Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Ik rij tegenwoordig niet veel lolritjes meer. Vind motorrijden wel mooi nog, maar niet willekeurig zonder doel. Dus meestal voor werk of naar vrienden enzo.

Hoewel ik laatst van het werk terug wel een mooie omweg heb gemaakt met het mooie weer.
Komt dat door geen tijd? Of vindt het wel mooi geweest en genoeg mooie plekjes gezien?
 
Komt dat door geen tijd? Of vindt het wel mooi geweest en genoeg mooie plekjes gezien?
Mooi geweest en andere prioriteiten. Sinds een jaar of 2 begonnen met de volgende hobby: golfsurfen. En dat betekend dat vrij automatisch al je vakanties daar naar toe gaan. En Nederland had ik voor mn motorrijbewijs al volledig op de fiets gezien.
 
Ik ga toch nog wel heel graag een rondje toeren. Vooral richting Noorden en Oosten. Hier in de Randstad is het veel te druk en Zeeland bij mooi weer is ook geen doorkomen aan. Brabant en Noord-Limburg is prima te doen, maar meestal gaat de RT richting Friesland, Groningen, Drenthe of Achterhoek.
 
Ik rij graag de Eifel in, 's morgens weg en 's avonds weer thuis en lekker door de week natuurlijk. In 1 uur rij ik de Eifel.

Na zo'n dag , heb ik een big 😃.
 
Ik rij graag de Eifel in, 's morgens weg en 's avonds weer thuis en lekker door de week natuurlijk. In 1 uur rij ik de Eifel.

Na zo'n dag , heb ik een big 😃.
Zou ik ook weer eens moeten doen. Duurt ‘iets’ langer dan een uurtje voor ik er zal zijn..maar ach..tijd genoeg op een dag.
 
Ik rij eigenlijk alleen maar 'nuttige' ritten met de motor. Evengoed wel 10.000 km per jaar incl. woon-werk.
Ik heb nooit veel rondjes gereden zonder ergens heen te gaan.
Nu ook jonge kinderen dus als we weg gaan is dat vaak samen. Wel ook redelijk vaak met zijspan.
Ik probeer ook 2 tot 3 keer per jaar een treffen mee te pakken, altijd met zijspan.
Van die rit maak ik dan wel een toeristische route meestal.
 
Ik ga toch nog wel heel graag een rondje toeren. Vooral richting Noorden en Oosten. Hier in de Randstad is het veel te druk en Zeeland bij mooi weer is ook geen doorkomen aan. Brabant en Noord-Limburg is prima te doen, maar meestal gaat de RT richting Friesland, Groningen, Drenthe of Achterhoek.
Vandaag moest zoonlief basketballen in Zoetermeer. Toch een mooie rit er naartoe en een nog veel mooiere en langere rit weer terug. Sinds een week eindelijk een Cardo..dus muziekje op en gááááán. :]8-)
 
Gisteren even naar de seizoensopening van Chromeburner geweest en via huijbers Schijndel weer terug naar Helmond gestuurd
Man man wat een lekker weer om te sturen weer
 
Weet iemand of er nog wel eens een toertocht / meeting georganiseerd wordt in de omgeving?

Welke kanalen moet ik hiervoor in de gaten houden? Facebook? Mc's?
 
Terug
Bovenaan Onderaan