help, bang om te rijden

hallo motorvrienden,
ik heb een groot probleem en wil jullie mening / hulp.
ik rij al meer dan 5 jaar en heb nu een hayabusa. 4 maanden geleden is een vriend van mij tijdens een rit op een vrachtauto geknald en overleden. aantal maanden geen motor gereden maar de laatste 2 weekenden was een catastrofe voor mij. ik kon geen enkele bocht fatsoenlijk nemen en vandaag was het zo erg dat ik midden in de bocht in paniek raakte terwijl er niks aan de hand was. dit baart mij zorgen en heb er een naar gevoel aan overgehouden. het is net of ik een bochten fobie er aan heb overgehouden. wat kan ik hieraan doen. het is echt een klote gevoel en voel me ook erg k.. wat moet ik doen mensen?


Ik heb ook de ellende van een maat verliezen tijdens een rit meegemaakt.

Wat voor (mij) goed gewerkt heeft was de dag erna gewoon weer keihard doorknallen .
Net als eraf vallen en meteen weer erop en gaan zoals je ervoor ging .

Maar ja ik spreek voor mezelf he , misschien moet je gewoon gaan rijden en blijf je onzeker tja dan kun je beter een fiets kopen ;)
 
ik had een kawasaki zx10-r 2006 ook steengoed ding, de wegen zijn hier soms oneven en een 600of1000cc ketsen van de weg af( soms raakte mijn achterste van de zadel en dat met 240kmh is geen prettig gevoel), vandaar een hayabusa die ligt zwaarder op de weg
:X
En dan koop je een andere motor?
Sorry, maar met 240 loopt bij mij ook het zweet in straaltjes langs mijn rug hoor.
Je hóeft niet zo hard. Zeker met het soort wegen wat je noemt -O-

Doe een paar stappen terug. Hard gaan kun je ook in de achtbaan. Motorrijden biedt zoveel meer dan snelheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan