Helmslot: Uitkomst of loze lading?

Gebruik jij je helmslot?

  • Ja, voor mijn helm.

    Stemmen: 6 24,0%
  • Ja, voor wat anders (beschrijving gewenst :) ).

    Stemmen: 1 4,0%
  • Nee, maar geen last van.. Wie weet komt het ooit nog van pas

    Stemmen: 13 52,0%
  • Nee, zit maar in de weg.

    Stemmen: 5 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
23 jan 2015
202
0
Rotterdam
Hoi iedereen,

Ik ben erg benieuwd naar hoeveel mensen daadwerkelijk hun helmslot gebruiken en ook waarvoor naast het opbergen van de helm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou niet weten waarom het in de weg zou staan.
Vind het allezins niet zo handig aangezien mensen dingen met je helm kunnen doen (bvb: spugen, drol erin gooien, bewerken met een mes, etc..)

Helm gaat bij mij altijd in de topbox of mee onder mijn arm.
 
Ik mis de optie "ik heb geen helmslot".

Naast het feit dat ik dat inderdaad vergeten ben en de poll niet meer kan aanpassen... is het niet geheel belangrijk (voor mij) of iemand het wel of niet heeft, maar wat ze ermee doen wanneer ze dat onderdeel hebben. (ben lui, ik geef het toe)
 
Heb er geen maar leg me helm gewoon altijd mee aan de ketting als ik hem overdekt weg kan zetten. Als hij buiten staat neem ik de helm mee. Geen zin om een zeiknat ding op me hoofd te gaan zetten mocht het gaan regenen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrouw de medemens niet genoeg om mijn helm onbeheerd achter te laten, zelfs al hangt ie "op slot" bungelend aan het kinbandje.
Ik verwacht dat alleen de sluitringetjes nog aan het slot hangen als ik bij m'n motor terug kom, of dat iemand m'n vizier geleend heeft of dat iemand de helm voor urinoir aanziet.

Ik hang m'n schrijfremslot eraan tijdens het rijden :)
Da's wel handig, dan heb je altijd iets bij je om te schrijven.
Ik heb gewoon een pen bij me.
 
Ik vertrouw de medemens niet genoeg om mijn helm onbeheerd achter te laten, zelfs al hangt ie "op slot" bungelend aan het kinbandje.
Ik verwacht dat alleen de sluitringetjes nog aan het slot hangen als ik bij m'n motor terug kom, of dat iemand m'n vizier geleend heeft of dat iemand de helm voor urinoir aanziet.Da's wel handig, dan heb je altijd iets bij je om te schrijven.
Ik heb gewoon een pen bij me.

gvd :+
 
Ik neem deze ook mee om precies dezelfde gedachtes die CDA441 heeft.

Ding kost rond de €400 en ik laat €400 liever niet op straat achter als het ff niet hoeft.
 
in de kofferbak :)

full
 
Ik vertrouw de medemens niet genoeg om mijn helm onbeheerd achter te laten, zelfs al hangt ie "op slot" bungelend aan het kinbandje.
Ik verwacht dat alleen de sluitringetjes nog aan het slot hangen als ik bij m'n motor terug kom, of dat iemand m'n vizier geleend heeft of dat iemand de helm voor urinoir aanziet.
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan