Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - Topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je hierboven meegelezen had,dan had je gelezen dat adjuh hem al in de OP heeft gezet.................


harley wil je dat ik een leuke route maak naar de nurburgring??
hoeveel km mag hij max zijn???
dan stuur ik hem naar je email is een itn bestand,want jij hebt ook tomtom he.... :]


Gewoon bijna hele pagina gemist.
Hier dus ook overheen gelezen.

Hoeft niet superlang te zijn gewoon een leuke gerichte route is al goed.
Er rijden ook mensen mee die nooit lang aan een stuk rijden en iemand die net rijbewijs heeft :)
 
Ik wil misschien komende zondag even een stukje met mijn vriendin gaan sturen.
Vanaf Mierlo als er mensen zijn die mee willen stuur me maar een pm.
 
Gewoon bijna hele pagina gemist.
Hier dus ook overheen gelezen.

Hoeft niet superlang te zijn gewoon een leuke gerichte route is al goed.
Er rijden ook mensen mee die nooit lang aan een stuk rijden en iemand die net rijbewijs heeft :)


oke,maar gaan julie dezelfde dag terug??of blijven jullie ergens slapen???

max aantal kms

dan heb ik een houvast he,en hij moet vanaf helmond naar nurburring............... :]


@etc nice bike...........mooie kleur ook ;)
 
oke,maar gaan julie dezelfde dag terug??of blijven jullie ergens slapen???

max aantal kms

dan heb ik een houvast he,en hij moet vanaf helmond naar nurburring............... :]


@etc nice bike...........mooie kleur ook ;)

We vertrekken vanuit heerlen (MotorCamping-Café indenHof
Musschenbroek 27
6414 AB Heerlen
en gaan dezelfde dag weer terug naar Helmond.
Max aantal km's weet ik niet
niet teveel aangezien we de dag ervoor ook al behoorlijk actief zijn geweest en er waarschijnlijk wel een paar de nordschleife ook nog op gaan. + dat er 2 zijspannen meerijden en enkele oudere personen die geen uren meer kunnen rijden :D
en iemand die al 2 jaar zijn motor rijbewijs heeft maar ook al 2 jaar niet meer gereden heeft :X
 
oke ik heb al een route gemaakt,met de wat meer hoofwegen,die hebben ook al leuke bochten,maar dat binnendoor ga je anders ook niet redden ivm met de kilometers dan worden het er gauw al meer.

heb nu toch wel een leuke route denk ik met alles binnendoor ,
van heerlen naar nurburgring en dan binnendoor naar helmond...............

318 km korter kreeg ik hem echt niet ,want alleen van heerlen naar nurrurgring is al over de 100..!!!

als je mij even je mailadres pb t dan stuur ik je het bestand toe,het is een itn bestand,maar neem aan dat jij weet dat je dat in die map moet zetten dan................

je zou vanaf Roermond de snelweg kunnen pakken als je eerder thuis wilt zijn ...

dit is hem vanuit google earth

GoogleEarth_Image.jpg
 
oke ik heb al een route gemaakt,met de wat meer hoofwegen,die hebben ook al leuke bochten,maar dat binnendoor ga je anders ook niet redden ivm met de kilometers dan worden het er gauw al meer.

heb nu toch wel een leuke route denk ik met alles binnendoor ,
van heerlen naar nurburgring en dan binnendoor naar helmond...............

318 km korter kreeg ik hem echt niet ,want alleen van heerlen naar nurrurgring is al over de 100..!!!

als je mij even je mailadres pb t dan stuur ik je het bestand toe,het is een itn bestand,maar neem aan dat jij weet dat je dat in die map moet zetten dan................

je zou vanaf Roermond de snelweg kunnen pakken als je eerder thuis wilt zijn ...

dit is hem vanuit google earth

[afbeelding]


Superbedankt zal je ff een pm sturen met mijn mailadres
kreeg net deze nog van de camping :
Vanuit de camping terug naar de afslag Heerlen Noord (N281) via Wickraderweg en Beersdalweg.
Van N281 rijden richting Aken en vervolgens bij Autokreuz Aachen RE volgens naar Lüttich (Luik)
Laatste afslag voor de B-grens 'Eiffel' en 'Monschau' nemen
Onder aan de afslag LI
Vervolgens route zoeken naar 'Rott'
Van Rott naar Mülartshütte
In Mülartshütte RE naar Lammersdorf (die route heet Nebestrecke Aachen)
Van Lammersdorf naar Rollesbroich
Van Rollesbroich naar Strauch
Weg volgen en nadien LI naar Rursee
Van Rursee/Einruhr naar Müsch (richting Schleiden) kom je langs 'Vogelsang'
Van Müsch RE naar Schleiden
Van Schleiden naar Blankenheim
Van Blankenheim naar Nurnburgring
Vanaf Schleiden is het een grote slinger naar de Nürnburgring...........ik dacht de B256 of B258
 
Avond! :W

In dit deeltje 9 zijn 29 personen min of meer regelmatig aktief aanwezig. Aangezien dit deeltje 9 binnenkort volloopt heb ik eens gecheckt, welke mensen in de O.P. zich helemaal niet- of al lange tijd niet meer hier gemeld hebben. Ik stel voor, om deze personen daarom niet meer op te nemen in de O.P. van deeltje 10; tot ze aangeven, dat ze er (weer) in willen?! (Als ook jullie allemaal het hier mee eens zijn natuurlijk!)

Het gaat daarbij om de volgende 7 (ex-?) MF 'ers;
- DAF400 (=bakfietsrijder)
- Darkme (= Alex)
- De Buurman (= Tinus)
- Devil (= Roel)
- Rebel (= Ilse)
- Spades (= Jan-Hendrik)
- SpeedyRoberto (=Robert)

De volgende MF 'ers hebben zich nog wel in deeltje 9 gemeld; maar hebben al langere tijd niks meer van zich horen. Ik stel voor, om hen er (voorlopig) nog in te laten, tenzij ze zelf aangeven, dat ze er uit willen?!

- Bad wetter (Martijn)
- rossireplica (Bennie)
- Trut Tinus (Jantine)

Tot slot heb ik de vrijheid genomen om DevilDriver toe te voegen aan de O.P.
Hij klets al langere tijd lekker mee, terwijl hij er nog niet in stond!

Als er nog iemand meer graag uit wil; kan ie dat bij mij melden! :P
 
Avond! :W

In dit deeltje 9 zijn 29 personen min of meer regelmatig aktief aanwezig. Aangezien dit deeltje 9 binnenkort volloopt heb ik eens gecheckt, welke mensen in de O.P. zich helemaal niet- of al lange tijd niet meer hier gemeld hebben. Ik stel voor, om deze personen daarom niet meer op te nemen in de O.P. van deeltje 10; tot ze aangeven, dat ze er (weer) in willen?! (Als ook jullie allemaal het hier mee eens zijn natuurlijk!)

Het gaat daarbij om de volgende 7 (ex-?) MF 'ers;
- DAF400 (=bakfietsrijder)
- Darkme (= Alex)
- De Buurman (= Tinus)
- Devil (= Roel)
- Rebel (= Ilse)
- Spades (= Jan-Hendrik)
- SpeedyRoberto (=Robert)

De volgende MF 'ers hebben zich nog wel in deeltje 9 gemeld; maar hebben al langere tijd niks meer van zich horen. Ik stel voor, om hen er (voorlopig) nog in te laten, tenzij ze zelf aangeven, dat ze er uit willen?!

- Bad wetter (Martijn)
- rossireplica (Bennie)
- Trut Tinus (Jantine)

Tot slot heb ik de vrijheid genomen om DevilDriver toe te voegen aan de O.P.
Hij klets al langere tijd lekker mee, terwijl hij er nog niet in stond!

Als er nog iemand meer graag uit wil; kan ie dat bij mij melden! :P


pffft ben ik blij dat ik tegen het eind van het topic nog net even van me laat horen :$
 
Ik probeer al een tijdje een oud hotmailaccount op te zeggen maar lukt nog steeds niet.
Ik heb gekeken bij


Andere opties
Gekoppelde ID's
E-mailadressen
Ouderlijk toezicht
Aangeven welke aanbiedingen u wilt ontvangen
Gedeelde gegevens beheren
Het account sluiten
Windows Live-opties
Verbinden via HTTPS



Maar dan krijg ik al tijden lang deze foutmelding
>>>>

Er is een tijdelijk probleem

Er is een tijdelijk probleem met de service. Probeer het opnieuw. Als u deze melding blijft krijgen, probeer het dan later opnieuw.


Dat tijdelijke duurt nu dus al weken.
Iemand suggesties ?

Btw morguh allen !!!
 
Als er nog iemand meer graag uit wil; kan ie dat bij mij melden! :P

Haal mij er maar uit .... huis is verkocht en ga toch verhuizen naar Noord-Holland
Rij al 0 km's per jaar en zal na de verhuizing al helemaal geen km's meer rijden in en om Helmond. Ik ga huisman worden, dus binnenkort wel de tijd om km's in Noord-Holland te gaan maken. Maar de te koop advertentie van mijn motor blijft gewoon staan.

En om hier mee te lezen en af en toe iets proberen toe te voegen aan de discussie kan makkelijk zonder in een OP of wat dan ook te staan.... toch? :)


... en een grote beker melk.
... en weer een grote beker melk.
... en alweeer een grote beker melk!

Moet je geen last hebben van koemelk allergie! :+



Dat tijdelijke duurt nu dus al weken.
Iemand suggesties ?

Of blijven proberen of gewoon dat account links laten liggen, niet meer inloggen enzo ... wordt het vanzelf weggegooid.

Cheers,
<<MARC>>
 
Haal mij er maar uit .... huis is verkocht en ga toch verhuizen naar Noord-Holland
Rij al 0 km's per jaar en zal na de verhuizing al helemaal geen km's meer rijden in en om Helmond. Ik ga huisman worden, dus binnenkort wel de tijd om km's in Noord-Holland te gaan maken. Maar de te koop advertentie van mijn motor blijft gewoon staan.

En om hier mee te lezen en af en toe iets proberen toe te voegen aan de discussie kan makkelijk zonder in een OP of wat dan ook te staan.... toch? :)Moet je geen last hebben van koemelk allergie! :+Of blijven proberen of gewoon dat account links laten liggen, niet meer inloggen enzo ... wordt het vanzelf weggegooid.

Cheers,
<<MARC>>

Bedankt heb alles eruit gewist en verder links laten liggen idd.
Wel belachelijk 100.000 instellingen en mogelijkheden maar de knop om het te verwijderen werkt niet.
 
Dit wat hier stond klopte zowiezo niet.
>>>

Uitleg

Stap 1
Log in op je account. Dit doe je door naar Hotmail.com te gaan, en daar je gegevens in te vullen.

Stap 2
Klik rechtsbovenin op “Opties” en kies voor “Meer opties”.

Stap 3
Klik op de bovenste link, genaamd “Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken” onder het kopje “Account beheren”.

Stap 4
Kies voor “Account sluiten”, helemaal onderin.

Stap 5
Lees de waarschuwingen goed door, en vul je wachtwoord in.

Stap 6
Je zult nu waarschijnlijk een melding krijgen dat je Windows Live Hotmail-account nog verwijderd moet worden. Klik op “Uw Microsoft-account sluiten.”.

Stap 7
Lees deze tekst ook weer goed door. Let erop dat je 270 dagen de tijd hebt om jezelf te bedenken, hierna wordt je emailadres vrijgegeven en is deze voor iedereen te registreren. Je oude e-mails zijn uiteraard niet te lezen.

Stap 8
Klik op “Account sluiten”.

Stap 9
Je account is nu verwijderd. Probeer niet om weer opnieuw in te loggen, omdat je account dan weer geactiveerd zal worden.













Hoe moet je hotmail verwijderen? || UITLEG || HoeMoetJe.com
 
Avond! :W

In dit deeltje 9 zijn 29 personen min of meer regelmatig aktief aanwezig. Aangezien dit deeltje 9 binnenkort volloopt heb ik eens gecheckt, welke mensen in de O.P. zich helemaal niet- of al lange tijd niet meer hier gemeld hebben. Ik stel voor, om deze personen daarom niet meer op te nemen in de O.P. van deeltje 10; tot ze aangeven, dat ze er (weer) in willen?! (Als ook jullie allemaal het hier mee eens zijn natuurlijk!)

Het gaat daarbij om de volgende 7 (ex-?) MF 'ers;
- DAF400 (=bakfietsrijder)
- Darkme (= Alex)
- De Buurman (= Tinus)
- Devil (= Roel)
- Rebel (= Ilse)
- Spades (= Jan-Hendrik)
- SpeedyRoberto (=Robert)

De volgende MF 'ers hebben zich nog wel in deeltje 9 gemeld; maar hebben al langere tijd niks meer van zich horen. Ik stel voor, om hen er (voorlopig) nog in te laten, tenzij ze zelf aangeven, dat ze er uit willen?!

- Bad wetter (Martijn)
- rossireplica (Bennie)
- Trut Tinus (Jantine)

Tot slot heb ik de vrijheid genomen om DevilDriver toe te voegen aan de O.P.
Hij klets al langere tijd lekker mee, terwijl hij er nog niet in stond!

Als er nog iemand meer graag uit wil; kan ie dat bij mij melden! :P

ik zou nog foto regelen daarvoor maar is er nog niet van gekomen
maybe zondag zo te zien actie foto :]
 
Ik wil misschien komende zondag even een stukje met mijn vriendin gaan sturen.
Vanaf Mierlo als er mensen zijn die mee willen stuur me maar een pm.

Vanaf hoe laat tot ongeveer hoe laat wil je zondag dan gaan rijden, Rob?
('t is nml. ook vaderdag en m'n dochter komt 's middags nog ff. thuis)
En heb je al een bepaald ritje in gedachten?

@etc nice bike...........mooie kleur ook ;)

Ja maar..................hij's nie zwart nie en hij's ook nie groen nie?! -O-

pffft ben ik blij dat ik tegen het eind van het topic nog net even van me laat horen :$

Jij mag moet ook blijven met zo'n gave brommer! :Y

Haal mij er maar uit .... huis is verkocht en ga toch verhuizen naar Noord-Holland
Rij al 0 km's per jaar en zal na de verhuizing al helemaal geen km's meer rijden in en om Helmond. Ik ga huisman worden, dus binnenkort wel de tijd om km's in Noord-Holland te gaan maken. Maar de te koop advertentie van mijn motor blijft gewoon staan.
Cheers, <<MARC>>

Dan wens ik je alvast veel succes als huisman tussen al die Ollanders.
btw: ben je niet bang, dat je de Yamaha gaat missen?
En je blijft hier gewoon nog ff. staan; minstens tot deeltje 10! :Y


Da's een mooie brommer voor een mooie achtergrond, Kappie!
Wil je deze liever in de O.P. i.p.v. die andere?
(Dan is je brommer op dat formaat wel minder goed te zien?)
 
Laatst bewerkt:
Da's een mooie brommer voor een mooie achtergrond, Kappie!
Wil je deze liever in de O.P. i.p.v. die andere?
(Dan is je brommer op dat formaat wel minder goed te zien?)~[/quote]


deze graag.

full


bvd 8-)
 
Laatst bewerkt:
gewoon de op eens aanpassen met fatsoenlijke grotere fotos

We leven niet meer in de 56k modem tijdperk })

Volgend deeltje natuurlijk :+


Hier ben ik het persoonlijk niet (helemaal) mee eens. Ondanks dat we allemaal snelle computers hebben, vind ik het zelf niet echt een meerwaarde hebben, als er in de O.P. allemaal grote(ere) foto's staan. Vooral is het leuk om hier naast iemands Nickname zijn/haar echte naam en brommer(s) te zien staan. Maar daarvoor vind ik het niet echt nodig om dit op deze plaats in groot formaat te doen. Als je een nieuwe, flitsende foto van je brommer hebt kun je die ook op een van de daarop volgende pagina's kwijt?! Volgens Wikepedia is een (motor-)forum o.a. "een discussiebijeenkomst". Kortom; vooral samen ouwehoeren praten over brommers en afspraken maken voor ritjes, etc. en natuurlijk ook het tussendoor uploaden van leuke plaatjes?!

Misschien moeten we er vóór het volgende deeltje een polletje aan wagen?
 
Hier ben ik het persoonlijk niet (helemaal) mee eens. Ondanks dat we allemaal snelle computers hebben, vind ik het zelf niet echt een meerwaarde hebben, als er in de O.P. allemaal grote(ere) foto's staan. Vooral is het leuk om hier naast iemands Nickname zijn/haar echte naam en brommer(s) te zien staan. Maar daarvoor vind ik het niet echt nodig om dit op deze plaats in groot formaat te doen. Als je een nieuwe, flitsende foto van je brommer hebt kun je die ook op een van de daarop volgende pagina's kwijt?! Volgens Wikepedia is een (motor-)forum o.a. "een discussiebijeenkomst". Kortom; vooral samen ouwehoeren praten over brommers en afspraken maken voor ritjes, etc. en natuurlijk ook het tussendoor uploaden van leuke plaatjes?!

Misschien moeten we er vóór het volgende deeltje een polletje aan wagen?

Mn computer is idd snel zat..mn tablet met WiFi ook..maar mn foon (ik heb nog n Samsung Galaxy S) vindt die kleine foto's al niet grappig..laat staan als ze nog groter worden.

Maar goed..ik woon niet eens meer in Helmond, Mierlo e.o. dussss ik weet niet hoe zwaar mijn mening nog telt. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan