Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Nou, heb ik me net pas voorgesteld en nu al panne.. terwijl ik toch echt dacht dat ik wel klaar was met het onderhoud van de V-strom. Heb er ook nog amper mee gereden sinds Januari dat ik 'm gekocht heb.

Plasje olie onder het voorwiel, band, velg en alles vettig. Ene kant voorvork lekt.. @Harley ik zal dinsdag wel even bellen, of moet ik even mailen om een afspraak te maken?
En doen jullie nou ook motor eventueel ophalen met de bus?

Bekijk bijlage 1643798
Dinsdag inderdaad ff bellen (maar het is ontzettend druk)
In lang verloren tijd heb ik wel eens wat ritjes gereden met iemand die een oude honda 6 cilinder had en het geluid wat dat apparaat produceerde was briljant. Dus ik zou zeggen helemaal niks behalve de verkrijgbaarheid van zulks haha
Goldwings zijn ook 6 cylinder, worden nog nieuw verkocht haha ;)

Marc dat was weer in de buurt ;)
 
Brabant blijft toch altijd een soort van ‘thuiskomen’. De wegen mooier (meer en betere bochten EN vooral veel rustiger (minder verkeer en wat er rijdt is wat minder opgefokt) dan ‘bij ons’.
 
Vandaag rondje Houten - Hoek van Holland - Katwijk - Houten gedaan samen met m’n neef. Topdag geweest. :]
E0843B8A-9F8B-4ED7-8431-FEB39D1B5819.jpeg
 
Wordt er nog wat gereden hier ;)
Vorige week met MRE hun zomerrit gereden, iets te lange stops na mijn mening maar vooruit ;)

gisteren de dutch 1000 gereden. Heb verslag in bijbehorende topic gemaakt :

Korte samenvatting 7:54 gestart 1025km gereden ( voornamelijk binnenwegen) en 18,5 uur later om half 3 weer aangekomen. Vanaf 17:00 vrijwel alleen maar regen gehad.
img_20210704_081447-jpg.1651038
 
Diep respect, Harley :}

Zelf heb ik de afgelopen weken te weinig gereden. Na m’n vorige post niet meer zeg maar. Komende weken meer tijd..dus dat gaat goedgemaakt worden
 
Moet wel toegeven; het rijden op een motor jeukt nog steeds. Dus; als ik er oud genoeg voor ben koop ik ook een BMW S1000R. 👿 😊
Hahaha :+
Ik heb gisteren nog even 3 uurtjes gereden hier op en rond de Utrechtse Heuvelrug. Was weer lekker.
Kan iedereen zo’n BMW aanraden :9~:}
 
Haha, ik geloof dat er dit jaar nog geen enkel groepsritje is geweest. Ik ga meestal ook alleen op pad....eigen route, tijdstip en tempo.
Als ik straks op leeftijd ben koop ik ook een BMW.
 
Heren, volgens mij heb ik een enorm probleem.


Ik heb een BMW, maar ben "pas" 29. -O- Tot wanneer moet ik hem nu laten staan?
 
Die moet zo maar een keer naar Helmond komen. Of ergens met de rest halverwege afspreken ;)
Ja..dat was vorige keer niet echt een succes natuurlijk. Mea culpa, mea culpa. Het is ook wel een pokke-eind ook. Meer dan een uur over de snelweg…boringgggg :Z|(
 
Vandaag eventjes een kort ritje van 2,5 uur gedaan. Tot 13:00-13:15 is het hier rustig op de weg..daarna niet meer te doen. Vooral bejaarden die met z’n tweeën naast elkaar blijven rijden (op een manier waarop scholieren met z’n viertjes naast elkaar kunnen rijden overigens)…ook tegenliggend..dan wordt het errug krap op een dijk.

Was ook warm genoeg. Dus motor weer in de stalling gezet en terras opgegaan.

2C2C4F15-99C8-47D6-A2E9-3A8710B3D313.jpeg
 
Geen flauw idee moet tot 17:00 werken en daarna ben ik alleen thuis dus kan doen wat ik wil ;)
 
Veel op vakantie geweest :] *O*

Morgen weer vertrekken naar Oostenrijk, wel is de Triumph street triple beetje aan het kutten met starten voortaan :').

Ene keer start die meteen andere keer wil die niks doen.

21k gekocht op 1 mei en nu 34k alweer en denk dat ik de 3500km wel weer haal in een weekje weg naar Oostenrijk en zwarte woud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan