helmsluiting tegen je adamsappel

claxon

Rookie
16 mei 2005
16
0
Oss
Ik heb laatst een nieuwe helm gekocht. Een Nolan N100e hybride helm .
een prima helm maar er zit een enorm sluitingsmechanisme op dat als je je helm goedstrak vastzet tegen je adamsappel zit geperst. en dat rijdt niet fijn motor .
zijn er meer motorrijders met dergelijke problemen en wat doe je eraan.

Met vriendelijke motorgroet
Claxon
 
Jezelf om laten bouwen tot vrouw. Heb je er ook niet meer zo'n last van ;)


Maarruh, dan zit er idd niet iets goed bij je helm of je manier van sluiten of je hebt een enorme adamsappel ;)
 
Ik heb ongeveer hetzelfde voorgehad met mijn Airoh SV-55.
Toen ik die paste in de winkel had ik er niets last van, maar na een week of zo begon de "pret".
Daar ik geen geld heb voor een nieuwe helm, ben ik die gewoon blijven gebruiken, en na een week of zo, was het probleem op miraculeuze wijze verdwenen.
Misschien dat dat bij jou ook het geval is?
 
Andere helm kopen idd.

Heb dezelfde Nolan gehad. Rumoering, log, zwaar, lekt in de regen, vizier beslaat constant, voering wordt na paar maanden 3 maten ruimer etc etc

Op zoek naar goede helm dus ;)
 
mijn vriendin heeft et zelfde probleem,
alleen dan met elke helm die ze op haar kop zet :?


Moet ze iets meer baard laten groeien, heeft ze er geen last meer van :+


Maar mensen met iets andere hoofd-vormen kunnen makkelijk last krijgen van die standaard helmen. zelf moest ik ook duurdere helmen kopen, omdat mijn grote hoofd pas paste als de prijs boven de 300 euro kwam.... :( Naja...wel relaxte helm nu. :) Dus duurder kijken denk ik...
 
Tja, denk dat dat bij meerdere voor zal (gaan) komen de mens en zijne adamsappelke ;)

L :+ L
 
Ik heb de helm wel degelijk gepast maar alleen in de winkel en dan sta je anders dan dat je op je motor zit (ik wel in ieder geval)
Ik zal er dan maar aan moeten wennen .de helm was namelijk niet echt goedkoop
namelijk 259 euro.
ben nu aan het proberen om de sluiting wat meer richting mijn kin te positioneren kijken of dat helpt
 
Ik heb er ook last van, maar dan niet tegen mn adamsappel ;) Mijn sluiting drukt ook tegen mn keel aan, en dat is een naar gevoel. Verder is mn helm prima, alleen dat is naar. Heb er nog geen oplossing voor gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan