Help (Beelden Wegmisbruikers)

katsambalie

Rookie
10 nov 2004
3
0
apeldoorn
Beste Muizen, :]
Wie kan me helpen aan de beelden van Wegmisbruikers jl. Zaterdag 6 Nov.
Gaat om de motorrijder, die over de schreef ging, op weg richting Voorthuizen (Veluwe) Uiteraard worden de onkosten vergoed.

Merci :} Gr. Katsambalie
 
Beste Muizen, :]
Wie kan me helpen aan de beelden van Wegmisbruikers jl. Zaterdag 6 Nov.
Gaat om de motorrijder, die over de schreef ging, op weg richting Voorthuizen (Veluwe) Uiteraard worden de onkosten vergoed.

Merci :} Gr. Katsambalie

`k heb het wel opgenomen, maar ben niet in de gelegenheid om het digitaal op mijn computer te zetten. Zat jij op die TL1000 ?
 
Damn, dat heb ik weer moeten missen.
Iedereen heeft het over die TL

Dus digitale beelden zijn welkom!!!

:}
 
Nee, ik zat niet op een Suus, maar op een Honda vfr800FI met hooglopende
uitlaten onder de buddy. Ik ben ook niet geinterviewd ofzo, heb alleen een dikke prent gekregen.....
Ik heb het zelf dus niet op tv gezien maar denk dat het beoogde rijgedrag wel enige overeenkomsten vertonen zal met degene die jullie in gedachten hebben.

ff voor de duidelijkheid, ik reed vanaf Rotonde nieuw milligen naar voorthuizen, in her zwart met rood op een zwarte vfr, met iets meer kabaal dan toegestaan en iets te vaak op de linker weghelft. Ik weet alleen niet of mn collega`s zich vergist hebben en dit een ander was.....
 
BTW ik werd staande gehouden bij het tankstation in Voorthuizen, maar weet ook niet of dat opgenomen is.

PS Voor de opletters onder ons, Katsmbalie=Pa Carbony=Ik })
 
Ffies contact opnemen met sbs6, die kunnen beeldmateriaal leveren tegen een 'vergoeding', alleen wat die vergoeding is, dunnow
 
Dat zal ook wel ja, maar is natuurlijk een beetje balen als ik er niet op blijk te staan, dus zodoende wil ik ff weten of er iemand is die me gezien heeft . . . . .
 
Hmz, ik denk dat die collega's van jou het echt verkeerd hebben gezien, het was iemand op een TL in de regen...zagen natuurlijk die mooie pijpjes aan de achterkant van de bike en verwart met jouw fiets... :9 heb het ook gezien dus zaterdag en was 1000% zeker een TL1000R in de suus kleuren en de man in kwestie was in het blauw/zwart :)

Nog ff je plaatje gepost :)
full


Zullen ze wel hebben verwart met zo iets als dit:
(niet echt voor te stellen maargoed)
24145rear.jpg
 
Hmm, jammer , zal mn Pa wel erger van balen :Z dan ik, kan ie niet zeggen wat ik allemaal verkeerd deed! :) Misschien zie ik mezelf nog weleens voorbij komen in de toekomst......

THNX Annyway
 
achja, als je jouw achterkant en die TL vergelijkt vanaf 50 / 100 M en met regen.. dan vind ik het niet zo gek dat ze meteen zeiden dat ze jou hadden gezien.. :)
 
Met een gemiddelde van 30 km (en 3X max top :X ) te hard word identificatie ook iets moeilijker.
Bij mij regende het ook niet, dus zal ik echt wel niet geweest zijn.... O-)
 
Foto is al van een jaar geleden hoor :z , nu zit er nog een paar milimeter minder op, maar dat weet je net zo goed als ik.
(wel knap trouwens dat je van achter je pc in mn schuur kan kijken 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan