Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Iemand interesse om mee te rijden met de dutch 1000

Voor de derde keer gaan we, naar Spaans/Amerikaans voorbeeld, een route van 1000 km door Nederland rijden binnen 24 uur, waarbij snelwegen vermeden worden. Het is geen race, veiligheid en fun staan voorop en het gaat om de uitdaging. Als bewijs voor het volbrengen van de rit noteren we je kilometerstand voor en na de rit, als beloning ontvang je later een T-shirt en een certificaat. Er kunnen ook kleinere afstanden gereden worden, 700 of 500 km.

De inschrijvingen voor editie 2021 zijn geopend tot en met 1 mei 2021 (01/05/2021).

De kosten voor inschrijven dit jaar bedragen €50, daar krijg je voor terug:

Een uniek T-shirt, verzorgd door I-Visual Creations
Ontbijt en lunch voor onderweg, verzorgd door De Hei
Professionele foto tijdens de start, door FotoBen
Een unieke en gezellige ervaring met gelijkgezinden!
Klik op onderstaande knop om je in te schrijven!

Inschrijven
Locatie en tijden:
Het evenement gaat plaats vinden in het eerste weekend van juli, zaterdag 3 juli 2021, het vertrekpunt is Camping De Hei:

Gochsedijk 37
5853 AA Siebengewald
Nederland

Coordinaten:

Decimal Degrees (DD): 51.64286, 6.08696
Degrees Decimal Minutes (DDM): 51°38.5716’N 6°5.2176’E
Degrees Minutes Seconds (DMS): 51°38’34.296″N 6°5’13.056″E
De deelnemers worden om 6.00h verwacht voor het ontbijt, vanaf 7.00h begint het vertrekken..
 
Lijkt me wel een keer geinig, maar dan moet ik eerst veeeeeel meer zitvlees kweken. Denk dat ik na 300km al niet meer weet hoe ik moet gaan zitten nu..laat staan na 1000. Goeiedag zeg, wat een afstand. Dat is gewoon 5 keer tanken ook. _O-
 
Ja het zijn veel km's maar moet te doen zijn....
Ik heb wel eens 1100 km gereden op de v-rod door luxemburg in 1 dag, eerlijk gezegd wel eerste stukje in Nederland snelweg blazen tot ik de Belgische grens over was.

En met de oude buell ben ik 2 of 3 keer op Croix wezen racen heen en terug op dezelfde dag wat al 325 km enkele reis is en dan 5 sessies op de baan dus ook wel vermoeiend. Aan de andere kant was ik toen nog jong 😳
 
mijn record staat op 1800 km, en toen was ik jong, dom en onervaren. en dood- en doodmoe
 
Iemand hier toevallig een mooie GPX route van +/- 2/3 uurtjes beginnend binnen een straal van 50KM? Met de huidige maatregelen, bij voorkeur binnen NL.

Alvast bedankt!
 
Eindelijk komt er een beetje fatsoenlijke temperatuur aan. Zondag maar weer eens de BMW uit de stalling trekken. :]
 
Mwoah we hebben al wel meer mooie dagen gehad hoor
Klopt..maar daarna duikelde het kwik ook weer. Ik vind het rijden onder de 15 graden niet echt fun. Heb dit jaar dus nog niet heel veel gereden. En had andere (privé)beslommeringen aan m'n hoofd waardoor ik ook al drie weken niet kon rijden. Zondag even uitwaaien...nu al zin in.
 
Ja is echt een plaatje deze street en bijna 70 kilo lichter dan de vfr
 

Bijlagen

  • IMG-20210501-WA0031.jpg
    IMG-20210501-WA0031.jpg
    247 KB · Weergaven: 23
  • IMG-20210501-WA0017.jpg
    IMG-20210501-WA0017.jpg
    249,8 KB · Weergaven: 25
Mooi fietske, die Scorpion zal ook wel leuk klinken. Veel plezier ermee!
 
:N
Nope helaas slechte ervaringen met gerepareerde banden dus voor motoren in onze ogen niet verantwoord.

Weet hoe kut het is zelf ook ooit na 150km spijker in min band, toch een nieuwe erop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan