motoren :Yamaha TDM 850 & Yamaha XJ 750
Juudje39-1.jpgJuudje39-2.jpg

Nickname : @knalpotprutser
Echte naam : Erik
Motoren :Honda Fireblade & Suzuki GSX-R 750
Knalpotprutser.jpg

Nickname : @Koen_93
Echte naam : Koen ?
Motor : Kawasaki ZX6R
Koen_93.jpg



Nickname : @lambal
Echte naam : Eric
Motoren :MV Agusta Brutale 910R & Honda CBF1000F & Honda Dream 50
Lambal-1.jpg Lambal-2.jpg Lambal-3.jpg


Nickname : @Marc1976
Echte naam : Marc
Motor : BMW R1200RT
img_20220318_142726-jpg.1739656


Nickname : @Meneer René
Echte naam : René
Motor : KTM 1290 Super Duke R
Meneer René.jpg


Nickname : @Motor-nick
Echte naam : Nick
Motoren : BMW R1200 GS Adventure & Honda VFR 750
Motor-nick.jpg Motor-nick-2.jpg


Nickname : @vdM-Racing
Echte naam : Lloyd
Motor : Honda VFighteR RC36-2
vdM-Racing.jpg

Nickname: @Scheurneusje
Echte naam : Karin
Motor: BMW R1150R (2004)
scheurneusje.jpg

Nickname: @Eds
Echte naam : :?
Motor : :?

Nickname: @Okami_Xci
Echte naam : :?
Motor : :?

Nickname : @S-Fury
Echte naam : :?
Motor : :?

Nickname: @MinQ_M
Echte naam : :?
Motor : :?

Nickname: @jeger90
Echte naam : :?
Motor : Honda CBF600SA

Nickname: @Riesje
Echte naam : :?
Motor : :?

Nickname: @DAF400
Echte naam : Joost
Motoren : Suzuki GS650 Katana, BMW R60/7, BMW K100RS, BMW R1150R, Harley Sportster 1200

Nickname : @Bastard
Echte naam : :?
Motor : :?

Nickname : @Barttt
Echte naam : Bart :?
Motor : Triumph Speed triple JB Edition

Nickname : @Duckylovernr1
Echte naam : Dennis
Motor : Suzuki DL1000 V-Storm
Mochten hier nog foutjes in zitten; laat het me ff. weten dan pas ik het zo snel mogelijk aan.
 

Bijlagen

  • Dopey85.jpg
    Dopey85.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 6
  • Marc1976.jpeg
    Marc1976.jpeg
    641,8 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Volgen staat ook hier weer aan. Alleen heb ik tegenwoordig een K100 erbij. GPX staat te koop.
 
Mooi @Harley dat je het overneemt..
Hier mijn nieuwe bike, zodra ik mooiere rij foto's heb geef ik je nieuwe,
Een BMW R1150R uit 2004.
Het wordt goei weer vanaf het weekend
 

Bijlagen

  • 20201231_063634.jpg
    20201231_063634.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 12
Wait whut what ? Een BMW voor scheur neusje ?
Dat moet ik eerst ff laten bezinken hoor ;)
 
Da Gista = Gijs 😇 @Harley
Oh en de gsx is vervangen voor een blackbird. Schade is inmiddels vervangen maar kuipwerk moet nog terug. En we hebben uitbreiding gehad vt 500 uit '89
 

Bijlagen

  • FB_IMG_16119486178491939.jpg
    FB_IMG_16119486178491939.jpg
    124 KB · Weergaven: 12
  • IMG-20210213-WA0005.jpeg
    IMG-20210213-WA0005.jpeg
    234,1 KB · Weergaven: 10
Wait whut what ? Een BMW voor scheur neusje ?
Dat moet ik eerst ff laten bezinken hoor ;)
Tja ik heb vanwege mijn nek en rug vanaf mei vorig jaar niet kunnen rijden,wil toch wel echt weer rijden en merk interesseert me nu niet meer,als maar goede vering heeft,en prijscategorie is natuurlijk ook wat beter als weer meteen een harley.........
En deze rijd fijn,en goede vering ben nu aan het trainen en hopelijk heb ik komend jaar niet teveel last........maar dat zal de praktijk helaas moeten uitwijzen............ :]
 
Ik (Edwin) lees ook mee.. sommigen van jullie herinneren me mischien nog wel.
Ik heb een aantal jaar terug (stuk of 8) veel motor gereden ook met het M-F
Eerst met een rood wit zwarte Thundercat en daarna kwamen een groene Z750, een GSX-r1000, een FZR 600, een Fireblade 900rr en een SV1000.
Toen kwam er een kleine meid en werd het op werkgebied ook een stuk drukker waardoor motorrijden on hold kwam te staan.
In die jaren heb ik als woon werker nog wel een Suzuki uk110 gereden, maar dat is meer een kauwgomballen scooter die toevallig ook op de snelweg mag. (Maar of je dat moet willen ;) )
Het kriebelt in ieder geval nog steeds dus voorzichtig kijk ik weer rond voor ne moto, ik zou alleen niet weten wat ik wil (of eigenlijk wat ik niet wil haha)
 
Ik had je wel al toegevoegd @Eds maar je hebt op dit moment dus nog geen motor en bent zoekende (net als adjuh ) ?

Overigens iemand nog interesse in een leuke crosser ?
 
Laatst bewerkt:
De kawa is net voor het eerste weekend mooi weer verkocht. Die wordt waarschijnlijk vrijdag opgehaald.

Ik heb dus ruimte voor wat nieuws. Als iemand in de buurt (of zijn eigen garage) nog een leuk project heeft staan voor een paar honderd euro, hou ik me warm aanbevolen. Hoeft geen project te zijn om geld op te verdienen, maar ik wil wel ongeveer mijn eigen kosten er uit kunnen halen. Mag vanalles zijn. Brommers, zijspannen, offroads, cruisers, toermotoren, zelfs fietsen kan ik lol aan beleven.
 
Nee helaas als de crosser verkocht is ben ik voorlopig wel klaar met kopen/verkopen :+

Wie gaat er as weekend al op pad ( 17/18 Graden en droog zondag en maandag !)
 
Nee helaas als de crosser verkocht is ben ik voorlopig wel klaar met kopen/verkopen :+

Wie gaat er as weekend al op pad ( 17/18 Graden en droog zondag en maandag !)
Hoeft ook niet van jouw garage te komen. Die van je buurman is ook goed :)

Ik ga trouwens niet rijden. BMW mag nog niet naar buiten, vermoed dat er te veel volk in de bossen is om met de xt te gaan spelen en de kawa wordt als het goed is vrijdag opgehaald.

-O-
 
Wij ook.....zaterdag motors ophalen, morgen namelijk onze nieuwe stal nog afmaken zodat ze erin kunnen....en zondag met nog iemand rijden....kort stukje 86 km,even kijken hoe mijn nek zich houd....
 
Ben benieuwd hoe het bevalt scheurneusje.
Vandaag alvast nieuwe jas binnen gekregen.
Koplamp van de buell is eergisteren opgestuurd voor reparatie, maar gelukkig had ik ook nog een originele liggen die er nu tijdelijk terug opzit.
 
Ik (Edwin) lees ook mee.. sommigen van jullie herinneren me mischien nog wel.
Ik heb een aantal jaar terug (stuk of 8) veel motor gereden ook met het M-F
Eerst met een rood wit zwarte Thundercat en daarna kwamen een groene Z750, een GSX-r1000, een FZR 600, een Fireblade 900rr en een SV1000.
Toen kwam er een kleine meid en werd het op werkgebied ook een stuk drukker waardoor motorrijden on hold kwam te staan.
In die jaren heb ik als woon werker nog wel een Suzuki uk110 gereden, maar dat is meer een kauwgomballen scooter die toevallig ook op de snelweg mag. (Maar of je dat moet willen ;) )
Het kriebelt in ieder geval nog steeds dus voorzichtig kijk ik weer rond voor ne moto, ik zou alleen niet weten wat ik wil (of eigenlijk wat ik niet wil haha)
Hey Ed, leuk dat je dr ook weer bent. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden...of niet gaat worden natuurlijk. Alles goed verder?
 
Ze is weer toonbaar!. Alle vloeistoffen gedaan. Schade hersteld. Alleen nog nieuwe sloffen over 2 weken. 💪🏻Dit weekend mooi een achterband op burnen 😈🤩🙌 Zondag avond eens kijken of er leven zit in de vt 500. #motorweekend
 

Bijlagen

  • IMG-20210218-WA0021.jpeg
    IMG-20210218-WA0021.jpeg
    189,5 KB · Weergaven: 10
Hey Ed, leuk dat je dr ook weer bent. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden...of niet gaat worden natuurlijk. Alles goed verder?
Op zich alles goed hier alleen ben ik onlangs betrokken geraakt in een slee ongeluk haha ik probeerde Tess tegen te houden onder aan de heuvel maar papa wordt oud en kleine meisjes worden groot. Ik heb daarbij de pees van mijn biceps ingescheurd 🤕. Pijnlijk maar dat geneest wel.
Kwa motor uitzoeken ben ik een ramp... ik vind te veel leuk, gaan we weer racer of naked, hoeveel vermogen wil ik hebben? Ik weet niet eens hoeveel cilinders 🤔😅
 
@Eds Mischien meer kijken naar wat je ermee wilt gaan doen, crossen ,off road,racen, touren,vakanties ermee,iemand achterop keer, je dochter bv......en als je weet welk type dan kun je je daarin gaan verdiepen....
Ik heb al vanalles gehad,harley,honda hornet 900,yamaha diversion 900 suzuki v strom dl1100 en nu vandaag een BMW....ik vind harley super, maar heb me steeds meer toegelegd op het praktische, windscherm voor nek,koffers voor onze motorvakanties,goede vering,niet te hoog, heb korte benen,minimaal 60 pk......en toen kwam deze BMW op mijn pad....
We gaan het ervaren en is het niks, of houd mijn lijf het nog vol,want geestelijk wil ik veel,maar mijn lijf denk er ooit anders over......
Dan verkopen en andere kopen,(of echt stoppen)
Succes met het zoeken in die hooibos van motors...
 
@Eds Mischien meer kijken naar wat je ermee wilt gaan doen, crossen ,off road,racen, touren,vakanties ermee,iemand achterop keer, je dochter bv......en als je weet welk type dan kun je je daarin gaan verdiepen....
Ik heb al vanalles gehad,harley,honda hornet 900,yamaha diversion 900 suzuki v strom dl1100 en nu vandaag een BMW....ik vind harley super, maar heb me steeds meer toegelegd op het praktische, windscherm voor nek,koffers voor onze motorvakanties,goede vering,niet te hoog, heb korte benen,minimaal 60 pk......en toen kwam deze BMW op mijn pad....
We gaan het ervaren en is het niks, of houd mijn lijf het nog vol,want geestelijk wil ik veel,maar mijn lijf denk er ooit anders over......
Dan verkopen en andere kopen,(of echt stoppen)
Succes met het zoeken in die hooibos van motors...
Thnx voor de tips.
Op vakantie met de motor gaat niet gebeuren dus het worden hoofdzakelijk ritjes van een paar uur max.
Na de gsxr1000 ben ik een fzr uit 1990 gaan rijden omdat de Suzuki te makkelijk te snel ging en de fzr veel meer werk was, dat was meestal veel leuker. Aan de andere kant de manier waarop dat ding vooruit ging was ook wel heel ruig. Mischien ga ik wel terug naar de basis en wordt het weer een Thundercat. Mezelf kennende duurt het nog wel even voor ik er uit ben

( ohja ik heb mijn oude profiel terug 😁)
 
Aan de andere kant..as het allemaal zo makkelijk hard / vlot gaat..kun je ook meer genieten van de omgeving.

Vandaag de eerste rit gereden sinds eind oktober. Was heerlijk. Vooral veel choppers gezien. Zolang ze in hun eentje rijden groeten ze nog wel terug, maar als ze in een groepje rijden is dat zeker niet cool. Rare lui.

Ook heel veel van die MP3 (of look-a-likes) gezien.

Opvallend weinig nakeds en supersports vandaag hier in de regio Utrecht. Heb me daar wel over verbaasd. Wel redelijk wat BMW’s (GS + RT vooral), maar vooral dus chopper-achtigen en driewielers.
 
Vandaag fietstochtje over de strabrechste heide gedaan met vrouwlief en zoon. Ga morgen wel ff stukje rijden om de buell eindelijk meer als 2 km mee te rijden.
Maar heb genoeg motoren gezien in alle vormen smaken kleuren merken en modellen. Ook vrij grote groepen.

@Scheurneusje hoeis de BMW bevallen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan