helmpie spuiten

gaaf! als ik weer een helm moet koop ik een blanco en wil ik em ook laten spuiten :)
hoeveel kost dat nou als ik vragen mag?
 
150 eurie

nu met pic zichtbaar hoop ik
full
 
yepo zichtbaar, en nee, ik zou gewoon een standaard willen... of niet echt een plaatje erop. (beetje strepen hier, wat strepen daar :+ )
 
o ben jij dat, lijnden is bij mij om de hoek, en harold ken ik erg goed :+ ,
we zijn ongeveer gelij begonnen, alleen ik doe het als hobby en hij als inkomen.
 
deze site heeft ook best spuitwerk, maar nogmaals dit zijn bedrijven en ik doe het gewoon voor de hob.

Heb nu weer een SM husk gespoten deze meneer wilde bling bling dus hij is voorzien van botsauto glitter, wel geinig
full
 
Dat heeft toch wel wat zo'n zelf-gespoten helm :}

Wat voor verf gebruik je eigenlijk voor het spuiten van een helm en wat voor blanke lak gaat er daarna overheen?
 
is nog niet gelakt is dus inderdaad dof en ligt ook nog aan de cam, zal vandaag nog ff een paar goede picie's maken. dan zijn ze bling 8-)

en wat betreft de verf, verschilt base-coats zijn auto lakken, airbrush werk is acryl (kan je makkelijk weg halen als het mis gaat) en als ie klaar is een keiharde 2 k lak (tegen ozon verkleuring steenslag en bijv benzine bestendigheid)
 
@Slipenslide, painbrusch je ook helmen voor een ander, natuurlijk tegen een vergoeding.
Mail anders ff naar me......thnx.
 
Ja doe ik ook, zal ff een meel sturen en bij deze een pic van het afgelakte resultaat en nog een pic van een joebar KTM project
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan