Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Hier ook nog aanwezig,
Tussen kerst en nieuw nog op pad geweest met de gl1500 maar daarvan mogen de carbs ook een keer ultrasoon gereinigd worden, verbruik van 1 op 4 is niet leuk met deze benzineprijzen, maar is ook niet heel raar na 2 jaar stilgestaan te hebben.
De gl1800 ligt volledig uit elkaar want alle zijspanframe, voorvork en veel motorframe en motorblok delen incl de wielen liggen bij de poedercoater. Worden gescopeerd en daarna gecoat over 4 weken weer terug.

Tussentijds nog op een splinternieuwe zijspancombinatie als demomodel wat in de stad rondgereden.
screenshot_20211222-110111_1_1-jpg.1706973

Staat nog enkele weken sowieso als demo bij ons. En waarschijnlijk in de nieuwe showroom vaste plek.
 
Ik heb 31 december van a3motoren naar huis gereden,was lekker...maar voor nu blijft ie even lekker binnen,mijn lijf en kou is not done,eventjes gaat wel maar onder de 10 graden en zonder zonnetje komt mijne niet meer van stal...
Ik sta wel te trappelen op het goeie weer,motorvakantie Wales 27 mei hopelijk kan die eindelijk doorgaan,boottochten geboekt voor corona maar ja.....UK was steeds streng of op slot.
En de motorvakantie in de zomer ben ik tot dag 6,maar ja eerst even wachten wanneer onze dochter vrij krijgt,aangezien ik als oma in de oneven weken op let.
En dan nog de nodige weekendjes,15 juli naar de waard met een groep,en manlief en ik zullen vast ook nog eens ergens wat aandoen.
Ben dit weer al weer zo beu.........ik wil rijden


Ps @Harley zijn jullie verhuisd??
 
Nee werkplaats en winkel blijven op dezelfde plek.
Maar door de overname van EZS is het zijspan gedeelte zoveel drukker en vereist zoveel meer ruimte dat we iets verderop in de straat nog een 1060m² ruimte erbij hebben. Dat is het dubbele van wat we al hadden. Daar wordt
nu een extra showroom gedeelte gerealiseerd voor de zijspannen en direct daarachter de productie ruimtes voor de zijspannen.
 
Jazeker, al kan ik me moeilijk voorstellen dat je de BMW beu bent. Of moet er iets bij komen?
 
Ik ben natuurlijk al een ouwe knar..en rij liever een hele dag..maar dan wat relaxter dan twee uurtjes jagen, dus deze BMW gaat plaatsmaken voor een andere (waarschijnlijk) BMW.

Bovendien hebben we 1 van de 2 auto's weggedaan..dus moet de motor ook gaan gebruiken voor het nu nog sporadische woon-werk verkeer. Dat gaat op een RT of GS beter dan op de S.

Ik heb 94km enkele reis snelweg..dat vinden de sportbanden op de S ook niet zo lekker.
 
Als 't zo ver is zien we wel een foto van de nieuwe aanwinst verschijnen. Succes met de zoektocht!

Gelukkig hoef je je in de tussentijd niet te vervelen.
 
Ik ben inmiddels ook weer aan het commuten met de cbf.Heb inmiddels 3 auto’s maar ga toch weer met de motor...het wordt langzaamaan te gek 😝
 
De gl1800 ligt volledig uit elkaar geen wielen voorvork achterbrug benzinetank kleppendeksels of kuipdelen, feitelijk alleen nog een frame met het grootste gedeelte van het blok :D
De GL1500 vorige week nog mee gehad naar weekende belgie kamperen.
De Buell mag nog niet naar buiten ivm pekel wat bij al die koelribben echt moeilijk schoonmaken is en dus lelijk wordt op termijn.

Marc verstand komt met de jaren ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dat grijze weer ook zo beu,vandaag keer gestart en buienradar.nl weer gecheckt pff voorlopig nog geen dubbele temperatuur, maar zodra keer 🌞 schijnt ga ik rijden,al is het desnoods maar een kort blokje omAREmoji_20220124_190156_66.png
 
Het is deze week al leuk weer geweest. Als het niet vriest rij ik gewoon op de motor naar het werk en als het asfalt droog is gaat het gas er ook gewoon weer wat lomper op.

Van de week al een paar dagen leuk binnendoor gestuurd met de Zephyr die nu na een jaartje aanklooien na 8 jaar stil staan ein-de-lijk weer op de weg rijdt.
 
Het is deze week al leuk weer geweest. Als het niet vriest rij ik gewoon op de motor naar het werk en als het asfalt droog is gaat het gas er ook gewoon weer wat lomper op.

Van de week al een paar dagen leuk binnendoor gestuurd met de Zephyr die nu na een jaartje aanklooien na 8 jaar stil staan ein-de-lijk weer op de weg rijdt.
Je topic volg ik. Die Zephyr is echt wel een tof ding 👍🏻👌
 
Kopen? _O-

Als je goed oplet kun je hem hier zien rondrijden. Ik rij er nu een tijdje dagelijks op om te checken of echt alles goed is.
Lol. Wa denkde gij zelf? 😜
Neemt niet weg dat het een gaaf ding is.

zulke goede ogen heb ik niet…ik woon in Houten …bij Utrecht. 😅
 
Ladies and gentlemen.... We've got him!

Nee, niet Sadam Hoessein, over wie de uitspraak eigenlijk ging. Maar ik heb mijn volgende motor gevonden. Het is een
BMW R 1200 RT uit 2017 geworden.

De S gaat zaterdag al weg. Heb ervoor gekozen om de RT pas half maart ergens op te halen. Eerst de stormen maar even het land uit.

De S gaat weer terug waar ie vandaan kwam....de RT komt bij dezelfde dealer vandaan als de S destijds.
 
Gefeliciteerd met de nieuwe aanschaf, en natuurlijk wel een keer komen showen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan