Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Goedemorgen. Is alweer bijna drie jaar geleden, dat ik de motor heb verkocht. Deed wel pijn, toen ie werd opgehaald. Heb toen meteen een cabrio gekocht; een Mercedes SLK. Is gaaf om in te rijden, maar mis de motor wel; en onze leuke groepsritjes natuurlijk.Nee, kei rustig hier.Hoe is ‘t verder? Heb je nog een leuke cabrio gekocht?
Was het probleem juist niet dat oude mannen te makkelijk plassen?@Harley; je gaat met het vliegtuig naar Nepal en huurt daar een motor; of ga je me vertellen, dat je er van Helmond naar toe bent gereden?!
Hoezo een toilet meenemen? Oude mannen pissen toch net zo makkelijk tegen een boom, of naar de overkant van de sloot, als een jonge snotneus?![]()
Maar nog geen nieuwe uitgezocht begrijp ik dusGoedemorgen!
Gisteren naar de Motorbeurs in Utrecht geweest. Bah, bah; wat was dat een domper zeg. In minder dan 3 uur had ik alles gezien. Het was erg mager en weinig. Is geen schim, van wat de Motorbeurs ooit was. Ook ff op een motor kruipen, om te 'voelen' mag niet meer en kan ook niet door de kleine krappe stands. Kun je beter een dagje naar DCA in Helmond gaan.![]()