help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.
27 jan 2013
107
0
ik dacht dat er een site bestond in Nederland dat je via nummerplaat auto/motor kon zien wanneer die ingeschreven was. weet er iemand welke site ik bedoel?
kan je op die site dan ook zien hoeveel eigenaars die auto/motor heeft gehad?

bestaat er in Nederland een soort car-pass? (uw kilometerstand wordt jaarlijks ingevuld bij de jaarlijkse keuring)

alvast bedankt voor jullie hulp
 
Laatst bewerkt:
rdw.nl als eens geprobeerd voor jaartallen?

Kilometerstanden worden helaas niet (verplicht) bij gehouden voor motoren maar staan wel genoteerd bij dealeronderhouden fietsen.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie snelle reactie.
NAP-pas wordt die bij ieder auto bijgeleverd of kan je in Nederland kiezen wel of geen NAP-pas?
in belgie krijgt ieder auto automatisch een car-pass=NAP-pas bij de jaarlijkse keuring.
 
Bij auto's is een NAP verplicht, bij motoren is er geen enkele wettelijke regeling.
 
Laatst bewerkt:
hier iemand die toevallig ervaring heeft met "de sleutelbloem" auto garage?
link 1: is een wagen die eind 2013 verkocht was.
link 2: is een wagen dat maar 1dag op site van sleutelbloem/marktplaats stond
link 3: staat sinds vandaag weer te koop maar niet meer onder naam de sleutelbloem en €1000,00 duurder.

volgens mij is link1 en 2 dezelfde auto... maar hebben ander nummerplaat...
de kilometerstand is ook veel minder geworden |(


http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
 
2005/06.... Daar gaat 't al fout.

Ik zou dat gebakje wel eens op een brug willen bekijken ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij lijken ze gewoon op elkaar, het zijn allebei vrijwel standaard R32'jes....

Enkele verschillen:

Verschillende slijtagepatronen bekleding
Carkit
Diffusor in kleur/ mat
Kleur van de lijst om de navi
12v aansluiting onder armsteun wel/ niet aanwezig
En vast nog veel andere verschillen :)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij lijken ze gewoon op elkaar, het zijn allebei vrijwel standaard R32'jes....

Enkele verschillen:

Verschillende slijtagepatronen bekleding
Carkit
Diffusor in kleur/ mat
Kleur van de lijst om de navi
12v aansluiting onder armsteun wel/ niet aanwezig
En vast nog veel andere verschillen :)

goeie opmerking...
er zijn toch verschillen :P
maar wat ik wel raar vind is dat die advertentie van "de sleutelbloem" maar 1 dag te koop stond voor 13.950 en nu staat hij te koop voor 14.950 onder een ander adverteerder (particulier denk ik).
 
Volgens mij lijken ze gewoon op elkaar, het zijn allebei vrijwel standaard R32'jes....

Enkele verschillen:

Verschillende slijtagepatronen bekleding
Carkit
Diffusor in kleur/ mat
Kleur van de lijst om de navi
12v aansluiting onder armsteun wel/ niet aanwezig
En vast nog veel andere verschillen :)

:^
 
ja ik weet dat het hier een motor-forum is. maar dacht dat mijn collega motards mij ff konden helpen met info :P
anders moest ik een account aanmaken op zo'n auto forum en had daar geen zin in :$
de site dat ik vroeg kon je ook gebruiken om uw motor nummerplaat na te gaan :+

mss dat er hier een motard is die ooit een auto heeft gekocht bij "de sleutelbloem" garage dan mag je uw ervaring delen met mij.
mss beter uw ervaring via PM sturen om onze vrienden hier niet op het stang te jagen.
mvg.
 
Laatst bewerkt:
Superman.jpg


Waar is moet ik zijn? Iemand riep help aub.
 
goeie opmerking...
er zijn toch verschillen :P
maar wat ik wel raar vind is dat die advertentie van "de sleutelbloem" maar 1 dag te koop stond voor 13.950 en nu staat hij te koop voor 14.950 onder een ander adverteerder (particulier denk ik).

Gebeurt wel vaker dat een "koopje" snel weg is en opnieuw wordt aangeboden voor een hogere prijs...
 
Google even op autohandelaren in combinatie met Apeldoorn ;). Staan over het algemeen niet al te best bekend. Overigens zelf geen enkele ervaring met die uit je youtubelinks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan