Helmplicht Trike & Quad per 1 januari 2002

Hhmmmm.....ja, zo had ik het ook moeten doen ;)

Het staat er wel goed, alleen toen ik op quote drukte stond er nog een kruisje (van foute plaatje) en een link naar het plaatje (alleen de achterkant) dus dacht ik; laat ik de voorkant even zien (via het eerste deel van de link die er stond).

Ik snap trouwens niet waarom je via sommige site (oa van geocities) niet direct een plaatje kan laten zien (met die IMG tags)
 
Op Vrijdag 16 november 2001 17:31 schreef bogarde het volgende:Iemand met een crosser die ban ik voor smerig weer en gladheid :?

Als ik op de weg moet rijden hou ik niet van al te regenachtig weer, het mag van mij best een beetje regenen, geen probleem, maar als het zo hard regende als 2 weken terug, neuh dan zit ik toch echt liever in de auto. En gladheid : ijzel ; onverstandig om dan de weg op te gaan op 2 wielen. Zelfs op m\'n fiets krijg ik het elk jaar voor elkaar op m\'n bek te gaan als ik moet remmen voor een kutkoekblik.
Als je een autootje straks hebt bogarde, dan weet je ook wel dat dat af en toe lekker is met het kacheltje aan.
 
Als ik op de weg moet rijden hou ik niet van al te regenachtig weer, het mag van mij best een beetje regenen, geen probleem, maar als het zo hard regende als 2 weken terug, neuh dan zit ik toch echt liever in de auto. En gladheid : ijzel ; onverstandig om dan de weg op te gaan op 2 wielen. Zelfs op m\'n fiets krijg ik het elk jaar voor elkaar op m\'n bek te gaan als ik moet remmen voor een kutkoekblik.
Als je een autootje straks hebt bogarde, dan weet je ook wel dat dat af en toe lekker is met het kacheltje aan.

Ik snap je wel hoor, ik had in die post ook wel gezegd dat ik ook niet zo\'n liefhebber van op straat liggen ben, mischien is dit een leuk :? alternatief, lig je minder snel mee denk.

1305.jpg


Mooie trike he?
 
Terug
Bovenaan Onderaan