Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Ik ben me volledig bewust van die eis en de knipperlichten komen ook nog langs de kentekenplaat, maar beugeltje is daarvoor vandaag pas weer binnen. Van het weekend ben ik weer legaal ;)
 
Goed idee….ware het niet dat ik vandaag op m’n vakantie-adres ben aangekomen (wel mét motor deze zomervakantie *O*:])

Ik moet dus helaas verstek laten gaan -O-|(
 
Vanavond nog wel ff langs Ranst
IMG-20220728-WA0009.jpg
 
De vakantie zit er weer op na 21 Dagen , In totaal 4715Km gereden, Meeste km's op 1 dag was 888,9 (echt net 100 meter teveel
;)
)
Door Nederland, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italie, Vaticaan & Oostenrijk.
Overnachtingen gehad bij Basel, Florence, Rome, Napels/Pompei, Venetie & Mittersal.
Natuurlijk ook de Amalfikustweg en Großglockner bereden !
En dat alles bij temperaturen variërend van 37 Graden tot 2.

IMG_20220813_094847.jpg



IMG_20220815_174256.jpg


DSC08283.jpg
 
Nee dat ligt helaas niet op de route zeg maar ;)
Veel plezier afgelopen 2 weekend ook nog wezen kamperen met de motor dus kan nog prima met dit weer!
 
Oehhh; het is wel erg rustig hier! Wordt er nog wel ooit iets afgesproken, of wordt er niet meer op twee wielen gereden en heeft iedereen zijn brommer ingeruild tegen een roadster? Of hebben jullie inmiddels een andere afspreekplek / app?
 
Nee, kei rustig hier.Hoe is ‘t verder? Heb je nog een leuke cabrio gekocht?
 
Nee het is inderdaad vrij rustig hiero.
Eerlijk gezegd ben ik ook al wel eens op pad geweest met MRE (Eindhoven )

Hoe staat het met de aanschaf van een motor @Adjuh ?

Ik heb wel nog wat gereden oa In India en Nepal bijna 1900km gereden op alle soorten wegdek (of gebrek daaraan)
IMG_20221024_105645.jpg



Vorige week ook wel ff met de Buell weggeweest, pekel was wel weer weggespoeld ;) en koud is het ook niet.

De gl1500 voor de kerst wederom carburateurs gereinigd en de gasschuifmembranen vervangen. Die loopt ook weer mooi. Kon die weer mee naar kouwkleumtreffen zoals traditioneel na kerst plaatsvind en gelukkig weer mocht.

Helaas zijn de meesten medekampeerders wat ouder dus moest er dit jaar een toilet geregeld worden.

Van de gl1800 volgende week de uitlaatbochten keramisch laten coaten, niet zozeer voor de looks of performance maar wel voor de lange termijn behoud.
 
Laatst bewerkt:
Nee, kei rustig hier.Hoe is ‘t verder? Heb je nog een leuke cabrio gekocht?
Goedemorgen. Is alweer bijna drie jaar geleden, dat ik de motor heb verkocht. Deed wel pijn, toen ie werd opgehaald. Heb toen meteen een cabrio gekocht; een Mercedes SLK. Is gaaf om in te rijden, maar mis de motor wel; en onze leuke groepsritjes natuurlijk.
 
@Harley; je gaat met het vliegtuig naar Nepal en huurt daar een motor; of ga je me vertellen, dat je er van Helmond naar toe bent gereden?!😖

Hoezo een toilet meenemen? Oude mannen pissen toch net zo makkelijk tegen een boom, of naar de overkant van de sloot, als een jonge snotneus?😎
 
@Harley; je gaat met het vliegtuig naar Nepal en huurt daar een motor; of ga je me vertellen, dat je er van Helmond naar toe bent gereden?!😖

Hoezo een toilet meenemen? Oude mannen pissen toch net zo makkelijk tegen een boom, of naar de overkant van de sloot, als een jonge snotneus?😎
Was het probleem juist niet dat oude mannen te makkelijk plassen?
 
@Harley; aangezien jij ook van motoren houdt en van zijspannen; vanochtend zag ik onderstaand project voorbij komen op tv bij Counting Cars. De mindervalide man kan de motor vanuit het zijspan besturen, terwijl vrouwlief op de motor zelf zit....

R.jpeg
 
@Adjuh we zijn naar india ( delhi) gevlogen, daar motor gehuurd daarna via agra lucknow basti naar nepal daar butwal lumbini pokhara tatopani kagbeni muktinath sauraha en kathmandu en dan weer terug vliegen.
Heb een verslagje gemaakt te lezen via : Polarsteps

en kouwkleum toilet was meer voor de grote boodschap, de 50 plussers hadden geen zin meer om tegen een boompje te hangen.
 
Goedemorgen!
Gisteren naar de Motorbeurs in Utrecht geweest. Bah, bah; wat was dat een domper zeg. In minder dan 3 uur had ik alles gezien. Het was erg mager en weinig. Is geen schim, van wat de Motorbeurs ooit was. Ook ff op een motor kruipen, om te 'voelen' mag niet meer en kan ook niet door de kleine krappe stands. Kun je beter een dagje naar DCA in Helmond gaan. 😉
 
ik ga morgen met de motor er naar toe ;)
ben benieuwd hoe het is naar 5 jaar niet geweest te zijn maar al op voorbereid dat er niks speciaals meer aan is, wordt vooral gezellig met vrienden weer eens zien
 
Goedemorgen!
Gisteren naar de Motorbeurs in Utrecht geweest. Bah, bah; wat was dat een domper zeg. In minder dan 3 uur had ik alles gezien. Het was erg mager en weinig. Is geen schim, van wat de Motorbeurs ooit was. Ook ff op een motor kruipen, om te 'voelen' mag niet meer en kan ook niet door de kleine krappe stands. Kun je beter een dagje naar DCA in Helmond gaan. 😉
Maar nog geen nieuwe uitgezocht begrijp ik dus ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan