helmpie spuiten

is nog niet gelakt is dus inderdaad dof en ligt ook nog aan de cam, zal vandaag nog ff een paar goede picie's maken. dan zijn ze bling 8-)

en wat betreft de verf, verschilt base-coats zijn auto lakken, airbrush werk is acryl (kan je makkelijk weg halen als het mis gaat) en als ie klaar is een keiharde 2 k lak (tegen ozon verkleuring steenslag en bijv benzine bestendigheid)
ik vind het keurig
 
Freak heeft ook plannen om een helm te laten spuiten!
Ben nog het een en ander aan het uitzoeken, nieuwe helm kopen of mijn 2jaar oude shoei gebruiken, kleuren en vooral waar laten doen :)
 
@Slipenslide

echt mooi werk ..... zit er aan te denken om op de beurs in utrecht een helm te kopen , en die naar eigen idee te laten spuiten
moet zo iets worden als in mijn icoon ......(heb er al verschillende afbeeldingen van )... ben er alleen nog niet uit welke ik ga gebruiken ... als ik daar uit ben , en je heb tijd en zin .
laat ik je het zeker ff weten
 
@Slipenslide

echt mooi werk ..... zit er aan te denken om op de beurs in utrecht een helm te kopen , en die naar eigen idee te laten spuiten
moet zo iets worden als in mijn icoon ......(heb er al verschillende afbeeldingen van )... ben er alleen nog niet uit welke ik ga gebruiken ... als ik daar uit ben , en je heb tijd en zin .
laat ik je het zeker ff weten
die is echt druk :) :)

anders mail het maar ff als je er tijd/zin voor heb
 
full

|(
 
je moet ze ff posten als je ze gelakt hebt en zo dan komen ze mooier uit maare.. nogmaals complimenten, spuit je ook motoren ? O-)
 
Hey Slipenslide,

kun je ook zoiets brushen? Natuurlijk.... Maar wat gaat het dan kosten?

full
 
Nog eentje van de achterkant...

full


Laat natuurlijk mooi plek open voor een naampie of iets anders moois... :9~

Is trouwens een officiële Shoei kleurstelling maar wordt niet in europa geleverd. En daar zit dan geen E keurmerk op. Nou maakt dát mij nog niet zoveel uit. Minder vind ik dat je d'r ook geen garantie op hebt. En dat dan voor een eierdoppie van +/- 400 eurie....
 
Laatst bewerkt:
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z ,

sorry zat te slapen, mooi helmpie! die clown, waar is die acrobaat _O-

nou zou ik dat wel kunnen, is wel met behoorlijk wat detail's dus hoop werk! richtprijs 225 eurie.

rooie stier is zeker geen probleem :) richtprijs 175 eurie
 
slipinslide heb binnenkort misschien een helm voor je te spuiten .

full
deze moet een ander kleur krijgen , moet allesn nog even wat plaatjes zoeken ......
( en eerst nog even een andere helm kopen ...
;)
 
he slipinslide lukt het jou ook in manga tekening stijl wat te spuiten ....

of wordt dat te lastig met inverband de details ...
P.s hebje topic gevolgt van je corser replica ..... :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan