Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 15 -

Maar nog geen nieuwe uitgezocht begrijp ik dus ;)
Neuhhh, nog niet, maar het jeukt wel.
ik ga morgen met de motor er naar toe ;)
ben benieuwd hoe het is naar 5 jaar niet geweest te zijn maar al op voorbereid dat er niks speciaals meer aan is, wordt vooral gezellig met vrienden weer eens zien
En; ben je nog geweest en hoe heb jij 't ervaren? Wedden, dat je alleen geld hebt uitgegeven aan bier en een broodje Unox?! 😜
 
Neuhhh, nog niet, maar het jeukt wel.

En; ben je nog geweest en hoe heb jij 't ervaren? Wedden, dat je alleen geld hebt uitgegeven aan bier en een broodje Unox?! 😜
zelfs dat niet en ja ik heb een gratis kaartje gehad dus alleen benzine verbrand en 5 euro voor de vip parking motor! Erg handig binnen parkeren moeten ze vaker doen!
Verders ben ik niet geslaagd want ik zocht eigenlijk een nieuwe tankring en swmotech tanktas
 
Dit weekend weer eens wezen kamperen met de buell,

Deze keer geen grote tas op mijn rug maar prototype bagagerekje dit weekend getest en goedgekeurd.
4 bouten en hij is eraf dus alleen voor kampeertripjes benodigd :D
img_20230402_130035-jpg.1864227

img_20230402_134153-jpg.1864228

img_20230402_134243-jpg.1864229



Ook nieuw kleurtje, wat helaas op de foto's niet goed overkomt. Tis echt knaloranje maar omdat het meerlaags candy is zie je pas in het zonlicht IRL hoe mooi die is.

 
Laatst bewerkt:
wordt er intussen alweer wat gereden hier ?

Gisterenavond op een feestje met veel bekenden toch maar toegezegd vandaag naar de motorzegening te grubbenvorst gegaan. Het was niet zo druk als normaal volgens de jaarlijkse gangers maar ik vond het aardig druk.

IMG_20230416_125613.jpg


Dit is namelijk nog niet 1\3e van de drukte alle zijstraten stonden ook helemaal vol met motoren. En dat voor een "evenement" wat niet meer inhoud als een bandje op het plein 3 standjes met drank en een broodje worst.

Veel bekenden tegen het lijf gelopen en hier komt gelukkig wel het hele gamma aan soorten motoren, lekker divers. Hele oude indians, bsa's enz. Maar ook verbouwde streetfighters, splinternieuwe dikke harley's trike's mp3's en ook alles van vrijwel alle merken ( alleen HD relatief gezien meer) goed vertegenwoordigd.
Dacht zelfs de motor van @Bommes gespot te hebben.

De Buell is in ieder geval weer gezegend
;)
 
Ik had geen zin in rijden naar afgelopen weekend Luxemburg op mijn nieuwe Versys!

Alleen het bevalt mijn toch niet helemaal dus gaat die verkoop al in naar 1800km zelf gereden te hebben.
Gisteren 2 proefritjes gehad.
En de yahama tracer 900 is wel echt een fun bike en stukken lichter.

Iemand intresse in een Versys gt 2015 21540km alles er op en er aan? Pb voor meer info of zie advertentie hier op mf
 

Bijlagen

  • IMG_20230409_151437.jpg
    IMG_20230409_151437.jpg
    278,6 KB · Weergaven: 18
Zijn wij alleen hier @dopey85 ?
Of wordt er nog wel wat gereden in/rond Helmond ?

Zelf inmiddels een Yamaha xt660z tenere erbij gekocht.
IMG_20230617_122501.jpg

Nu nog helemaal reisklaar maken om volgend jaar mee naar Marokko te kunnen.
 
ik lees ook nog wel mee,
eerst weer een motor zien te versieren....
ondertussen probeer ik een pan european / bmw R/K RT of vergelijkbaar voor niet te veel geld te vinden zodat we thuis weer een 2e vervoersmiddel hebben :P
 
Laatst bewerkt:
Slecht nieuws.Behalve dat ‘t geen motorweer is, is er vandaag ook nog m’n zolderraam uitgewaaid. Zo’n oud plastic, vierkant 4-pans geval die je in twee standen kunt klappen.Weet iemand waar je die plastic koepel kunt kopen? Ik krijg niks gevonden op internet of marktplaats.
 
Hier in Houten waait het wel, maar niet extreem. Had vandaag eigenlijk naar onze vestiging in Delft gemoeten…beetje spijt dat ik niet gegaan ben. Had dan wel met het koekblik gegaan overigens.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag in eindhoven, op ‘t werk, zo rond 14.00h is er een deksel van een grote metaal-afvalbak afewaaid.Deksel lag een kleine 15m verderop.Ik heb ‘m gepakt en wilde terug lopen….toen er een windvlaag kwam en ik bijna letterlijk door de lucht zeilde.Man, wat ging dat tekeer! Uiteindelijk acheteruit lopend met horizontale deksel ( oppervlak ca. 1 vierkante meter) toch beschutting kunnen vinden en deksel veilig opgeborgen.Tja, en dan kom je thuis en is je zolderraampje foetsie!
 
Vandaag maar weer eens naar de Motorbeurs in Utrecht geweest. Vorig jaar was het een domper, maar dit jaar valt het weer mee. Eén uitschieter gezien; MV Agusta (zie foto), maar dan moet de SLK er weer uit zegt mijn schatje. Voor prijskaartje zie 2e foto. 😳😵🤐
 

Bijlagen

  • 20240222_130123.jpg
    20240222_130123.jpg
    572,3 KB · Weergaven: 0
  • 20240222_130039.jpg
    20240222_130039.jpg
    252 KB · Weergaven: 0
Heb een paar agusta's in onderhoud..... zou d'r zelf geen willen.....

Maar ze zien er mooi uit.
 
Alles (!) is schijtduur geworden, toch? Mega inflatie gehad de laatste paar jaar.Dan gaan de salarissen omhoog en vervolgens wordt alles weer duurder.Cirkeltje….
 
Terug
Bovenaan Onderaan