Helmsluiting

Ik had een helm met clic sluiting en nu met DD, maar moet zeggen dat DD lekkerder is :9~

Zit altijd goed omdat je hem aantrekt, ik was bij die clic sluiting altijd te lui om hem bij testellen, en inderdaad geen last meer van een harde sluiting.
 
Ik had een helm met clic sluiting en nu met DD, maar moet zeggen dat DD lekkerder is :9~

Zit altijd goed omdat je hem aantrekt, ik was bij die clic sluiting altijd te lui om hem bij testellen, en inderdaad geen last meer van een harde sluiting.

Dat is precies wat ik bedoel.
 
Ik had een helm met clic sluiting en nu met DD, maar moet zeggen dat DD lekkerder is :9~

Zit altijd goed omdat je hem aantrekt, ik was bij die clic sluiting altijd te lui om hem bij testellen, en inderdaad geen last meer van een harde sluiting.
Nee, doe mij maar klik...
Moet je soms wel bijstellen, maar met de helm opdoen is het *klik* en rijden maar... Zo\'n DD sluiting is eerst nog een vlechtklusje (gaat bijna niet met handschoenen) voordat je kunt... Zit wel iets strakker, maar als je gewoon regelmatig je kliksluitinkje bijstelt (indien nodig natuurlijk), moet het weinig uitmaken... En na een crash is het makkelijker om een knopje te drukken om je helm af te krijgen dan om je helmband tussen zo\'n D-sluiting uit te vlechten....
Het ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt, denk ik... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan