Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Vond nog wat oude foto's die volgens mij van een ride out vanuit helmond waren ?
Of vergis ik me nu ?
DSC00001.jpg
DSC00002.jpg
DSC00003.jpg
DSC00004.jpg
DSC00005.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is ook van voor 2005 bedenk ik me net want de rf600 heb ik in 2005 vervangen voor de buell xb9sx toendertijd.
 
Ik herken ook niemand op de foto's. Ik ben lid sinds augustus 2005. (Is overigens wel leuk, die foto's uit de oude doos; maar er zijn ook al lange tijd niet meer dat soort groepsritjes geweest). 😖
 
Kėk nah..Bert (?), Lambal, ETC en ik (zei de gek). Inderdaad..lijkt wel een leven geleden al. -O-

Kan die klok niet ff terug????
 
Wordt er hier nog wat gereden?
Vorige week maandag nog op pad geweest en de Peel en Maas route gereden. 2 x met de veerpont mee best grappige route. 3 weken geleden zelf nog een kastelen route gereden maar die wil ik nog wat aanpassen en dan een keer online zetten.
 
Wordt er hier nog wat gereden?
Vorige week maandag nog op pad geweest en de Peel en Maas route gereden. 2 x met de veerpont mee best grappige route. 3 weken geleden zelf nog een kastelen route gereden maar die wil ik nog wat aanpassen en dan een keer online zetten.
Nog een paar rondjes gereden om de xt het laatste beetje af te stellen. Loopt nu helemaal zoals het hoort weer.

Alleen een zandpaadje meepakken zat er niet meer in. Alles was drukbezocht door wandelaars..
 
Heb woensdag een dagje samen met m'n neef gereden. Eerst richting Hoge Veluwe en daarna door naar Apeldoorn en dan via Harderwijk, Petten, Barneveld, Scherpenzeel weer terug. Rondje van 200 km denk ik.

Vandaag een TomTom op m'n motor laten plaatsen. Binnenkort maar eens een mooie route maken of schaamteloos jatten en importeren haha.
 
Ik ben vanmorgen een ritje met de auto wezen doen.Leuke weggetjes gezien waar ik ook wel met de motor over had willen rijden.Overigens voor 128 euro brandstof getankt....da’s een record voor mij.;(
 
Ik ben vanmorgen een ritje met de auto wezen doen.Leuke weggetjes gezien waar ik ook wel met de motor over had willen rijden.Overigens voor 128 euro brandstof getankt....da’s een record voor mij.;(
T*ring. Zelfs met de Mazda kom ik met E5 tanken niet boven de € 80 per tank (47 liter)..en dan moet ik al zachtjes huilen. Van € 128 op 1 dag zou ik depressief worden.
 
1 jerrycan van 12ltr plus de auto vol met 98super.Daarnaast nog een jerrycan van 12ltr met 95....;) is niet standaard gelukkig.De benzineprijzen zijn weer aardig gestegen de laatste weken.
 
Ik ben ook niks meer gewend. Werk al een jaar thuis. Van 1 keer in de 3 dagen een tank van 45 liter leeg, terug naar elke 1,5-2 maanden tanken. En de motor volgooien is ook het geld niet.
 
Hier nog een commute van >120 km per dag.Ik durf ook rustig te zeggen dat er deze ‘lockdown’ veel minder mensen thuis werken dan in de eerste lockdown.Bij ‘ons’ wordt ook langzaam het traject RTO (return to office) ingezet.Thuiswerken is ongetwijfeld een blijvertje maar niet zo massaal als velen denken (of hopen).Anyway, ik spring zodadelijk nog effe op mv :]
 
Benzineprijzen gaan inderdaad nergens meer over. Afgelopen maandag ging het lampje van reserve branden en dacht dat ik het volgende dorpje wel een tankstation zou tegenkomen. Maar na 5 dorpjes (in 10km :?) Nog niks dus toch de tomtom maar ff op dichtsbijzijnde gezet. Maar vond 1,87 best fors.... Tank inderdaad wel alleen euro98 die andere troep komt niet in mijn voertuigen tenzij de tank leeg is en er echt niks anders is.
 
Heb woensdag een dagje samen met m'n neef gereden. Eerst richting Hoge Veluwe en daarna door naar Apeldoorn en dan via Harderwijk, Petten, Barneveld, Scherpenzeel weer terug. Rondje van 200 km denk ik.

Vandaag een TomTom op m'n motor laten plaatsen. Binnenkort maar eens een mooie route maken of schaamteloos jatten en importeren haha.
leuke ritten hier in de regio MRE ritten
 
Terug
Bovenaan Onderaan